Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bra eller dårlig å sitte like ved scenen? Ser for meg det blir litt for mye på siden. Har plass på felt O..

Generelt sett er det ikke spesielt bra med sitteplasser på stadion da man blir sittende helt på sidelinja og bandet aldri "henvender" seg til publikum som sitter der. Men om jeg kunne velge tror jeg at jeg ville valgt plassene nærmest scenen først, selv om de blir helt på siden av scenen. Desto nærmere man sitter desto bedre ser man jo.

Lenke til kommentar
står det avlyst etter orderen din på "min Side" har du ikke fått billett dessverrere

 

du er på bærtur. når ordningen er den at det blir sendt pr. post vil billettene dukke opp under avlyst til di er sendt. tidligere i dag sto det "Avlyst" .. nå står det "Kjøp, Send per post" hos meg.

 

Føler meg 100kilo lettere no,, håper det er sant,, det har garantert vært noe surr,, men ikke så rart serveren, var jo helt på bærtur.

Endret av Hunter147
Lenke til kommentar

Billettservice sier det er tomt igjen nå. Men jeg gir ikke opp jeg heller. Fikk billett til metallica 1 dag før. Og Bruce Springsteen (dag 2) uka før konserten av en på jobb. Er alltid masse folk som ikke kan dra likevel, eller har bestilt for mange billetter og ikke henter alle. Da går det tilbake til billettservice eller oslo spektrum.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Til dere som ikke fikk kjøpt i går:

Det ligger nå to billetter (separat) på finn.no, til utsalgspris. Er dog ingen info om det er stå- eller sitteplasser.

Sikkert 1000 andre som også har sett den:P

 

NOEN SOM VET HVORFOR BILLETTMONGOSERVICE ikke svarer?

 

Hehe, du har sikkert rett der ja :p

 

Kanskje de fikk så mange sinte telefoner og e-poster i går at de ikke tør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...