Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

Vil nevne EN viktig ting,angåend AGE3.

Hvis dere går til Gamespot.com, Age Of Empires III og sjekker ut "E3 2005 GameSpot Live Stage Demo" så sier Bruce Shelley fra Ensemble Studios :

"Theres actualy stuff we have made in this game that you can't see yet,on a video card that exists"

Det vil vel bety at om en har kort som er eldre enn de nyeste NVIDIA eller kommende ATI kortenne så vil en antagelig ikke få sett alle grafikk effektene spillet kan oppvise ;)

 

Gleder meg til spilet slippes i full version :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg spillt demoen i hele natt, og jeg må si at det møtte mine forventninger.

Dette er rett og slett Age of Empires i kjent stil, og de har ikke gjort om på noe særlig som ødelegger konseptet.

Jeg ble litt skeptisk da jeg først leste om experience systemet, men jeg må innrømme at det fungerer ganske bra.

Grafikken var kanskje ikke sinnsyk, men nå må folk huske på at dette bare er en demo, og at det ikke går an å ha alt på max.

Dette er et spill jeg nesten garantert kommer til å kjøpe meg!

 

Også er det utrolig fett å se på når du raserer bygninger med kanoner og da :love:

Lenke til kommentar

Dette levde helt opp til forventningene, kanskje ikke helt grafikken, men det er kun en demo. Likte spesielt godt da jeg skulle knuse bygninger med fotfolk, at de kastet dynamitter o.l var sinnsykt kult å se på, spesielt da det falt ned deler av bygningene etterhvert som de gikk i stykker. Også må det nevnes at folka jublet når de ødela en bygning... :)

 

OT: skrives det de gikk istykker, eller i stykker? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Herlig spill, absolutt det beste spillet i AoE serien så langt. Funksjonen hvor du kunne sende skip til kolonien din med diverse ting var absolutt helt genial - og de deckene du kunne lage. Herlig. Eneste jeg savna i demoen var å sette opp forskjellige formasjoner. Husker det var i 2'ern, så det kommer vel i fullversjonen. Nå må jeg spille mer.

Lenke til kommentar

Dette var triste greier.

 

Man må jo pokkern meg ha Win XP for å spille det. Fy faen som jeg hater Microsoft nå. Det er vel de som har laget spillet og det er tydelig at de gjør allt i sin makt for å få folk til å kjøpe seg XP.

 

JEG NEKTER. Da lar jeg heller være å kjøpe spillet. Er det egentlig lov å gjøre det de gjør? Man kan jo hverken bruke den nyeste MSN messenger i 2000, ikke den nyeste media playeren og ikke videoredigeringsprogrammet. Og nå dette? Pokkern som jeg er lei nå.

 

:nei::ermm:

Lenke til kommentar
Vil nevne EN viktig ting,angåend AGE3.

Hvis dere går til Gamespot.com, Age Of Empires III og sjekker ut "E3 2005 GameSpot Live Stage Demo" så sier Bruce Shelley fra Ensemble Studios :

"Theres actualy stuff we have made in this game that you can't see yet,on a video card that exists"

Det vil vel bety at om en har kort som er eldre enn de nyeste NVIDIA eller kommende ATI kortenne så vil en antagelig ikke få sett alle grafikk effektene spillet kan oppvise ;)

 

Gleder meg til spilet slippes i full version :p

Say whhat?!?!

 

Har jeg kjøpt 7800GTX forgjeves (ok nå overdriver jeg, men i denne sammenhengen)? :cry::(:no:

 

Tilbake til min opplevelse: jeg har skrudd opp alle detaljene og synes at grafikken var bra, jeg! Har ikke fått testa noen ting, som Build Deck osv, men det skal jeg snart! :)

Er positiv overasket med denne demoen, den var heller ikke så begrenset, synes det var nok, det som var på den. :)

Lenke til kommentar
. Det er vel de som har laget spillet

 

Nei.

 

Er det egentlig lov å gjøre det de gjør?

 

Ja.

 

 

 

Vel jeg er nå ikke helt sikker jeg da.

 

De folka som lager spillet lager det ihvertfal slik at Microsoft kan gi det ut.

 

Og jeg synes det er heller tvilsomt at de får lov til å gjøre slikt uten at det er andre enn meg som reagerer. Skal jeg liksom kjøpe nytt Operativ system til over tusenlappen bare for å spille AoE3?

 

 

Håper det er flere som setter ned foten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...