Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

1. Hvor gammel er du?

 

20

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

Horde (PvP)

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

Njah, både ja og nei. Alle ville i utgangspunktet spille horde, men dersom det hadde vært omvendt hadde jeg nok hengt meg på de *grøss* :p

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

Syns alliance er så "mainstream", samt at de "onde" ofteste er i mindretall; de trenger støtte :p Alvorlig, jeg syns horde er tøffere, rett og slett, litt mer "fierce" om du vil. [mimre]Husker jeg spilte for the Empire i SWG også :D[/mimre]

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Har ikke lest bakgrunnshistorien, men har planer om. Føler likevel at horde kanskje er de "onde", men når man spiller som horde må man innrømme at alliance er vel så onde :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fraksjon??

 

1. 23 år

 

2. Alliance (PvP)

 

3. Både ja og nei, vi var alle enige om at vi skulle spille alliance, var aldri noen tvil blant noen av oss. (alle over 20år btw)

 

4. Synes Rasene og områdene er mye penere på alliance siden. Jeg har alltid vært den typen som skal spille de "gode", selv om det fortsatt hett diskuteres om horde er onde.

 

5. Har lest alt av bakgrunnshistorie, og jeg tolker det på denne måten:

 

Orcs og Tauren er de eneste som er snille, i fred med naturen (og sin shamanistiske livsstil). Troll er og har alltid vært pur onde, men de er trofast til horde, og deres styremåter etter at Thrall har hjulpet darkspear stammen fra total utryddelse. Forsaken er også tvers igjennom onde. Og tenker bare på seg selv. Men her gjelder selvsagt regelen "min fiendes fiende er min venn", så hvorfor ikke utnytte resten av the horde for det den er verdt? Undead har sin egen agenda, som vi muligens får se mer til senere.

 

Hva Alliance angår, så er mange av menneskene svikefulle og grådige. Men de er lojale til alliansen. (er ikke godt å si om det var menneskene som svikta orkene eller omvendt)

Dverger er det ikke stort å si om, de har holdt seg i fjellene sine og gravd dypere og dypere. Er vel ikke mye ondt i dem. Samme med gnomene.

Og Nightelves er som Taurens, de lever for naturen, og vil kjempe mot alt som truer den. Så det er vel bare tilfeldig at de joina Alliance. Tauren og NE burde vel egentlig vært en egen faksjon.

Så hvem som er onde av Orcs og Humans kommer virkelig an på hvilken side du ser det fra. Men Troll og Undead ER onde, det kan ikke benektes.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

23

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

Begge deler, main character er horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

Ja, morsomst å spille med venner, liker horde best, men om alle vennene hadde spilt allicane, så hadde jeg å gjort det!

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

Fordi vennner gjorde det, jeg digget Undeads i wc3, samt at jeg synes de ser kulest ut

 

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Joda litt, og undeads er vel de eneste som kan karaktiseres som direkte onde!

Endret av zaico
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 18

2. Horde

3. Nei

4. Fordi jeg visste at mesteparten av CS folket ville lage kvinnelige nightelf rogues og paladins

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

 

1. 28 år

 

2. Alliance (RP)

 

3. Nope

 

4. Føler mest tilhørighet til Alliance

Lenke til kommentar

1. 17

 

2. Horde

 

3. Ja, men hadde mest lyst til å velge Horde

 

4. Er fan av Thrall og Cairne

 

5. Horde er vel egentlig snille nå bortsett fra undead som egentlig ikke har noe med horde og gjøre. Skjønner heller ikke hvorfor Alliance fikk Night Elf siden de ikke likte orcs eller humans i begynnelsen

 

Undead er vel onde fordi noen har lyst til å spille det også.

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

Jeg er 17.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

Horde, og ingenting annet.

 

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

Nei.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

Fordi det er de tøffeste, barskeste og råeste hardingene i Azeroth. Gadd ikke spille noe veike sveklinger, så da var det bare horde som sto igjen.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Ja har lest mye, og de eneste onde er undeads, trolls og humans. Siden The Grand Alliance alle blir styrt av menneskene så er de også onde.

