Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

1. Hvor gammel er du? 17

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Jeg var den første blant mine venner som begynte, så nei

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Fordi jeg generelt har mer sympati ovenfor horde etter warcraft lore, og fordi jeg ville være shaman.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Strengt tatt er vel situasjonen motsatt etter warcraft lore :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvor gammel er du?

16, 17 den 25. Januar.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Spiller for det meste på en server, og det er Shadowsong.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja, vi er ca 5 stk som spiller her jeg bor som jeg er venner med. Vi skal ta instancer ilag osv. Alle er Alliance

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Siden vennene mine spiller der :)

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg mener at Alliancen er slem på deres måte og Hordene slem på deres og omvendt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

1. Hvor gammel er du? 13

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt? alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? fordi jeg synes alliance ser bedre ut en horde

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

har lest litt av bakgrunns historien til WC. hordene er ikke "onde" og alliancene er ikke "gode" men jeg vet at manger tenker sånn.

Lenke til kommentar

1. 17 år.

2. Spiller horde nå, spillte alliance før.

3 og 4. Først var jeg med noen venner på alli, så begynte noen flere av vennene å spille og de lagde horde, så fulgte flere over og jeg ble med, nå spiller alle (er vel 8 stk. elns nå) sammen på horde i en egen "kompis" guild :p

5. Har ikke lest så mye men tror jeg har lest noe sånn som at ingen er slemme eller snille men begge har forskjellige interesser som de sloss for.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 33

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja, spilte Horde før i ca et år. Rerollet til Alliance senere. Jeg trives bedre i Stormwind, enn i Undercity.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Valgte Horde pga RL venner.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Så på meg selv som ond pga jeg spilte Horde, var helt noob på Lore. Følte mens jeg spilte Horde at Alliance var dem onde.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 16.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Horde.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Kanskje litt, vi ble sammen enige om å rulle horde. Jeg var dog med på å overtale de andre til dette.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Valgte Horde p.g.a karakterdesign, rasene, geografien i Warcraft-verdenen generellt, og bagrunnshistorien til horden. Pluss, jeg liker å spille underdog, og fikk inntrykk av at Horde ville bli den underrepresenterte siden.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bagrunnshistorien til Warcraft? Jeg mener ikke dette, da jeg faktisk har lest bakgrunnshistorien til Warcraft. :)

Lenke til kommentar

1. 31

2. Alliance

3. Ja

4. Eneste jeg kjente som spilte var alliance.

5. Har ikke satt meg inn i lore. Wow var/er mitt første RP spill, så min erfaring med Orc`er og andre "fæle" skapninger er hovedsakelig fra LOTR. Inntrykket var da at Alliance var gode og Horde slemme. Noe som også er innstillingen etter snart etpar år med wow.

Lenke til kommentar

1: 32

2: Horde

3: Ja, men de startet på en PvP server, ved lvl 45 fant jeg ut at det ikke var noe for meg og rerollet på en PvE server. Startet da med horde siden det var det jeg var vant til. Har prøvd noen alliance, men det blir ikke det samme.

4: Se 3.

5: Begge kjemper mot de samme målene.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 28

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Fordi Horde har de tøffeste rasene

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Nei, jeg mener ikke dette, og ja, jeg har lest bakgrunnshistorien til Warcraft

Lenke til kommentar

1) Født i det herrens år 1978, så er 28 år gammel

 

2) Ble alliance. Ingen spesiell grunn.

 

3) Ja, ingen grunn til å spille et spill uten venner.

 

4) Ingen formening om Horde eller Alliance. Spiller for å ha det gøy. Men skulle ønske at det fantes servere for de over 20...eller 25. Som fulgte kontoinformasjonen :)

Lenke til kommentar
5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Nei, jeg mener ikke dette, og ja, jeg har lest bakgrunnshistorien til Warcraft

8135837[/snapback]

 

Selvsagt er Orcene de slemme, mens menneskene er snille.

Det var bare etter det latterlige drittspillet Warcraft 3 at Blizzard tullefantasinerder fant på en idiotisk spinoffhistorie der Horden plutselig ble snill?

Hva faen?

Hele den flotte historien fra Warcraft 1 og 2, rett i dass på grunn av et makkverk av en oppfølger til 1 og 2.

 

Orcene er dumme, svære, grønne beist, som svinger øksene sine i skallen på menneskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...