Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

4: Prøvde litt på begge sider i starten, men questene på Horde siden var mye mer interessante, pluss at animasjonene til horde er så ufattelig mye bedre. Ingen rase som har kjedeligere animasjoner og utseende enn humans... skjønner ikke at folk klarer å spille på de. Ser ut som om de har fått en laaang kjepp opp i ræva (unnskyld språkbruken:P)

7219884[/snapback]

 

Så du synes pene damer i virkeligheten er kjedelige, og du ville ikke "spilt" med dem? :!: . Hordene ser ut som dyr eller er døde, så kanskje du har noen fetisher som ikke er helt normale? :tease:

 

Men for å svare på topic jeg også.

1. 19 år

2. Alliance

3. Venner? Skal man liksom ikke skaffe dem ingame? Nei holder vennene mine unna wow, gjør dem en tjeneste :)

4. Hvorfor sier du? Humans appelerer til meg siden jeg selv er et menneske, digger tele2 reklamene så dwarfs er morsomme.

Horde appelerer fint lite til meg siden jeg synes de fleste er gørr-støgge. Eneste grunnen til å velge Horde må være å få høre Peon si "Me not that kind of orc!"

5. Nei, kun fått litt med meg fra wc3/tft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. 18

2. Alliance

3. Lite, men litt kanskje

4. Fordi jeg rett å slett vil spille noe som går ann å se på, hvor armoren ser bra ut ikke som undeads hvor det er hull i armoren etc

5. Jeg mener alliance er de gode, mest fordi det er slik i alt annet, human/dwarfs/nelfs er de snille og orc/troll/undead er de slemme, men i følge lore er vel begge sider like slemme

Lenke til kommentar

1. 20

2. Horde

3. ja etter som vi startet sammen.

4. har ingen grunn egentlig.

5. Etter min mening så vil jeg si alliancen er det slemme, etter som det var de som startet med å drive ut trollene. horden sto bare på at de skulle ha den delen de eide, men ble krig ut av det å. men begge sider har gjort sitt. :( men har aldri gått helt inn i historien.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 18

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Horde og Alliance , hver av de for over 1 år

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? nei

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Fordi jeg Viste at ungene ville velge alliance, og på nettcafeen der jeg spilte da var 90% alliance og 14isser.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Ja har lest, spilt Warcraft siden første spillet kom ut. og til å legge til WOW har gått så langt ut i fra historien til warcraft at det skulle blitt kalt et annet navn.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? - 14

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? - Spiller på flere servere ja, og har snart to level 60's. En NF Rogue på Neptulon og en UD Priest på Defias Brotherhood

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Absolutt, brodern spillte på Neptulon så jeg startet på den, etter det startert jeg på undeaden min pga. venner jeg hadde som spillte der. Though jeg starta faktisk med en Tauren druid på Ravencrest.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Pga, bror og venner. Anyway, variasjon er best.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Har nå spillt WC3 :) Også har jeg lest en god del på wowwiki. Og hvem er snillere en de søte Taurene? :love:

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 18.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Egentlig ikke. Jeg bestemte meg for å spille alv, og så joina de andre meg.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Jeg valgte alliance pga. jeg ville spille som night elf druid, og har siden lagt ally alts pga. jeg kan alle quests utenat. Alliance virker også mer siviliserte, med "skikkelige" byer (hater orgrimmar og undercity)

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

25 år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde seff :innocent:

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

nei, var vel heller omvendt:p

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

litt pga warcraft, pluss at jeg aldri har likt de alliance racene jeg kunne velge mellom

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

jeg mener at alliance er de onde og horde er de gode.. men det er bare min personlige mening.. har ikke lest noe warcraft historie.

 

Edit: har foresten testa alliance litt.. men føltest så feil.. og likte ikke å tape 90% av alle BG's

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

-21

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

- Starta en Gnome mage, fikk han til 60 å ble dritt lei hele alliance shiten, de har ingen ting positivt forhold til hord.. Spiller nå Hord på Executus å er stor fornøyd med det..

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

- Vel vi var 5 som starta, er bare meg igjen nå på servern, de andre gikk tilbake

til alliance characteren vi laga i starten..

