Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Da jeg prøvde å bestille billetter her på mandag fikk jeg bare "Blablabla.."

 

Hvilke innstillinger er anbefalt for å unngå dette $£$£@$£@ her?

Prøver igjen i morgen, har så @$£@$ lyst til å se AC/DC en gang i mit liv...

 

 

Jeg fikk samme feilmelding, men det virker som det er ganske random. Fikk den først med både Opera og IE, men kom inn med begge browserne etterpå, uten å endre innstillinger. Det er kanskje en fancy måte å si "Vi sliter litt, og må ha noe annet å skylde på enn våre servere" fra billettservice..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss ikke dra forhastede besluttninger, kom med en link Kptknert or dident happend.

 

eh? var nå ikke meg som kom med det her...

var nok han boggiekisen på toppen her.

 

men uansett er det nok falske rykter, så jeg tror vi kan ta det rolig

 

So sorry, my bad :blush:

 

Har gogglet det, fant ingenting.

Lenke til kommentar
får man en bestemt plass vis man har ståplass, eller kan man gå "hvor man vil"?

DVS vis jeg kjøper forskjellige billetter fra forskjellige personer, så kan man likevel stå på samme plass?

 

Alternativet til å stå/gå fritt, må vel være at man får en kvadratmeter som sitt "område", som jeg antar vil bli vanskelig å gjennomføre i praksis.. :)

Lenke til kommentar
får man en bestemt plass vis man har ståplass, eller kan man gå "hvor man vil"?

DVS vis jeg kjøper forskjellige billetter fra forskjellige personer, så kan man likevel stå på samme plass?

 

Alternativet til å stå/gå fritt, må vel være at man får en kvadratmeter som sitt "område", som jeg antar vil bli vanskelig å gjennomføre i praksis.. :)

Det jeg også tenkte på.. NAIS, da blir det kansje billetter på meg. Hail FINN.NO! (Og alle som selger billettene sine bittelitt svar dvs 600-800kr)

 

EDIT: FAIL. 1900kr per billett skulle han ha. Snakker meg om.

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke fått dårlig samvittighet over å selge en billett til 600 eller 650kr. Jeg dro inn, betalte parkering, bensin, bom og tapt arbeidstid på jobben.

Litt fortjeneste må man da få etter å ha sittet mange timer i kø?

Fortjeneste får man ikke, men å få dekket utgiftene er ikke urealistisk.

 

650,- anser jeg uansett som "rimelig pris" for AC/DC-billettene.

Lenke til kommentar

Jeg er verdens heldigste!Først gikk 2 fanclubb sitteplass billetter til helvete pga feil på betalingssystemet til billettservice.Klarte å få tak i 2 ståplasser men det og gikk til helvete.Og klarte å få tak i 2 ståplasser til med samme resultat. Omtrent alt håp var ute. Så kom jeg hjem fra jobb natt til onsdag 15. februar kl 01.00 og søkte i ett kjør på billettservice. Kl 04.00 ga jeg opp og skulle legge meg. Hørte på litt AC/DC for å pine meg litt. Tok et siste søk før leggetid og vips der var det 2 ledige ståplasser :dribble: Og da gikk alt med betalingen fint.Er ellers en uheldig person så jeg trodde det nesten ikke :hmm:

post-24927-1224212746_thumb.jpg

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Jeg er verdens heldigste!Først gikk 2 fanclubb sitteplass billetter til helvete pga feil på betalingssystemet til billettservice.Klarte å få tak i 2 ståplasser men det og gikk til helvete.Og klarte å få tak i 2 ståplasser til med samme resultat. Omtrent alt håp var ute. Så kom jeg hjem fra jobb natt til onsdag 15. februar kl 01.00 og søkte i ett kjør på billettservice. Kl 04.00 ga jeg opp og skulle legge meg. Hørte på litt AC/DC for å pine meg litt. Tok et siste søk før leggetid og vips der var det 2 ledige ståplasser :dribble: Og da gikk alt med betalingen fint.Er ellers en uheldig person så jeg trodde det nesten ikke :hmm:

hvordan klarte du det? når jeg var oppe i fire-tida for å sjekke, sto det bare at salget starter kl0900! var ikke mulig å søke frem de aktuelle billettene :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...