Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det verste!! Nå begynner jeg snart å grine over uflaksen min, skjebnen vil visst ikke ha meg til Oslo i februar.

 

Men jeg skal fortsette å prøve, dette var på en måte en god nyhet, for det viser at det fortsatt finnes håp. Men mest er dette utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Som jeg sa i Metallica-tråden:

 

Du må bare drite i billettservice og ACDC. Er sikkert ikke noe problem å få billetter andre steder etterhvert. Folk ikke plukker opp, at folk har bestilt alt for mange (vennegjenger bestilte til alle sammen samtidig), uavhentede billetter innen 3 dager osv.

 

Fikk bill. til Metallica på Valle Hovin dagen før konserten f.eks. Henta den i køen på konserten faktisk. Og Springsteen fikk jeg ei uke før av en fyr på jobb som hadde en for mye siden en kompis ikke kunne dra. There is always hope.

Lenke til kommentar
Nææj men trenger ikke tenke på fly til oslo og slikt tøv. Mao kan jeg skaffe en billett dagen før og fortsatt komme meg dit uten problemer. Trenger ikke planlegge flere mnd først.

 

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Da sees vi..tar på meg en sixpence sånn at du kjenner meg igjen.

Lenke til kommentar
Som jeg sa i Metallica-tråden:

 

Du må bare drite i billettservice og ACDC. Er sikkert ikke noe problem å få billetter andre steder etterhvert. Folk ikke plukker opp, at folk har bestilt alt for mange (vennegjenger bestilte til alle sammen samtidig), uavhentede billetter innen 3 dager osv.

 

Fikk bill. til Metallica på Valle Hovin dagen før konserten f.eks. Henta den i køen på konserten faktisk. Og Springsteen fikk jeg ei uke før av en fyr på jobb som hadde en for mye siden en kompis ikke kunne dra. There is always hope.

Ringte billettservice, hun samedama sa at alle billetter som hadde blitt reservert har blitt hentet. INGEN billetter igjen, svartebørshorepris ligger på 2-3000kr

Lenke til kommentar
Tror kanskje det var litt for få billetter til at det blir veldig utbredt svartebørssalg

 

Har ingeting med saken å gjøre, er vel endelig finn og noen andre som starter å slå ned på svartebørs salget. Var i hvertfall sånn når Metallica var her sist, alle annonser som var dyrere enn orginal prisen ble slettet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...