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

- Hord har så mye mer positive sider (shaman, bra rasicals) og er mer inn for pvp

 

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

- Har lest hele lore og spilt alle Warcraft spilla

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

18.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Spiller Horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Heller motsatt, alle vennene mine spiller Alliance.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Jeg har vært fascinert av Scourge helt siden jeg begynte å spille WC3 for veldig lenge siden, så når WoW kom ble valget av undead en selvfølge.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Er Lore-a-holic, men mener at ingen av fraksjonene er gode eller onde. De har bare forskjellige midler for å nå frem til sine mål.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

13

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi vennene mine spilte WoW fra før jeg begynte, så jeg ville helst spille med dem. Også pga. gnomes og night elves. :p

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg har lest mangt, så mangt av historien og synes ikke horde er slemmere enn alliance. Har runnet WC3 og TFT, men ingen av de andre.

Lenke til kommentar

1. 16

2. Horde

3. Startet som Alliance så ja, men gikk over til Horde etter et år.

4. Fikk lyst til å teste en Hunter, ender i det beste guildet jeg noen gang har vært i og dinger 60 noen måneder senere.

5. Litt off-topic men, men:

 

Anyone ever notice how the Night Elves, when faced with important, world-changing decisions, INEVITABLY make the wrong ones? If it weren't for Night Elves and their screwups, I'd be inclined to think Azeroth in general would be a much nicer place.

 

Mistake 1: Destroying the Scepter of the Shifting Sands

 

Bronze Dragonflight: "Now that we've finally sealed away the nemesis of all Azeroth, here's a scepter should you need to break the seal and fight them again."

Fandral: "WAAAHH!"

*breaks scepter*

Bronze Dragonflight: "You dumb f*cker."

 

Mistake 2: Destroying the Well of Eternity

 

Queen Azshara: "Blahaharrrgh, I'm addicted to magic!"

Night Elves: "Well I guess that's cool."

Queen Azshara: "Blahahaharrrgh, I'm summoning demons!"

Night Elves: "Ok, that's not so cool."

*Bigass War!*

Malfurion: "I've got an idea! Let's blow up the world!"

Tyrande: "Come on, that's your solution to everything."

Malfurion: "No it's not! By the way, hold this."

Tyrande: "Hey, this looks like a-"

KABLOOIE

Tyrande: "...dammit, Malfurion."

 

Mistake 3: Recreating the Well of Eternity, Then Leaving It There and Falling Asleep

 

Illidan: "Hey guys, now that we just got done blowing THAT up, I just made a new one!"

Night Elves: "You stupid f*cker."

Malfurion: "Illidan, you're under arrest for playing the devil rock music."

Illidan: "How wude!"

*SLAMMER'D!*

Malfurion: "Anyway, let's just plant a tree over top of this sucker and call it a day."

Tyrande: "Uh, what do you want us women to do, Mal honey?"

Malfurion: "You all stay awake and keep the stove warm in case we're hungry when we wake up. Oh, and don't go running off having fun with your friends or anything, I want you in the kitchen where you belong."

Tyrande: "But-"

Malfurion: "zzzzzzzzzzzz"

Tyrande: "Dammit."

 

Mistake 4: Staying Asleep

 

Orcs: "FOR THE HORDE! And also the Burning Legion!"

Night Elves: "zzzzzzzzz"

Undead: "For the lich king! Also, again, the Burning Legion!"

Night Elves: "zzzzzzSNRKzzzzz"

 

Mistake 5: Picking a Fight with the Orcs

 

Night Elves: "WTF?! Orcs cutting down our trees? Gettem!"

Cenarius: "I'LL take the case!"

*PWNT*

Night Elves: "WTF!!"

Grom Hellscream: [Orcish] kek

 

Mistake 6: Releasing Illidan

 

Tyrande: "We need help, gotta wake the druids up. Oh hey, Illidan! I'm sure 10,000 years of confinement has only rehabilitated him."

Illidan: "GROWLowlorarrrr"

Tyrande: "...although I could be wrong."

Illidan: "OOGHRARGHghhh!" *runs off*

 

Mistake 7: Blowing up the World, AGAIN

 

Medivh: "Quit fighting you nubs! Archimonde is coming!"

Night Elves: "Oh crap you're right. Too late now!"

Archimonde: "Bwahahahaha!"

Malfurion: "Hey, I've got an idea!"

Everyone: *groans*

KABLOOIE

 

Mistake 8: Stopping Illidan from killing the Lich King

 

Malfurion: "OMG! Illidan's doing something crazy to Northrend! Gotta stop him!"

