Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva du enn gjer, ikkje kjøp billett på svartebørsen no. Kom februar, då byrjar haiane å verta nervøse og dumper prisane. Då skal ein ikkje sjå vekk ifrå at ein billett kjem på under tusenlappen. Det har eg gjort mange gonger, og eit par gongen har eg til og med endt opp med å betale mindre enn utsalspris (Rolling Stones i fjor, og Kiss i år til dømes).

 

Hjå meg står det no mellom å halda tunga rett i munnen og våga venta på at prisane skal stabilisera seg, eller prøva å skaffa billettar i Tyskland eller liknande. Eg skal iallfall på ein AC/DC-konsert, det er sikkert og visst.

Lenke til kommentar
om man har sitteplasser, er det mulig å "snike" seg nd til ståplassene?

bare lurer =)

 

uansett, fikk billettene mine i posten i dag, yei!

 

Umulig er det nok ikke, men sikkerhetsoppbudet på dette arrangementet blir nok ganske tøft i og med at det er første gang på denne arenaen osv.

 

Du må gjerne prøve, og fortelle oss i etterkant hvordan det gikk. Risikoen er jo at du blir pælma ut, og ikke får opplevd konserten i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Står vakter ved alle nedgangene mot ståplassene vanligvis. Og de MÅ du forbi. Ypper du blir du bare kasta ut *sånn*.

Det er begrenset antall ståplasser pga sikkerheten til folk. Kan ikke være altfor mange der nede, da blir det for mye press og panikk kan oppstå og folk blir trampa ihjel. Det har skjedd før på store festivaler.

 

Sist på Roskilde for under en headliner-konsert noen år siden, derfor reduserte de antall ståplasser fra 100k til 70k heretter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det er begrenset antall ståplasser pga sikkerheten til folk. Kan ikke være altfor mange der nede, da blir det for mye press og panikk kan oppstå og folk blir trampa ihjel. Det har skjedd før på store festivaler.

 

Dette har faktisk skjedd på en AC/DC konsert, og etter dette var Malcolm Young lenge borte og var i praksis i ferd med å gi opp. At han er tilbake skyldes selvfølgelig gode venner.

Lenke til kommentar
Det hadde vært smart. Skape mayhem på første europakonserten slik at de hadde avlyst. Da hadde det blitt erklært krig.

 

Det blir nok ikke noe Mayham her:) Her blir det pur Rock n Roll.

 

I en hall som Telenor Arena vil det bli (for å sitere AC/DC) NO ESCAPE! Det vil si at uansett hvor du står eller sitter vil du ha problemer med øresus et par dager etterpå:)

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

Lurer fælt på om jeg skal prøve å få tak i billetter til AC/DC i Globen i Stockholm i stedet. Passer bedre av mange grunner egentlig. Passer bra fordi at billettene er billigere og fordi at det er vinterferie når søndagskonserten i Globen er. Dermed sparer jeg penger, samt slipper fravær :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...