Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke bare sånn at med Van Dijk inn så er alle defensive problemer løst heller.

 

Han er nok en solid oppgradering på sikt, men mener Klopps spillestil, og ikke minst midtbanen har veldig mye av skylda for de mange baklengsmålene til Liverpool.

 

Kan muligens ta litt tid før han presterer da, ettersom han har spilt lite og vært dårlig denne sesongen, men det er sikkert mye på grunn av mangel på motivasjon.

Lenke til kommentar

Er ikke en Quick fix,men ikke poenget heller. Trenger sårt en leder i forsvaret, og liverpool er temmelig skadeutsatt der å.

 

Spilleren Klopp ville ha og liverpool viser (endelig) økonomiske muskler.

Etter å ha lest at han er klar, var jeg innom YouTube og såg litt på klipp med VanDijk. Han bryter bra, blir med fremover til tider, viser godt overblikk med pasninger, og ikke minst, han dirrigerer de rundt han en god del.

Dette vet jeg at jeg har skrevet om tidligere, at Liverpool trenger en midtforsvarer som er en slik type. Håper han finner seg til rette og slår til, for du verden for en prislapp.

Verdensrekord på forsvarspiller med enorm margin. 

Liverpool betaler omtrent like mye for han som de solgte Suarez for.... men det var jo noen år siden da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...