Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig begynner jeg egentlig å lure litt på om det er noen fremtid for Clyne i Liverpool.

Gomez blir bare bedre og bedre og jeg tror ikke Clyne er spesielt gira på å sitte på benken.

 

For med annet Gomez kollapser helt, så er veien tilbake som førstevalg på høyreback særdeles lang for Clyne.

 

Gomez er ikke høyreback, Gomez er sentral forsvarsspiller.

 

Han kan både spille høyreback og venstreback i tillegg.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Til sommeren er Real Madrid forberedt på å betale 100 millioner euro for Liverpool-vingen Mohamed Salah. Zinedine Zidane omtaler Salah som en utmerket spiller, og Real Madrid-formann Florentino Perez støtter transferplanene. Madrid-klubben er også åpen for å sende Gareth Bale motsatt vei for å få ned overgangssummen.

CalcioMercato

 

 

:rofl: . Ja, det hadde jo vært noe.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Forøvrig begynner jeg egentlig å lure litt på om det er noen fremtid for Clyne i Liverpool.

Gomez blir bare bedre og bedre og jeg tror ikke Clyne er spesielt gira på å sitte på benken.

 

For med annet Gomez kollapser helt, så er veien tilbake som førstevalg på høyreback særdeles lang for Clyne.

 

Gomez er ikke høyreback, Gomez er sentral forsvarsspiller.

 

Han kan både spille høyreback og venstreback i tillegg.

 

 

Fullstendig klar over det. Men han er pr. dags dato faktisk bedre enn Clyne, til tross for at det ikke er hans primære posisjon.

Så med annet Klopp har tenkt å la Gomez spille mer stopper, så er veien tilbake til førsteelveren særdeles lang for Clyne.

 

Men Gomez er en fantastisk Jack-of-trades. Og han evner faktisk å spille alle 3 posisjonene med relativt høy kvalitet, spesielt stopper og høyreback.

Lenke til kommentar

Men Gomez er en fantastisk Jack-of-trades. Og han evner faktisk å spille alle 3 posisjonene med relativt høy kvalitet, spesielt stopper og høyreback.

Joda, men med så gode evner og så mange talenter bør han på et Liverpool lag med svake midtstopper glatt kunne spille seg inn der også.. Gomez har potensiale til å bli en stor midtsstopper for Liverpool i fremtiden, og da blir det sløseri å bruke han som ving.

 

Han er rett og slett en av kvalitetsstopperne Liverpool trenger, ikke bare i fremtiden, men med en gang.

 

Jeg vet ikke om Lovren suger Klopp på bakrommet for å beholde plassen, men han fortjener den jo ikke. Da kan man jo ta i betraktning Klopps uttalelse om Oxlade-Chamberlain: "Han har en vidunderlig pakke".

 

Vel, vel, men tilbake til seriøsitet. Jeg er ikke enig i at Clyne sin vei tilbake til førstelaget er så langt. Jeg anser en rotasjon mellom Clyne og Arnold som naturlig for Liverpool når begge er tilgjengelige, hvor inntil videre Clyne er førstevalget.

 

Clyne sin skade er også muligens en grunn til at Gomez ikke spiller stopper. Posisjonen han selv foretrekker og ønsker å spille.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Krise kamp og grusomt resultatet. IGJEN kaster forsvaret vårt bort to poeng.

Uavgjort borte mot Arsenal er vel ikke et grusomt resultat? Men ja, nok en kamp hvor vi roter bort seieren.

 

 

Litt i overkant dramaqueen ja :p et ok resultat, men basert på første omgangen og en fullstendig kollaps i andre er det veldig skuffende. 

Lenke til kommentar

 

 

Krise kamp og grusomt resultatet. IGJEN kaster forsvaret vårt bort to poeng.

Uavgjort borte mot Arsenal er vel ikke et grusomt resultat? Men ja, nok en kamp hvor vi roter bort seieren.

 

 

Litt i overkant dramaqueen ja :p et ok resultat, men basert på første omgangen og en fullstendig kollaps i andre er det veldig skuffende. 

 

Når man leder 0-2 så er det et katastrofalt dårlig resultat. Det finnes ikke noen unnskyldning og det er enda en gang regelrette grove tabber av enkelt spillere som er skyld. er det ikke taktikk er det tabber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...