Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Hvor stor er sjansen for at Apple introduserer nytt og bedre tastatur på de kommende modellene? Har hørt så mye negativt om tastene de siste årene, svært sjeldent noen har veldig mye positivt å si om de når det gjelder ergonomi og pålitelighet  :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Håper de kvitter seg med den touchstripa. Har ikke prøvd  det nye tastaturet, men hører at flere får vondt i fingrene av å skrive på det.

Lenke til kommentar

Touchstripa har jeg ikke noe imot, men selve tastaturet er jo litt verre. Nå skal det jo sies at de har forbedret på tastaturet flere ganger nå, utgaven som var på den opprinnelige MacBook 12-tommer er temmelig krise, det som kom på første generasjon med MacBook Pro med Touch Bar var vesentlig bedre og helt grei også ble det ytterligere forbedret på andre generasjon MacBook Pro med Touch Bar som jeg syntes fungerer temmelig greit. De fleste som klager på nett ser ikke ut til å vite at det faktisk er merkbare forskjeller mellom disse forskjellige maskinene og generasjonene.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de. Har jobbet med folk som har hatt alle tre utgavene av det nye tastaturet, så fått testet dem alle, og kan ikke akkurat si at jeg liker det nye designet. Hadde sikkert blitt bedre om jeg hadde brukt dem over litt lengre tid. Men klarer ikke forstå at et dårligere tastatur trumfer det å gjøre en slik arbeidsmaskin et par millimeter tynnere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-8OkEXm

Hva er oppløsningen? Macen er koblet til en full hd tv. Skaleringen er satt til 720p, men youtubefilmen spiller av i 1080p. Så hvilken oppløsning ser jeg videoene i?

Lenke til kommentar

Min 6s synger (endelig) på siste verset, den har holdt godt uten beskyttelse siden launch. Påtide med en nye telefon snart, noe poeng i å kjøpe nå, eller burde jeg vente til september? Hva sier jungeltelegrafen her inne? Kikker litt på X med et passende skinndeksel :)

Vel, vi vet(!) at det kommer en ny i september, men X kom jo senere enn september, og det kan skje igjen. Med andre ord vil vi vite mer i september.

Lenke til kommentar

Min 6s synger (endelig) på siste verset...

 

Da får du håpe at det verset er laaangt...

Jeg hadde ikke kjøpt ny X nå, når den neste er så nær.

 

Tipper de har luket ut mesteparten av småtingene som jo har plaget X'en, samt forbedret andre ting.

Kan du vente, så har du valget mellom den gamle og nye (og prisene deres), i alle fall  :)

Lenke til kommentar

De sterkeste signalene vi har fått når det gjelder årets telefoner er vel større utvalg av telefoner med face id. Bare det gjør at jeg sikler. Men ikke faen om jeg kjøper en face id telefon uten OLED. Hvis OLED er tilgjengelig skal jeg ha OLED, så får jeg heller leve på nudler litt. 

Lenke til kommentar

Ikke en enkel avgjørelse dette, nei. Vente eller ikke. Telefonen min fungerer jo, men det klør litt i fingerene nå kjenner jeg. Får se hva jeg gjør, takker for tipset uansett :)

 

EDIT: Tilleggsspørsmål, hvilket skinndeksel syns dere ser best ut etter en stund? Og er det godt grep i disse dekslene? Jeg liker slitt skinn, syns det er veldig pent :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...