Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. 18, for øyeblikket.

 

2. Alliance.

 

3. Ja.

 

4. En kar jeg kjente fra en annen community, som jeg også spilte sammen med i US/EU-beta, ville fortsette sin Paladin fra EQ. Paladins er som kjent alliance only, og jeg hang meg likegodt på, siden Warlocks (som er klassen jeg spilte, inntil nylig) fungerte like godt som Alliance.

 

5. Det er forskjellige gråtoner av godt og ondt i Warcraft-universet. Og ja, jeg har lest all tilgjengelig lore, både på Blizzards egne sider og utenom.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

15år=)

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

ja! alt å si, hadde vennene mine valgt hord hadde jeg tatt hord

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

ingen spesiell grunn,men nå syns jeg alliance ser kulere ut da =P

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

har ikke lest noe spesielt nei, men får vel kanskje lese litt snart=)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

I tillegg til å stemme på pollen, vil jeg gjerne at du svarer på følgende spørsmål:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

.

5027823[/snapback]

 

1: 33

2:Alliance

3:Absolutt

4:se nr 3

5:Jeg har ikke lest stort av lore,men har spilt wc2 og 3 med expansions

 

Thriz Warlock Darksorrow

Lenke til kommentar

1: 16, blir 17 i Juni :p

2: Alliance

3: Jepp

4: Først og fremst pga venner, men også fordi jeg syntes Night Elves var kule >,<

5: Når jeg startet med WoW så viste jeg ikke noe om lore osv. Hadde heller ikke spilt WC serien + det er mitt første og eneste mmorpg spill. Men nå i det siste har jeg lest en del lore og begynner å skjønne poenget, gif night elf + tauren faction :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

 

1. 17 år gammel

2. Horde! Kun Horde! på Zenedar!

3. Alle spilte Horde... :p

4. Først og fremst på grunn av venner, men hadde valg uansett! Orc er tøft!

5. Nei... :) Men spilte warcraft 1 + 2! Hehe

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

1. 15

 

2. Har flere characters på både alliance og horde, men mainchar er på alliance.

 

3. Ja. Begynte først på horde sammen med noen venner. Men to av de hadde ikke egen konto ennå, så da de kjøpte seg WoW så rerollet vi alle sammen alliance.

 

4. Morsommere å levle opp i Elwynn forest og områdene rundt. Det er penere der og er ikke like kjedelig landskap.

 

5. Har spilt WC2(lenge siden) og WC3 pluss Frozen Throne, samt lest litt bakgrunnshistorie. Mener at ingen av faksjonene er mer onde/gode enn den andre.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 18

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Venner

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Nei, men dømmer ut av ringenes herre, ( orc'er er onde ) :laughing:

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 20 år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

- Horde

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

- Nei, fant senere ut at de spilte samme fraksjon på annen server.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

- Har litt mer sansen for orcer enn humans.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Hadde spilt wcx før wow, og hadde lest litt. For meg er ikke horde "onde"

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 14

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

- Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

- Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

- Jeg mener at Alliance har de mest realistiske byene og folka :) Pluss jeg liker hvordan armoren passer til alle rasene der

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Nei, jeg har spillt dem i Warcraft spillene. Ingen av rasene er onde, det kommer ann på hvem du "heier" på, pga. i WC spillene, har du alltid sett det fra to synspunkter, ingen er onde, de er bare forskjellige, bortsett fra undead som er reinspikka jævler :p Kanskje derfor Horde regnes som ond ;)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

Jeg er 15 år

 

Hvilken fraksjon hadde jeg?

Jeg hadde Horde faktisk og mer spesifisert: Undead mesteparten

 

Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

Overhode ikke, skaper man godt reputation på serveren får man fort gode venner ;)

 

Hvorfor valgte du den faksjonen?

Vel, var mye lettere å komme seg til plasser med horde, selv om Alliance hadde mye mer koselige byer og kule landskap.

Hadde bedre erfaringer med horde uansett. (Fikk inntrykket at flestparten av Alliance var shitkids)

 

Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Leste litt før spillet startet, og Alliance for meg var alliance og horde var horde, men begge slosst jo mot Burning Legion og The Scourge, så ikke noe snill og ond faktor for meg.

 

Men om jeg skal legge til noe selv: Jeg er ung selv, men på serveren min var mestparten av Alliance (som jeg selv fikk bekreftet) var bare drittunger.

(Sunstrider)

Men derimot, det er ikke en stor sak, bare folk som lager en stor sak av det.

Finnes Fjortisser og femtenåringer som faktisk er hyggelige, men alltid noen som skal bitche eller ninjae ting.

Sånn er det bare, men av og til skulle jeg tro når jeg spilte WoW at jeg var mer voksen en raidleaderen på godt over 30.

 

Heldigvis sluttet jeg med felheart(8/8) Warlocken min og fikk livet mitt tilbake :tease:

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

-18 år.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

-Alliance, tidligere Horde. Jeg spilte Horde 1 år, før jeg rerolla til en ny server, og startet Alliance der.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

-Ja.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

-Fordi de jeg kjente der var Alliance, samt at jeg ville spille Alliance (siden jeg hadde spilt Horde i 1 år).

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

-Horde er ikke ondere enn Alliance.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

 

13

 

 

Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

Alliance. Prøvde horde litt, men fant ut at det var så mange rare low-lvls horde. Ble plaget av enten russere i general chatten (ikke noe rasistisk ment), en klassekamerat som bare snakket om end-game og haugevis av random group invites. Jeg var vel bare uheldig.

 

Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

Nei.

 

Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

Dwarf og female night elf :w00t:

 

Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Det mener jeg ikke. (Ja jeg har lest all bakgrunnshistorien som jeg har kommet over og anbefaler alle til å gjøre det samme)

Lenke til kommentar

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

5027823[/snapback]

 

1. 16

2. Alliance, og et par Horde-low-level alter.

3. Egentlig ikke, jeg ville spille Human Warrior ;)

4. Se over

5. Da jeg valgte tenkte jeg ikke så mye over det, men jeg trodde at Alliance var gode og motsatt da jeg startet... Jeg hadde aldri spilt tidligere Warcraft-spill.

Lenke til kommentar

1: 21 år

2: Horde seff

3: Nej

4: Prøvde litt på begge sider i starten, men questene på Horde siden var mye mer interessante, pluss at animasjonene til horde er så ufattelig mye bedre. Ingen rase som har kjedeligere animasjoner og utseende enn humans... skjønner ikke at folk klarer å spille på de. Ser ut som om de har fått en laaang kjepp opp i ræva (unnskyld språkbruken:P)

5: Kan lite om wowlore. Spillte litt wc2, men var alltid starcraft fan istedenfor^^

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

17

 

Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Horde, ingen ting annet en Horde!

 

Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

nope

 

Hvorfor valgte du den faksjonen?

pga har altid likt Horde og fordi de ser bedre ut!

 

Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Horde gode, alliance onde!

har ikke lest noe av bakrunnshistorien men må si det er ally som er den store stygge ulven^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...