Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var triste greier.

 

Man må jo pokkern meg ha Win XP for å spille det. Fy faen som jeg hater Microsoft nå. Det er vel de som har laget spillet og det er tydelig at de gjør allt i sin makt for å få folk til å kjøpe seg XP.

 

JEG NEKTER. Da lar jeg heller være å kjøpe spillet. Er det egentlig lov å gjøre det de gjør? Man kan jo hverken bruke den nyeste MSN messenger i 2000, ikke den nyeste media playeren og ikke videoredigeringsprogrammet. Og nå dette? Pokkern som jeg er lei nå.

 

:nei::ermm:

Ja, de kan faktisk gjøre dette. USA er vel det mest liberalistiske landet i verden, og Microsoft har jo egentlig ikke brutt noen lover.

Men er det så ille med XP da?

Lenke til kommentar
Herlig spill, absolutt det beste spillet i AoE serien så langt. Funksjonen hvor du kunne sende skip til kolonien din med diverse ting var absolutt helt genial - og de deckene du kunne lage. Herlig. Eneste jeg savna i demoen var å sette opp forskjellige formasjoner. Husker det var i 2'ern, så det kommer vel i fullversjonen. Nå må jeg spille mer.

UI Options -> show advanced formations ;)

Lenke til kommentar
Herlig spill, absolutt det beste spillet i AoE serien så langt. Funksjonen hvor du kunne sende skip til kolonien din med diverse ting var absolutt helt genial - og  de deckene du kunne lage. Herlig. Eneste jeg savna i demoen var å sette opp forskjellige formasjoner. Husker det var i 2'ern, så det kommer vel i fullversjonen. Nå må jeg spille mer.

UI Options -> show advanced formations ;)

Ser man det. Takker.

Lenke til kommentar

Folkens! For alle dere som klager over ikke formasjoner osv... Prøvd å gå inn på "Options".... Er mange valg der, som kan være vært å huke av ;) .

Og så klart vil disse valga også lagre seg.

edit: Der kan dere selvfølgelig velge å vise pop-limit osv.

 

Når det gjelder "formasjoner" har de bare tatt med muligheten til å sette menna i defensive mode osv. I fullversjonen vil man så klart kunne velge hvordan folka skal stå...

 

Kan ta noen bilder jeg sikkert. (F12 og det blir lagret i en "Dokumenter" -mappe. )

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...