Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut fra det jeg har hørt om Goretzka, så er han vel best som en 8/offensiv midt? Liker ikke helt utviklingen med å få spillere som passer best i en posisjon til å spille i en annen og vingeklippe de på den måten..

 

Det jeg har sett av han så er han vel mer en småoffensiv indreløper enn defensivt arbeidsjern, ja. 

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg har hørt om Goretzka, så er han vel best som en 8/offensiv midt? Liker ikke helt utviklingen med å få spillere som passer best i en posisjon til å spille i en annen og vingeklippe de på den måten..

Goretzka er jo ment å erstatte Can, ikke være defensivt midtbaneanker.

 

Nå er det to ting som mangler, et defensivt anker og en topp keeper. Dog jeg har ingen anelse om hvem. Har sett vi har vært linket til Nzonzi, han er vel et slikt anker?

Lenke til kommentar

Nå er det to ting som mangler, et defensivt anker og en topp keeper. Dog jeg har ingen anelse om hvem. Har sett vi har vært linket til Nzonzi, han er vel et slikt anker?

Stemmer, Nzonzi er en slik spiller.

 

Men, det mangler jo en klassespiss på laget da i tillegg til de du nevner. Selv om det ikke haster, hadde det ikke gjort noe å bytte ut Sturridge med en god spiss. Eller blir det muligens Ben Woodburn som trer inn i rekka blant spillere som Dalglish, Ian rush, Robbie Fowler, Michael Owen, Fernando Torres og Luis Suarez?

 

Deilig! Driter i prisen. Endelig tør klubben å gjøre det vi bedt om i evigheter. Bruke penger!

 

Neste drøm er Lovren ut innen 1.januar

Yey, en fin drøm.

 

Få noen millioner for han i tillegg.

 

Så Coutinho ut da?

Nei, det går nok ikke. Ifølge noen rykter har Coutinho sagt til venner at han IKKE drar til Bercelona i Januar.

 

Om Coutinho selges er det ikke akseptabelt med mindre Liverpool henter både Julian Draxler OG Thomas Lemar.

 

Det får han bare tåle. JEg har tro på at han er en spiller som kan utfylle svakhetene stopperne har baki der.

Det var jo en artig formulering. Gramatisk sett betyr jo det at du mener... Ja, mente du det, eller mente du motsatt?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Kommer Clyne seg tilbake nå, åpner det for en rotasjon mellom trioen Matip-Gomez-Van Dijk i midtforsvaret og en rotasjon mellom Clyne og Arnold på høyre, en rotasjon mellom Robertson og Moreno på venstre. I tillegg kan Gomez etter behov roteres på høyre og venstre.

 

Da har Liverpool egentlig et greit forsvar. Med Klavan som reserve for trioen sentralt. Da trengs det hovedsaklig en ny keeper baki der.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker det jeg ser for tiden. At vi i tillegg kjøper bra spillere, og at spillere foretrekker oss fremfor andre lag (Van Dijk velger oss fremfor Chelsea/City, Lemar ville til oss over Arsenal...Goretzka ser ut til å favorisere oss også?) får meg til å bli noenlunde optimistisk.

 

Sliter med å se at vi noen gang skal kunne vinne tittelen så lenge Guardiola er i City riktignok. Egentlig har money-City vært helt forjævlig for oss. Vi hadde faktisk vunnet serien i 13/14 hvis ikke de pengedopa jævlene hadde eksistert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker mye av det jeg ser jeg og. Virgil inn nå, Keita til sommeren. Dessverre ingen keeper i sikte som jeg kan se, men skulle ønske Ward hadde fått sjansen mer. Virker på meg mye tryggere i feltet, flinkere til å distribuere ballen og såvidt jeg har sett, gode "shotstopping" ferdigheter. Nå fikk jeg kun sett andre omgang, men Karius gjorde seg vel ikke bort i denne kampen? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...