Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Alle vet at de var nede en liten periode. Men det er køsystemet som overhodet ikke er rettferdig eller fungerer. Det er ren bingo når det gjelder hvem som kommer igjennom. Når personer (Som meg f.eks.) sitter klar kl 09.00 og trykker da "Kjøp billett", at vi enda ikke sitter med billett, mens personer som går inn på siden kl 10.00 og kommer rett igjennom og får kjøpe, da er det noe galt med systemet.

 

Jeg er helt enig med deg, opplevde det på akkurat samme måten. Da er det ikke lenger snakk om kø, men en menneskehorde som presses gjennom en flaskehals.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

e det man eventuelt har postoppkrav til..

 

har sendt mail til begge de på finn eg og for og skjekke ka de ska ha for billetten. har ikkje fått svar enda..

men rekner nå me at de skal ha mer en 550kr for den. den ligger vel bare til den prisen der inne siden det ikkje e lov og selge billetten for meg en ka du ga for den.

var jo sånn til metallica konserten og.. mange billetter som lå på finn te den prisen an egentli kostet. men når du sendte melding/mail til dem så sku de ha 2000-3000kr for billetten.

Lenke til kommentar
Neida er ikke fjernet, du må bare søke på AC DC i søkefeltet så kommer alt opp. Kan bare ikke klikke på banneren lengre.

For øyeblikket får jeg det ikke frem, selv om jeg gjør det.

 

Arrangementer

ACTION IN DC AVLYST Arrangement er i salg

 

Er det eneste som kommer.

Lenke til kommentar

Nok et eksempel på at billettservice.no stinker. Nå har dem bare fjernet AC/DC fra siden dems, uten og legge til noe informasjon eller noe. Skjønner dem ikke at det sitter 50000 mennesker og river seg i håret i håp om å få tak i billetter.

 

LEGG UT NOE INFORMASJON DA IDIOTER. IKKE BARE FJERN DET.

 

VI VIL HA INFORMASJON OM HVA SOM SKJER.

Lenke til kommentar
Er det bra eller dårlig å sitte like ved scenen? Ser for meg det blir litt for mye på siden. Har plass på felt O..

Generelt sett er det ikke spesielt bra med sitteplasser på stadion da man blir sittende helt på sidelinja og bandet aldri "henvender" seg til publikum som sitter der. Men om jeg kunne velge tror jeg at jeg ville valgt plassene nærmest scenen først, selv om de blir helt på siden av scenen. Desto nærmere man sitter desto bedre ser man jo.

 

Tja...Når det gjelder AC/DC syns jeg det virker som at de henvender seg til hele arenaen. Ta f.eks. "strippeshowet" til Angus. Han løper gjerne flere ganger fra høyre til venstre siden av scenen, legger hånda bak øret for å høre hvilken side som jubler høyest. Den siden som "vinner" er den siden som får showet på nærmest hold!.

 

En annen ting er jo at AC/DC ikke har noen forgrunnsfigurer bortsett fra Angus. Hender Brian tar seg en løpetur, men alle de tre andre holder seg i bakgrunnen og fokuserer på å spille den type Rock n Roll AC/DC fans vil ha.

 

Let There Be AC/DC!

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...