Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Jeg er verdens heldigste!Først gikk 2 fanclubb sitteplass billetter til helvete pga feil på betalingssystemet til billettservice.Klarte å få tak i 2 ståplasser men det og gikk til helvete.Og klarte å få tak i 2 ståplasser til med samme resultat. Omtrent alt håp var ute. Så kom jeg hjem fra jobb natt til onsdag 15. februar kl 01.00 og søkte i ett kjør på billettservice. Kl 04.00 ga jeg opp og skulle legge meg. Hørte på litt AC/DC for å pine meg litt. Tok et siste søk før leggetid og vips der var det 2 ledige ståplasser :dribble: Og da gikk alt med betalingen fint.Er ellers en uheldig person så jeg trodde det nesten ikke :hmm:

hvordan klarte du det? når jeg var oppe i fire-tida for å sjekke, sto det bare at salget starter kl0900! var ikke mulig å søke frem de aktuelle billettene :(

 

Legg merke til detaljen natt til Onsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis jeg da kjøper denne billetten til 2800 kroner, kontakter han når jeg har fått billetten og forlanger overskridende beløp tilbake. Kan han da nekte å slippe unna med det? Eller tvinger onklel politi han?

 

Edit: Har tipset finn og annonsen er nå fjernet;)

Endret av kristoffer90
Lenke til kommentar
fikk mine billetter i dag :new_woot: oohhhhh de er lekkre! hmm...bankboks neste :!:

De er ikke sikre. Jeg tar en "The bank job".

 

Area 51 må være den eneste sikre plassen. Med mindre billettene blir stjålet av aliens.

 

hmmm.den tenkte jeg ikke på. får legge dem i en plastpose og stappe dem i mellom rompeballene.....der vil ingen prøve seg...tro meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...