Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det stor forskjell mellom 1280, og 1024 pixel oppløsning? Evt.. bilder

 

Selv kjører jeg på 1024 med full AA og AF og mener at grafikken fortsatt kunne vært en god del bedre

Grafikken blir ikkje særlig mye bedre ved å øke oppløsning ette hakk når det gjelder detaljer ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Kjører spillet med absolutt alt på maks i 1600x1200 og synes nå det ser da fint ut.

Men er såpass bortskjemt med grafikk, at jeg håper de fikser en del til med grafikken før release.

Har ikke mulighet å poste screenshots, ettersom jeg nå sitter på en maskin med geforce3 mens hovedmaskinen er på reperasjon grunnet dødt hovedkort...argh..

Rare er..tross min negative innstilling i starten...så har jeg lyst å spille mer av demoen nå....bare kan ikke :(

Lenke til kommentar
Kjører spillet med absolutt alt på maks i 1600x1200 og synes nå det ser da fint ut.

Men er såpass bortskjemt med grafikk, at jeg håper de fikser en del til med grafikken før release.

Har ikke mulighet å poste screenshots, ettersom jeg nå sitter på en maskin med geforce3 mens hovedmaskinen er på reperasjon grunnet dødt hovedkort...argh..

Rare er..tross min negative innstilling i starten...så har jeg lyst å spille mer av demoen nå....bare kan ikke :(

Krever spillet så lite at en kan kjøre det med GF3? :dontgetit: Og med den settinga?

Lenke til kommentar
Kjører spillet med absolutt alt på maks i 1600x1200 og synes nå det ser da fint ut.

Men er såpass bortskjemt med grafikk, at jeg håper de fikser en del til med grafikken før release.

Har ikke mulighet å poste screenshots, ettersom jeg nå sitter på en maskin med geforce3 mens hovedmaskinen er på reperasjon grunnet dødt hovedkort...argh..

Rare er..tross min negative innstilling i starten...så har jeg lyst å spille mer av demoen nå....bare kan ikke :(

Krever spillet så lite at en kan kjøre det med GF3? :dontgetit: Og med den settinga?

Isåfall er han kun kresen på detaljer, og ikke flyt. Jeg kunne ikke kjøre på 1280x1024 med AA i det hele tatt, uten at det lagga. :( (Har X800XT)

Lenke til kommentar
Kjører spillet med absolutt alt på maks i 1600x1200 og synes nå det ser da fint ut.

Men er såpass bortskjemt med grafikk, at jeg håper de fikser en del til med grafikken før release.

Har ikke mulighet å poste screenshots, ettersom jeg nå sitter på en maskin med geforce3 mens hovedmaskinen er på reperasjon grunnet dødt hovedkort...argh..

Rare er..tross min negative innstilling i starten...så har jeg lyst å spille mer av demoen nå....bare kan ikke :(

Krever spillet så lite at en kan kjøre det med GF3? :dontgetit: Og med den settinga?

Isåfall er han kun kresen på detaljer, og ikke flyt. Jeg kunne ikke kjøre på 1280x1024 med AA i det hele tatt, uten at det lagga. :( (Har X800XT)

Hmm ja en skulle tru det tok litt ressurser ut i fra skjermbildene ;) Men vis at demon ikkje lar seg installere nå driter eg i hele spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Mala: Du kunne ikke tenke deg å forklare oss på forumet hva problemet med installasjoen er? Problemer er til for å løses (Ps: Da kan du forresten lage en egen tråd. *host* Kategori, vi ønsker oss :innocent::p . )

 

Posta forresten litt av mitt inntrykk i demotråden i "Diskuter artikler" tidligere.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tror jeg må rydde opp litt for de som tror jeg kjørte spillet i 1600x1200 med alt på med et geforce3 :p

Lasta spillet ned på hovedmaskinen som er en 4000+ a64 med geforce 7800gtx og 3 gig ram. Der går alt glatt i maks :)

Testa spillet nå nettopp på en 1.5 ghz p4 med 256mb ram og et geforce3.

Spillet gikk rimelig bra med alt på minimum =)

Kan vel konkludere med at spillet skalerer bra sådan =)

(Grafikken minnet meg grusomt om aoe2 på den settingen, men men)

Etter å ha satt meg inn i deck-mulighetene og litt videre spilling, så ble det mer nyskapende og morsomt enn jeg hadde venta =)

Håper denne posten løser det for de som trodde jeg satt med en geforce3 og kjørte maks? :p

*ler* =)

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke dømme et spill utfra en demo, men jeg syntes de forrige AoE-spillene var bedre. Dette virker som ett spy ut units for som f... spill. Liten tid til å kose seg med basebygging og slikt. Og teit at alle de små samlefolkene ikke må returnere med råvarene mens de samler dem.

Nja, syns det egentlig er helt greit, MEN det skulle vært et eller annet at man måtte være i en viss avstand av enkelte typer bygninger.

Det fine med det er jo at vi slipper å se på alle fiendens "fine" ressursbygninger som de ikke ødelegger, når de ikke bruker den mer...

 

De fleste husker vel hvor mange trebygninger man kunne finne i fiendens base? :roll:

 

Edit: Dere husker kanskje jeg sa formasjonene visstnok bare var borte fra demoen..? (Da mener jeg ikke "stances", men hvilke stillinger folka dine er i.)

Det skal nå visstnok være borte fra orginalspillet og pga. av noen betatestere som ser ut til å hjelpe de med å ta bort en rekke ting jeg har gledet meg til! Fordi de sikkert mener det er ikke gøy når han fienden min stiller seg opp i loose formation osv. ES tar jo visstnok bort alt nybegynnerne (ala de som bare vil se grafikken) ikke syns er gøy. :(

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...