Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

Hvorfor er forsaken ond da? De prøve å utrydde menneskene ja, men menneskenene prøver å utrydde dem også :)

5037313[/snapback]

 

 

Var Forsaken som begynte! :p

5038903[/snapback]

 

Nei, det var the scourge som begynte :)

 

og apollox, hvor i historien står det at the forsaken vil utrydde orcer osv?

 

"Within its shadowy confines, Sylvanas' royal apothecaries scramble to develop a devastating new plague - one which will not only eradicate their hated Scourge rivals, but the rest of humanity as well. To further their dark aims, the Forsaken have entered into an alliance of convenience with the primitive, brutish races of the Horde."

 

Pesten de forsker på er designet for å utrydde scourge og menneskeheten ifølge worldofwarcraft.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

1. Hvor gammel er du?

17

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Vet egentlig ikke, er noe eget med druiden min :love: og trur ikke det hadde vært det samme å spille tauren.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Afaik er vel Undeads onde? :s

 

 

 

 

 

 

 

Edit:

Takk dotten for bumpinga mi!

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

--- 20

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

--- Horde - Undead - Warlock

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

--- Ja

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

--- Venner spillte horde

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

--- Spillt WC3 + FT og lest litt lore. INgen er gode eller onde.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 17 år

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

- Mine "mains" er alliance, men har også prøvd horde på andre servere. Spilt en UD rogue til lvl 12 eller noe sånt, så var det back til alliance.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

- Vel, mange av mine venner spilte alliance, så jeg ville også det. Men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ville spille Gnome Warrior. :)

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

- Som sagt så spilte mange av vennene mine alliance, så det er vell hovedgrunnen. Hadde vennene mine spilt horde, hadde jeg sikkert også gjort det.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Har ikke lest noe bakgrunnshistorie, nei.

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

1.

 

21 år

 

2.

 

Alliance

 

3.

 

ja

 

4. Valgte den fordi en av mine gode venner absolutt ville være loladin, og at jeg alltid har vær fasinert av mystikken rundt alver...

 

5.

Har ikke lest noe som helst, og har vel standardinstillingen at Alliance = gode, og Horde = onde... men det har vel mer med utseende og fremstilling av Horde enn noe annet...

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 21 år

2. Valgte Horde, men har også noen Alliance chars som jeg spiller litt på i blandt.

3. Nei, men det var venner som fikk meg til å lage Alliance chars.

4. Windfury totem. :grin: hehe.. Neida, det var vel helt tilfeldig tror jeg.

5. Sånn som jeg ser det, så er Alliance bad-guys. Mye pga Paladins som troller. Men jeg har ikke lest noe Warcraft lore. Spilte WC3 + expansion da.

Lenke til kommentar

1. 15 år

2. Først alliance, så horde

3. Ja, valgte alliance pga. venner, og valgte etter det horde pga. en liten Turncoat operasjon ble satt igang.

4. Valgte alliance for å ha venner å pjatte med. Så etter 50 dager på roguen disenchantet jeg alt (20 Nexus :) ) og startet på nytt på horde. En horde : alliance ratio på 1 : 4.3 (ca.) sier vel sitt. Insta-BG, vanskeligere endgame (ikke diskuter engang, paladin blessings > shaman totems i endgame) og nye venner.

5. Skulle ønske jeg kunne mer om Lore, men RTS, som WC1-3 var (sant? :p ) er ikke helt min type spill :)

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 15år

2. Alliance

3. Jepp

4. Fordi alle vennene mine som begynnte to måneder før meg spillte det.

5. Nope, mener heller ikke det, digger egentlig begge sider.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 22 år

2. Alliance

3. Nei, hadde ingen venner som spilte WoW da jeg begynte

4. Fordi jeg er stor fan av Warcraft mytologien, og Malfurion Stormrage er min "helt", så en nelf druide ble det ENESTE valget for meg :)

5. Alliance er ikke gode, Horde er ikke onde. Det er to forskjellige parter som ikke klarer å enes. Samme gjelder forsåvidt innenfor de forskjellige fraksjonene. Dwarfs of nelfs er ikke glad i hverandre, heller ikke f.eks. undead og taurens. Ja, har vel lest ALT av Warcraft mytologi ;)

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 18 år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Jeg valgte først alliance fordi alle mine venner spilte der, men jeg rerollet horde noen måneder etterpå, og spiller mest horde.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

På den første char`en jeg startet JA, på den andre NEI

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Horde: Fordi jeg hadde spilt ally helt siden jeg startet, og ville være UD

Ally: Fordi alle mine venner var alliance

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har lest fint lite :\

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance, første jeg valgte.. Spiller hovedsaklig det enda..

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Njaa.. Hadde vell egentlig bestemt meg for Human Warlock, siden jeg prøvde det i betaen elns. Så nei..

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Vell, jeg liker alle.. Men et valg må man ta.. Humans får meg til å føle at det er mere "meg" som spiller.. :D

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Såpass mye at ingen av de egentlig er onde..

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

5027823[/snapback]

 

1. 31 år

2. Nok mest Alliance

3. Ja.

4. Ham som anbefalede WoW til mig spillede Alliance.

5. Det mener jeg ikke og jeg synes lige meget om at spille Horde som Alliance. Jeg startede bare med Alliance først. Jeg har ikke læst nogle af baggrundshistorierne.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 20år

2. Spiller i hovedsak Alliance. Har vell 2 stk 10-15 horder på en annen server for de gangene Bloodfeather er nede.

3. Jepp, kompis som fikk meg til å spille spilte Alliance. Når trial kontoen gikk ut var jeg nesten nødt til å fortsette på alliance for å ikke "tape" arbeidet :p

4. Les forige svar

5. Jeg synes personen som spiller Horde er "ond" :p

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 16 år.

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken

fraksjon spiller du mest for)?

Jeg spiller Alliance. Det hele startet med horde, men etter en stund, kanskje på lvl 16 (high lvl :p), rerollet jeg til Alliance, fordi jeg ikke likte utseende på horde. Spillte den gang som troll shaman.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Tja, egentlig ikke. Jeg startet på en server der en annen venn spillte, men da jeg rerollet alliance, startet jeg på en annen. Etter en stund, startet han på samme server som meg.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Utseende messig.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg ser ikke på noen af fraksjonene som "onde" eller "slemme". En som spiller alliance kan da være værre en en horde f.eks, og omvendt.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 16år

2. Alliance

3. Nei !

4. Har prøvd begge deler, og syns alliance var mye gøyere!

5. Nei, har ikke lest bakgrunnshistorien og mener ikke det heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

*1 = 15 år.

*2 = Horde

*3 = ja

*4 = Fordi Horde så badass ut :) har også et intrykk av at det er mange yngre som spiller alliance. Syntes Horde er mye mer spennedes.

*5 = Tror ingen er gode eller onde. Har spilt wc3+Tft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...