Maiev: "I'm kookoo for catching Illidan!" *trips Tyrande*

Tyrande: "Aiiee!" *falls into river*

Malfurion and Illidan: "I'LL take the case!"

*rescue*

Illidan: "So you see, I was trying to DESTROY THE MOST POWERFUL EVIL BEING IN AZEROTH."

Malfurion: "Oh, uh..... my bad."

 

Mistake 9: Building a new World Tree

 

Fandral: "Man, I miss immortality. Let's make a new world tree!"

Malfurion: "I don't think that's a good-"

Fandral: "STFU nub."

*WORLD TREE'D!*

Fandral: "See? This place is great."

Malfurion: "I dunno, it smells kinda bad... and I think I just stepped in some ooze."

Fandral: "Yeah? Well if you don't like it, why don't you go get lost in the Emerald Dream for a few years?!"

Malfurion: "You know what?! I think I will!" *gets lost in the Emerald Dream*

Night Elves: *facepalm*

Rest of Alliance: "Remind me why we put up with these guys?"

Bronze Dragonflight: "Because you're all a bunch of dumb f*ckers."

 

Supplimentary Mistake: Leaving Illidan without adult supervision. Twice.

 

I rest my case.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?19 år.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?Alliance. Har kun en lvl 5 horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?Det hadde alt å si.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?Jeg hadde mest lyst til å spille Horde, men alle jeg kjente som spilte WoW spilte på Alliance og da var det lite vits i å være sær og spille for seg selv.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?Jeg har ikke lest noe av bakgrunnshistorien, men jeg mener at det er slik du sier det. Dog, med anførselstegnene i behold. Jeg har fått med meg deler av historien gjennom WC:II, WC:III og WC:III:TFT.

Lenke til kommentar
1. 16

2. Horde

3. Startet som Alliance så ja, men gikk over til Horde etter et år.

4. Fikk lyst til å teste en Hunter, ender i det beste guildet jeg noen gang har vært i og dinger 60 noen måneder senere.

5. Litt off-topic men, men:

 

Anyone ever notice how the Night Elves, when faced with important, world-changing decisions, INEVITABLY make the wrong ones? If it weren't for Night Elves and their screwups, I'd be inclined to think Azeroth in general would be a much nicer place.

 

Mistake 1: Destroying the Scepter of the Shifting Sands

 

Bronze Dragonflight: "Now that we've finally sealed away the nemesis of all Azeroth, here's a scepter should you need to break the seal and fight them again."

Fandral: "WAAAHH!"

*breaks scepter*

Bronze Dragonflight: "You dumb f*cker."

 

Mistake 2: Destroying the Well of Eternity

 

Queen Azshara: "Blahaharrrgh, I'm addicted to magic!"

Night Elves: "Well I guess that's cool."

Queen Azshara: "Blahahaharrrgh, I'm summoning demons!"

Night Elves: "Ok, that's not so cool."

*Bigass War!*

Malfurion: "I've got an idea! Let's blow up the world!"

Tyrande: "Come on, that's your solution to everything."

Malfurion: "No it's not! By the way, hold this."

Tyrande: "Hey, this looks like a-"

KABLOOIE

Tyrande: "...dammit, Malfurion."

 

Mistake 3: Recreating the Well of Eternity, Then Leaving It There and Falling Asleep

 

Illidan: "Hey guys, now that we just got done blowing THAT up, I just made a new one!"

Night Elves: "You stupid f*cker."

Malfurion: "Illidan, you're under arrest for playing the devil rock music."

Illidan: "How wude!"

*SLAMMER'D!*

Malfurion: "Anyway, let's just plant a tree over top of this sucker and call it a day."

Tyrande: "Uh, what do you want us women to do, Mal honey?"

Malfurion: "You all stay awake and keep the stove warm in case we're hungry when we wake up. Oh, and don't go running off having fun with your friends or anything, I want you in the kitchen where you belong."

Tyrande: "But-"

Malfurion: "zzzzzzzzzzzz"

Tyrande: "Dammit."

 

Mistake 4: Staying Asleep

 

Orcs: "FOR THE HORDE! And also the Burning Legion!"

Night Elves: "zzzzzzzzz"

Undead: "For the lich king! Also, again, the Burning Legion!"

