Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

1. Hvor gammel er du?

21

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja, siden vi alle skulle spille sammen, og valgte alliance siden en av våre andre venner spilte det. Er nok desverre umulig, hvis ikke veldig vanskelig, å si hva jeg ville valgt hadde ikke mine venner hadde vært en faktor.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Som sagt, vi var enige om det i vennegjengen... Vanskelig å si hva jeg ville valgt hadde det ikke vært noen føringer, men antagelig Aliiance, på grunn av Lore... Eller kanskje Undead, siden det var rasen min når jeg drev med Warhammer brettspill... Vanskelig å si!

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Ja, har da lest det som er å lese, samt å spille de andre spillene.

 

 

Jeej, det var meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

1. Hvor gammel er du?

17

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Jeg hadde bestemt meg for å være mage, og det var rett og slett uaktuelt å gå rundt krokrygget og blå eller halvspist, så det måtte bli Alliance.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Nope. Men alle vet jo at levende døde (og deres allierte) er onde. =D

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

19

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi vennene mine begynte på horde siden og jeg hengte meg bare på.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har ikke lest noe bakgrunnshistorie, men har spilt Wc3. Orc og Tauren var ikke "onde" der ivertfall. Undeads er no en annen sak da...

Lenke til kommentar

1. 17 år

2.Horde (90%)

3.Helt i starten var det en venn av meg som fikk meg med i WoW, han valgte horde og da gjorde jeg også det. Siden det har jeg holdt meg der.

4.Jeg har ikke noen spesiell mening utenom at det kansje er flere alliance som er under 14 år og som kansje ikke er helt moden, dette varierer jo selfølgelig men det er sånn jeg har oppfattet det.

5. Horde og Alliance er fiender men det er ingen av dem som er "ond". Folk bør ikke se på karakterende og dømme dem utifra det. Husk at stormwind, i følge historien er korrupt. Orcs er bare utforskere og som i senere tid har blitt store herskere og leder racen for horde. men jeg bryr meg ikke så veldig mye om det og jeg valgte ikke horde utifra historien. Undeads er ikke onde i den forstand, det er bare mennesker som har stått opp fra de døde og som ikke fikk hvile men som rev seg fra "the Scourge" som er "onde undeads"

Endret av Qizaa
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

33

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance 80% nå, dessverre. Fordømte unger. Har spilt 100% Horde, men det var før jeg fikk rl kompiser på Alliance-sida som plutselig begynte å spille igjen. Ikke noe særlig å være alene som Horde da.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Absolutt.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Kompiser irl. Ikke noe annet. Avskyr alle fjortisene og de latterlige navnene. Særlig er det nordmenn som er umodne. Barrens general chat = Ally general chat overalt.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Nope, mener ikke det. Og selv om Horde hadde vært onde, så hadde jeg valgt dem.

Dungeon Keeper 2: "It's good to be bad!" :thumbup:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

23

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

2stk lvl60 Alliance, 1stk lvl60 Horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Broren min begynte å spille før meg, så jeg starta på samme server/faction som han.

Alliance i dette tilfellet.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Se svar på #3

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Tja, begge er vel både "gode" og "onde" på sitt vis, er ikke så altfor inne på det med warcraft lore :p

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Blir 20

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nja, Jeg fikk vel de fleste til å starte Horde med meg.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Grom Hellscream.. Og fordi jeg spilte Orc/UD i WC3 i mine AT'er

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Begge sider har sine gode og onde saker som pågår, jeg vil dog kalle Humans veldig uforstålige etter hva jeg har fått med meg så har det vært mye klabb og babb hos dem.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

-16.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

-1 år på Alliance, 1 år på Horde og begynt på Alliance igjen for en måneds tid siden.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

- Delvis. Startet Horde sammen med venner, de gikk over til Alliance jeg ble med dem og byttet til Horde igjen etter et års tid.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

-Se over.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

-Har lest en del en del lore og sitter igjen med inntrykket av at ingen er ondere enn den andre. Horde virker også litt missforstått.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

26år

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde felsølgelig

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei, de fleste starta alliance i børjan.. men æ sto imot og levella min grønne mann til 60, før hele flokken tok til fornuften

