Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Jeg synes man ikke kan være sur for at folk står forran og ikke hopper, det er, og kommer alltid til å være, opp til en hver. Men det å bli sure for at folk hopper, nesten uansett hvor du er, det er bak mål og hører ikke hjemme.

En ting er å ikke hoppe, det er greit nok, jeg snakker her om folk som står HELT i ro under hele konserten.

Selv syntes jeg disse kunne holdt til på tribuna eller noe slikt, når du står foran og hopper og spretter er er det jo fetere hvis alle rundt deg gjør det samme. de demper på en måte stemningen litt (don't get me wrong, stemningen var sjuk) Men å blir sur hvis folk hopper da gitt, det er lavmål det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg snakker her om folk som står HELT i ro under hele konserten.

Selv syntes jeg disse kunne holdt til på tribuna eller noe slikt, når du står foran og hopper og spretter er er det jo fetere hvis alle rundt deg gjør det samme.

 

Enig. Jeg måtte hoppet uansett, for å se hele scenen!

Lenke til kommentar
Var tracklisten lik Telenor Arena?

 

Er ikke helt sikker, men de spilte hvertfall "Shot Down in Flames" og "Dog Eat Dog", og det gjorde de ikke på Telenor Arena. Tingen er at jeg ikke har så god kjennskap til Black Ice, kjenner bare til Rock N Roll Train, War Machine og Big Jack, og de ble alle spilt i går, men låter som tittellåta og Anything Goes er jeg ikke sikker på om ble spilt i går.

Lenke til kommentar

Gårdagens setlist:

 

 

1. Rock N' Roll Train

2. Hell Ain't a Bad Place to Be

3. Back in Black

4. Big Jack

5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap

6. Shot Down in Flames

7. Thunderstruck

8. Black Ice

9. The Jack

10. Hells Bells

11. Shoot to Thrill

12. War Machine

13. Dog Eat Dog

14. Anything Goes

15. You Shook Me All Night Long

16. T.N.T.

17. Whole Lotta Rosie

18. Let There Be Rock

19. Encore:

19. Highway to Hell

20. For Those About to Rock (We Salute You)

 

 

Og det er riktig at Show Down in Flames og Dog Eat Dog ikke ble spilt på Telenor Arena. De to sangene er da eneste forskjell fra sist.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

Skjønner godt at mange sto i ro på konserten, jeg kan ikke huske sist jeg var så sliten i beina. KNALLHARDT underlag kombinert med mine sko var ikke oppskriften på suksess kan man trygt si.

 

Selv så sto noen meter foran den "boksen" som Angus ble heist opp i etter en stund, tror jeg var den eneste med Skambankt-skjorte på meg av alle som møtte opp :p

Lenke til kommentar

Dette er noe av det råeste jeg har vært med på! :thumbs:

 

At gutta har kjørt på denne måten siden 70-tallet er nesten ikke til å tro, helt utrolig konsert!

 

At Angus som 54-åring kan få 40 000 tilskuere til å juble når han stripper må jo være tidenes selvtillitsboost og når han drar på med tidenes feteste solo der han underholder hele stadion alene i et kvarters tid blir det ikke stort bedre.

 

Ting som knallhardt underlag og idioter som er så fulle at de umulig kan huske konserten dagen etter glemmer man fort med en gang videoen ble satt igang og de første riffene fra Angus var å høre. :D

 

Helt rått og virkelig en opplevelse for livet! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg var på begge og og det første jeg vil si er at telenor arena konserten på mange måter var bedre. For det første var det bedre lys show og bandet lagde mer liv de var nok ikke fult så slitne enda da). Men publikum denne gangen (ihvertfall der jeg sto, ikke langt fra scenen på venstre side av scenen) lagde bedre liv denne gangen, enn på telenor arenaen. :D Her var det heller ingen som klagde på hopping og skriking, slik som flere nevner ovenfor her. MEn for å si det veldig kort og enkelt. Begge de norske konsertene var heeelt konge :D nærmere perfekt får man det ikke^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...