Night Elves: "zzzzzzSNRKzzzzz"

 

Mistake 5: Picking a Fight with the Orcs

 

Night Elves: "WTF?! Orcs cutting down our trees? Gettem!"

Cenarius: "I'LL take the case!"

*PWNT*

Night Elves: "WTF!!"

Grom Hellscream: [Orcish] kek

 

Mistake 6: Releasing Illidan

 

Tyrande: "We need help, gotta wake the druids up. Oh hey, Illidan! I'm sure 10,000 years of confinement has only rehabilitated him."

Illidan: "GROWLowlorarrrr"

Tyrande: "...although I could be wrong."

Illidan: "OOGHRARGHghhh!" *runs off*

 

Mistake 7: Blowing up the World, AGAIN

 

Medivh: "Quit fighting you nubs! Archimonde is coming!"

Night Elves: "Oh crap you're right. Too late now!"

Archimonde: "Bwahahahaha!"

Malfurion: "Hey, I've got an idea!"

Everyone: *groans*

KABLOOIE

 

Mistake 8: Stopping Illidan from killing the Lich King

 

Malfurion: "OMG! Illidan's doing something crazy to Northrend! Gotta stop him!"

Maiev: "I'm kookoo for catching Illidan!" *trips Tyrande*

Tyrande: "Aiiee!" *falls into river*

Malfurion and Illidan: "I'LL take the case!"

*rescue*

Illidan: "So you see, I was trying to DESTROY THE MOST POWERFUL EVIL BEING IN AZEROTH."

Malfurion: "Oh, uh..... my bad."

 

Mistake 9: Building a new World Tree

 

Fandral: "Man, I miss immortality. Let's make a new world tree!"

Malfurion: "I don't think that's a good-"

Fandral: "STFU nub."

*WORLD TREE'D!*

Fandral: "See? This place is great."

Malfurion: "I dunno, it smells kinda bad... and I think I just stepped in some ooze."

Fandral: "Yeah? Well if you don't like it, why don't you go get lost in the Emerald Dream for a few years?!"

Malfurion: "You know what?! I think I will!" *gets lost in the Emerald Dream*

Night Elves: *facepalm*

Rest of Alliance: "Remind me why we put up with these guys?"

Bronze Dragonflight: "Because you're all a bunch of dumb f*ckers."

 

Supplimentary Mistake: Leaving Illidan without adult supervision. Twice.

 

I rest my case.

7251995[/snapback]

Lol, genialt :w00t:

Lenke til kommentar

Night elf mistakes: Amen!

 

1. Hvor gammel er du?

15 år.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Først nei, så ja, så nei. (28 alliance, 2nd character)

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi horde ser bedre ut, generelt er mer modne (finnes unntak) og finere byer. Finner ikke fram i Stormwind.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

WCIII/TFT, loreelsker.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

5027823[/snapback]

 

1. 25

2. Alliance

3. Nei, men spiller sammen med folk som tenker likt

4. Har alltid spilt human, fordi det er lettere å leve seg inn i spillet. Dwarf/NE/BE kan også være aktuelt ettersom de likner på mennesker.

5. Har delvis kjennskap til historien, og jeg foretrekker Alliance, da de etter min mening er mer "gode" enn det Horde er. Men såklart er det ikke svart/hvitt... så det er ikke noe vits i å kverrulere med meg :p Jeg tror egentlig nesten alle har fått med seg at det er en komplisert historie, ihvertfall etter å ha spilt litt og lært om historien fra quests osv

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

28

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Main char er alliance, men har flest horde alter nå om dagen

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Jeg og en kamerat startet med Wow sammen, og human virket som et naturlig sted og starte... så både ja og nei egentlig

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Human var som sagt et naturlig valg.

 

Har i senere tid gått mer og mer over til horde siden, litt pga. variasjonens skyld, litt pga. alle drittungene som spiller alliance (det finnes nok av dem på horde siden også, det er ikke det...), jeg gremmes hver gang jeg ser nok en ny character med en eller annen variasjon av Legolas som navn

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har spilt samtlige Warcraft spill opp gjennom åra, så jeg har jo fått med meg en del historie ja. Personlig synes jeg det er interessant og utforske fundamentet, drivkreftene og begrunnelsene bak hver rase (gjelder for alle spill egentlig, ikke bare Wow)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...