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

For å slippe unna alle 14isene som har Legolas og Gimli som forbilder

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har lest en del ja, og spilt Warcraft1-3. De eneste æ synes kan klassifiseres som onde er de spillerne som rolla Night Elves

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? Jeg er 15 år i neste månede

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Jeg valgte Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Fordi alle vennene mine spilte Alliance.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Jeg har lest nok bakgrunnshistorie til å skjønne at det er litt mer innfløkt enn bare "god" og "ond"

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 25

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? spilt 80% horde, men nå er min main ally

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? broren min spilte ally.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har spilt alle warcraft spillene. i mine øyner er noe av hordeclassene onde, undead osv

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 18 år.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance i all hovedsak, med unntak av et par slettede undeads og en lvl 16 Troll Priest på The Venture Co.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Det hadde alt å si, jeg bare hang meg på.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Les nr. 3

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg har spilt igjennom Warcraft II: Tides of Darkness og Beyond the Dark Portal + Warcraft III: Reign of Chaos og The Frozen Throne og har lest alt av lore på Blizzard sine nettsider og mener at i sum er fraksjonen Horde 'ondere' enn Alliance. De ser mer opp til styrke enn rettferdighet - glem heller ikke Trolls som faktisk er onde av natur - og Forsaken, en bande hevngjerrige undeads. Humans har selvfølgelig sine værre sider, arrogante jævler både de og Night Elves, men Orcs er da vitterlig ikke plettfrie heller.

Og jeg er selvfølgelig klar over Orcenes forbannelse fra Kil'Jaeden og Mannoroth og at den endelig er brutt.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Ganske likt mellom Horde og Alliance as we speak, men sier Horde.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Litt kanskje

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi Alliance hadde kun umodne spillere på min gamle server.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Etter å ha spilt WC III RoC og TFT vil jeg faktisk si at Horde er mer "snille" enn Alliance.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

13.

 

Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde.

 

Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja. Begynte å spille samtidig som en venn som ville spille på Horde fordi fetteren hans gjorde deg (dog han sluttet når vi begynte. Ironisk nok)

 

Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Begynte å spille samtidig som en venn som ville spille på Horde fordi fetteren hans gjorde deg (dog han sluttet når vi begynte. Ironisk nok)

 

Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har lest hele bakrunnshistorien til WoW, og mener at ingen er "gode" eller "onde". Orkene, som levde fredelig med draeneis, ble som sagt drevet inn i mørket av Sargeras, noe som fikk dem til å bli onde, men senere ble "snillere" igjen. Mener dog at undeads, og delvis trolls, kan stemples som "onde".

Endret av Petttersmart
Lenke til kommentar

1. 15

 

2. Spiller mest for horde for tiden, men har en lvl 60 på begge sider. Men horden er aktiv atm.

 

3. Ja, den første charen min var alliance, og det var fordi at noen av vennen mine som fikk wow et par uker før meg valgte alliance.

 

4. Fordi vennene mine valgte det før meg. Men det passet meg ganske fint, for gnom er jo utrolig kult.

 

5. Samme som Pug. Har spilt en del wc3, og der blir jo horde fremstilt som slem i alliance campaignen, og vica versa. Så ingen er vel spesielt onde eller gode.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

-28 år gammel.

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

-Har prøvd både alliance og horde. Blir mest horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

-Overhodet ikke. Ingen av mine nære venner og bekjente spiller WoW.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Må si jeg synes horde er de kuleste. Spesielt trollene. Meget laidback og "coole". Og samtidig voldsomme når det trengs. Akkurat som meg. :D Men dverger også scorer generelt høyt i fantasy sammenheng til meg. På grunn av at de er tøffe, drikker hardt og er gode ølkjennere. Også som meg. :p

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

-Har lest litt histen og pisten. Blant annet forskjellige artikler på wikipedia. Bryr meg ikke så hardt om hvem som er onde og gode. Hovedsaken er at alvekjøtt smaker godt. ;)

 

Forresten, meg være Gexroth på Aerie Peak.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

16

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

 

alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

 

nei

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

 

jeg hadde en venn på ragnaros serveren og jeg ville prøve paladin ;)

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

spillte en del warcraft før ;P så vet noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...