Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får prøve å få til en byttehandel med Everton hvor Big Sam og Klopp går hver sin vei. Tar tid å få bygget noe, og det er første gang på rundt 10 år at vi har tatt oss videre fra gruppespillet i CL. Prosjekt Klopp fortjener tid

Tatt i betraktning tiden han allerede har fått, hvor lang tid skal vi gi han etter din mening?

 

Registrerer din stillhet som at du ikke har noen som helst anelse om hvor lang tid du er villig til å gi Klopp.

Enklere å bare komme med one-liners hvis mål er å få det til å virke dumt. Ler.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Beklager, tenkte ikke mer på at jeg slengte ut noe shit som jeg glemte å svare mer utfyllende på.

 

Jeg synes at så lenge det er fremgang, noe som jeg mener det er, så er det null hast med å bytte trener. I første omgang så kan han gjerne få minst 2-3 sesonger til, bevise at vi klarer å etablere oss blant topp 4 først, deretter noe mer enn det. Hvis vi havner utenfor topp 4 nå et par sesonger og uten noen resultat i cupene så kan vi kanskje begynne å snakke om et bytte mener jeg. Uansett så tror jeg vi er lite tjent med et skifte, uansett hvem som skulle ha kommet inn :)

Lenke til kommentar

Beklager, tenkte ikke mer på at jeg slengte ut noe shit som jeg glemte å svare mer utfyllende på.

 

Jeg synes at så lenge det er fremgang, noe som jeg mener det er, så er det null hast med å bytte trener. I første omgang så kan han gjerne få minst 2-3 sesonger til, bevise at vi klarer å etablere oss blant topp 4 først, deretter noe mer enn det. Hvis vi havner utenfor topp 4 nå et par sesonger og uten noen resultat i cupene så kan vi kanskje begynne å snakke om et bytte mener jeg. Uansett så tror jeg vi er lite tjent med et skifte, uansett hvem som skulle ha kommet inn :)

Ok, takk for at du svarte. Jeg mener det er et stort skritt tilbake uavhengig av hvordan vi gjør det i CL (Hvis vi da ikke vinner og kvalifiserer oss igjen), om man nå skulle falle utenfor topp 4 igjen. Da føler jeg det blir tilbake til start igjen med Klopp. Han har hatt flere vinduer til å sette sitt preg på laget, og alle vet det er forsvaret som er akilleshælen til Liverpool, og som vil være den avgjørende part i hvor man ender på tabellen nå. Etter min mening må minstekravet, til tross for økt konkurranse, være 4.plass. Om man nå havner utenfor så vil jeg si Klopp ikke har levert denne sesongen. Såklart trenger man ikke ty til sparken med engang man ikke innfrir kravene, men hvordan teamet hans håndterte sommervinduet som var er meget kritikkverdig. Jeg håper såklart på at man vinner CL og alt er fryd og gammen før man neste sesong vinner ligaen, men jeg frykter en snarlig CL-exit og et halvår preget av negativitet, der man ikke engang er med i kampen om topp 4, for forsvaret gir meg ikke noe håp, desverre, og det er Klopps ansvar.

Lenke til kommentar

Forøvrig begynner jeg egentlig å lure litt på om det er noen fremtid for Clyne i Liverpool.

Gomez blir bare bedre og bedre og jeg tror ikke Clyne er spesielt gira på å sitte på benken.

 

For med annet Gomez kollapser helt, så er veien tilbake som førstevalg på høyreback særdeles lang for Clyne.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...