Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Egentlig helt utrolig at både Liverpool og England spiller med Henderson i den rollen han har nå om dagen. Pleide være grei som indreløper.

Han trente for mye muskler og ble treig. Syns jeg. Jeg syns ikke han blir bedre med årene dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som skjer med Zeljko Buvac? Ser han fortsatt står listet på liverpool sine sider, men har ikke sett noen bilder av han i pre-season enda. Gikk jo rykter om at Klopp ble pissed fordi Buvac fikk et tilbud fra Arsenal som han ikke fortalte klubben om, men vet ikke hvor troverdig det ryktet var.

Lenke til kommentar

Mente jeg leste noe om at han ikke dukket opp på første samling etter ferien.

 

EDIT: Her, og i diverse andre medier: https://www.independent.ie/sport/soccer/premier-league/highly-rated-coach-returns-to-anfield-but-no-sign-of-zeljko-buvac-as-liverpool-begin-preseason-training-37073624.html

 

Har vel også blitt ryktet at han skal til Fenerbache.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Takk for link. Fant bare artikler som var flere måneder gamle. Da ser det ut som Lijnders skal få mer ansvar fremover. 

 

Over til noe annet: 

 

Synes den var fin. Virker som en stor familie hvor selv kafeteriadamene er inkludert. Millie er faen meg beast på bleep testen.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Takk for link. Fant bare artikler som var flere måneder gamle. Da ser det ut som Lijnders skal få mer ansvar fremover.

 

Over til noe annet:

https://www.youtube.com/watch?v=fI3lSFZKqQk

 

Synes den var fin. Virker som en stor familie hvor selv kafeteriadamene er inkludert. Millie er faen meg beast på bleep testen.

Virker som om Klopp har tatt tak i holdningene i klubben. Synes det er helt riktig at alle som jobber i klubben blir inkludert og at man hilser på hverandre. Alle jobber jo tross alt for at spillerne skal prestere så godt som mulig på banen.

Lenke til kommentar

Jeg så også en overskrift om at Milner var den i desidert best form på første samling etter ferien... Han er et arbeidsjern, det skal han iallfall ha. Antar det blir mindre og mindre spilletid for han i tiden som kommer.

Blir nok flere innhopp, men veldig fin å ha på benken. God, stabil og kan spille i mange posisjoner. Fyren er jo nesten aldri skadet heller. Måtte han få bli i klubben i minst 10 år til :)

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis kan noen av disse ungguttene vise veldig gode takter slik at noen klubber er villige til å bla opp £10-15m for de og vi kan selge de.

De kommer mest sannsynglivis aldri få særlig spilletid i Liverpool. Så om de ønsker å ta de neste stegene så må de nok bytte klubb.

 

Det er litt trist, men sånn er det bare.

 

F.eks skjønner jeg ikke hvorfor Brewster signerte en ny kontrakt. Flott for Liverpool å kunne skryte av å ha et slikt talent i klubben, men når andre klubber med greit nivå er interesserte og vil gi han førstelagsfotball så skjønner jeg ikke helt hvorfor han signert en ny kontrakt med Liverpool hvor køen til en plass i Liverpool angrepet er langt som et vondt år og lenger ser den ut til å bli, for det er jo der det handles.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...