Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Solanke bruker armen og det hadde ikke blitt mål om han ikke hadde prøvd å bokse ballen i motsatt hjørne. Greit å annulere

Hvordan kan du påstå det? Han gjør overhodet ingen verdens ting aktivt med den armen. Du tror det hadde blitt blåst straffe på den om det var en forsvarer?

 

Målet burde stått. Virker ikke som dommeren ser situasjonen heller. Vet ikke om linjedommer som markerer, klarer ikke å se ut i fra reprisene.

Hvis han derimot lar seg påvirke av WBA spillerne til å blåse fordi han ikke ser noe og ikke er sikker så er det i så fall katastrofe.

Greit at det ikke er med vilje, men det hadde ikke blitt mål om det ikke hadde vært for hånda. Bør vel annuleres da? Ja, hadde blitt straffe hvis det hadde påvirket spillet regner jeg med

Men det er jo ikke så enkelt. Det faktureres jo inn intensjon og naturlig bevegelser i avgjørelsen. Bare fordi det påvirker spillet så betyr det ikke nødvendigvis at det skal blåses.

Helt soleklart riktig med annullering i min verden. Han skyter jo ballen i egen arm, og den forandrer retning. Klønete og kjedelig, men riktig å annulere.

 

Nei det gjer han ikkje. 

 

Men sjelden slike mål får stå uavhengig av intensjon eller ikkje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser nå at du har rett. Treffer foten til forsvarer like før den treffer hånden til Solanke via magen hans. Forandrer uansett retning i hånden. Fortsatt soleklar annullering.

Ikkje at vi er så voldsomt uenige men kor står det i regelboka at det er soleklar annullering?

 

Regelverk rundt hands

  • Benyttes arm eller hånd med forsett for å treffe ball?
  • Hånd eller arm i naturlig posisjon?
  • Avstand og tid?
  • Forsøk på å hindre kontakt mellom arm og ball?

Har lenge trudd sjølv at regelen seier noko om at en drar en fordel av å vere borti ballen eller ikkje - men det står det faktisk null og niks om inne på NFF sine sider p.d.d.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å slå WBA på hjemmebane. Hva sier vi til det? Jo, middelmådighet. Det er hva Liverpool er under Klopp.

 

Minner meg om denne her.

 

 

 

– Det er bare i Norge det er et sånt fenomen at Liverpool skal være med der oppe. Det er ingen som tror det ellers rundt omkring. Det er bare masse sinnsyke Liverpool-fans i Norge med et vrengt bilde av hva Liverpool er per dags dato, freser han og legger til:

 

 

 

 

Dere har sakte men sikkert fremgang under Klopp. Dere gjør det bedre enn hva dere "skal" under Klopp. Men for all del kvitt dere med ham, hadde vært hysterisk.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

 

Klarer ikke å slå WBA på hjemmebane. Hva sier vi til det? Jo, middelmådighet. Det er hva Liverpool er under Klopp.

 

Minner meg om denne her.

 

 

 

– Det er bare i Norge det er et sånt fenomen at Liverpool skal være med der oppe. Det er ingen som tror det ellers rundt omkring. Det er bare masse sinnsyke Liverpool-fans i Norge med et vrengt bilde av hva Liverpool er per dags dato, freser han og legger til:

 

 

 

 

Dere har sakte men sikkert fremgang under Klopp. Dere gjør det bedre enn hva dere "skal" under Klopp. Men for all del kvitt dere med ham, hadde vært hysterisk.

 

Langli er en tulling og kjent Liverpool-hater. Prøv igjen.

 

Hva er det man gjør så mye bedre enn det man "skal"? På grunn av mangelen i årets sommervindu stiller man så svakt at man etter all sannsynlighet ikke kvalifiserer seg til neste års CL. Skal man da være fornøyd med at man er med i CL ett år? Tror du ambisjonene til klubben er å så vidt bli med i turneringen de er mestvinnende i, av de engelske lag? Liverpool har vært nære å vinne ligaen et par ganger, så å hevde man som Liverpool-supporter skal ta til takke med å kjempe om CL-kvalifisering vitner om small-club mentality. Det å ta til takke med dårlige resultater og negativ retning er å ikke være god supporter. Nå mener visst du at man har "sikker fremgang" under Klopp. Jeg skal si deg, det er stille før stormen. Før man vet ordet av det er man ute av CL og ute av løpet om CL-kvalifisering, ALT PÅ GRUNN AV SOMMERVINDUET. Der viste man total mangel på lederegenskap, og det er Klopps ansvar. Han mistet mye av sin glans. Hadde vi hatt et forsvar hadde vi vært en tittelkandidat, uten tvil. Det begynte bra med Klopp, men å ta det for gitt at "den sikre fremgangen" fortsetter er å være utrolig naiv. Se på de vi har i forsvar, det er ikke verdig en klubb som Liverpool. Og det er et problem når Klopp ikke skjønner det faktumet.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke medgangssupportere av Liverpool på hans alder.

 

I tillegg finner eg det rart at en som er så opptatt av å ha egne meninger og ikke følge massene kan rakke ned på en som har andre meninger enn deg om Liverpool og dets supportere? Kan han da ikke være supporter av Liverpool? Fordi han kritiserer klubben? Hvem andre ekskluderer du da?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det gjør det vel, han har opplevd suksessen av Liverpool tidligere og er sur nå fordi han "må" holde med et lag som ikke er like suksessfullt som det var, og tar det da utover supporterne som ønsker laget sitt tilbake der det var, ved å presentere seg som skinnhellig supporter. Jeg har ikke sagt han ikke kan ha sin egen mening, jeg sier bare hvordan jeg oppfatter han. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...