DØ VEIKE ALLIANSE!

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17 år

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde!

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nope, skulle spille horde uansett.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi jeg har spilt horde og orcs i Warcraft spillene tidligere.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jupp, er warcraft frelst og har lest det meste av lore og selvfølgelig spilt WC1, WC2, WC3, WC3TFT fra før. Begge alliansene er onde! :)

Endret av saXin
Lenke til kommentar
Dette er sant! Og som jeg tidligere har nevnt så har Blizzard forandret historien litt med å si at orkene var besatt med ditt og datt, men at dem egentlig er snille og fredelige. Jeg går ut fra at Blizzard gjorde dette for at folk skal spille på hordesiden i det hele tatt. For det er vel ganske få som vil spille en gjennomsyret ond rase, slik dem fremsto i WC1 og 2.

 

Blizzard skreiv om historien til orkene til Warcraft 3. I manualen til Warcraft 2 kan ein jo til dømes lese at dei brutale orkene hadde brukt århundrer på å utslette Draenei på Draenor før Gul'Dan fekk kontakt med demonen Kil'Jaeden. Som ifølge historien til Warcraft 3 liksom skulle ha besatt orkene til å ta til våpen og utslette Draenei før dei gjekk igjennom Dark Portal. Denne omskrivinga er bullshit etter mi meining.

Lenke til kommentar
1. 16 i dag faktisk :D

5028028[/snapback]

*Grats med overs :)*

 

 

1. 17 år

 

2. Alliance

 

3. Både og.. Jeg hadde sett uendelig mange bilder fra spillet og i tillegg lest all info og synest at Alliance var og ble det rette valg for meg

 

4. Som nevnt over, men starta en Dwarf Hunter grunnet en venn.. Meeen så har det egentlig ikke noe med saken og gjøre for nå spiller jeg som Rogue :!:

 

5. WoW er det første MMORPG jeg noen gang har spilt og hadde lite bakgrunnsinfo om Warcraft i det store og hele.. Taurens er søte, Trolls er ikke til og stole på, Orcs er ganske nøytrale og UDs er beint igjennom onde [ UDs er jo tross alt bare oppbygd av bein :roll: ].. Sier da ingen ting om faction vs faction, good vs evil, for det har rett og slett bare med hvilken faction du selv spiller som :yes:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

m 21 trondheim

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

Ja.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

Undead mage har en ganske fet kaste-animasjon, som er viktig i og med at jeg som mage står og maner fram ild og dævelskap store deler av min playtime. Horde appelerte også mest til mine venner (tauren warroir >> *, samt en som ville være shaman)

 

Night elf og gnome byr meg rett og slett imot, førstnevnte har litt for store likhetstrekk med blomster-finn mens gnome bare er gnome.. Derfor foretrekker jeg å kjøre min ekstra vide coc opp røven deres (hi hi :D dog den blir vel nerfa til cone of frost eller.no når blizzard går igjennom styggordfilteret sitt..)

 

edit: også viktig at horde var i mindretall generelt. artigere å være outnumbered enn å gå rundt og ganke. et lite minus er byene på horde mot byene på alliance. den sure kloakkbyen uc mot if f.eks :/)

Endret av Coaxmetal
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 20 år.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Alliance.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? På en måte, men jeg spiller ikke på samme server som de nå. "Gamleklanen" fra SWG og EQ2 valgte Alliance, så da valgte jeg det også. (Denne gangen.)

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Første gangen, fordi jeg ville være paladin. Men hadde ikke hatt noe imot og være UDrogue nå.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Nei, vet ingenting om historien. Ingen er onde eller snille i mine øyne.

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

 

1.Er 15 år

2.Spiller for Horde

3.Jepp

4.Begynte der fordi vennene mine spilte der

5.Har spilt gjennom campaigns i wc2 og wc3 fz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...