Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og grafikken er ikke den beste jeg har sett den heller. Jeg kommer garantert ikke til å KJØPE AOE3 :no:

Da kan du ikke hatt innstillingene på fullt. Jeg synes grafikken er nydelig jeg :thumbup:

Gi spillet en sjanse, jeg syntes heller ikke spillet var noe særlig første gangen jeg prøvde det. Men nå digger jeg spillet fullstendig. Må heller ikke glemme at dette er en demo, mye som ikke er med i demoen som kommer i fullversjonen ;)

Lenke til kommentar
det er flere som klager på grafikken her. hvilke strategispill til dags dato har bedre grafikk? jeg har ikke sett et eneste et, med tilnærmlig bra grafikk.

men vi snakker da om max grafikken.

Homeworld 2 :whistle: Mye vakrere, neida disse kan ikkje akurat sammenlignes. Syns AOE hadde flott grafikk eg, spesielt vannet :dribble:

Lenke til kommentar

Det vil dessverre ikke virke, grunnen som ES har, blir quotet her:

AOE3 is relatively fast-paced, and we didn't think players would have the bandwidth to mess with all of the design issues that guys on walls create. For example, can you get on the wall anywhere or only at ladders? Can bad guys get up on the walls? What happens if a chunk of wall is destroyed? How do you quickly select the guys on the wall and not the wall itself? We could have solved all of those issues given enough time, but we didn't think walls were central enough to the game design (though they can be fun).

 

Dog, er det visst slikt at det er en mur, i et av oppdragene du kan gå på, men dette så vidt jeg vet bare rykter. Det går også rykter om en type mur, som man kan lage i scenario -editor, blir "levert" med menn på.

 

Jeg er forresten totalt uenig i ES sin grunn en annen elendig ting med murene er jo at kanoner kan skyte gjennom de... Jeg kan faktisk godta geværkuler og sånne småting, men når kanoner også kan da går de over streken..

 

Btw: Hvem syns det er vanskelig å merke mennene sine i Stronghold -spilla når de er på en mur? Og hva er vanskelig med ladders?

Skjønner meg ikke på ES, de har lovet for mye, gjennom alskens bilder,videoer og ting de selv har sagt direkte..

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...