Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mer troa på at det løser med en stjernespiller, eller to. En solid erstatter for Gerrard, og en skadefri stjernespiss som Coutinho kan leke med, så er vi plutselig veldig mye nærmere teten.

 

Det man må kunne kritisere BR for, som han forhåpentligvis har lært av, er at han ikke hentet en dynamisk spiss i sommer, men i stedet to statiske. En vanvittig risiko i at vår eneste spiss som fungerer i spillestilen vår skal holde seg skadefri, spesielt med tanke på skadehistorikken til Sturridge.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva dere klager over. At laget ikke er godt nok er helt greit. Men vi er inne i en ond sirkel hvor utelatelse av CL gjør oss uaktuelle for de største stjernene.

Det hjelper jo ikke at eierne slenger en haug med penger på bordet og godkjenner dyre kjøp når kjøpene ikke vil til Liverpool.

Sanchez er jo et godt eksempel. Vi matchet prisen, lønnen, men han ville rett og slett ikke til oss. Og han er ikke alene om det.

Vi kan ikke trylle stjernespillere opp av hatten som vil til oss. Den største muligheten vår er faktisk de som ikke har brutt helt gjennom enda, men som kan blomstre i Liverpool.

 

Sånn er realiteten i dag. Og det er på tide å bli litt realistiske her. Vi har en god manager og spiller fin offensiv fotball. Vi er bare ikke gode nok til å ta det siste steget inn i tittelkampen permanent.

Og realistisk sett så forsvinner de som blomster opp i klubben. GG Liverpool. Såklart kan man endre dette, å ta til takke med noe annet er å akseptere en eksistens i ingenmannsland.

 

Manageren er god, men ikke god nok. Og med ikke god nok tenker jeg i hovedsak på transfers. Rafa kjøpte mye rart han også, men jeg tar lett Rafa foran Rodgers på transfers.

At ikke en eneste stor spiller kunne blitt lokket til Liverpool i sommer som var har jeg ingen tro på! 

 

Jeg håper bare ikke eierne har akseptert samme skjebne, at det er greit at man "bare" er med å kjemper om 4.plassen. Ser flere supportere er realistiske og "fornøyde".

Lenke til kommentar

Jeg mener Brendan Rodgers virker som en god manager på mange måter, liker fyren litt til tross for at jeg ikke er Liverpool-supporter. Men jeg skjønner ikke hva han tenker i forhold til spillerkjøp, han har feilet altfor mye på overgangsmarkedet.

 

Selv om Liverpool ikke ser ut til å være en veldig attraktiv klubb for etablerte storspillere for tiden så burde han ha gjort det bedre. Jeg mener, det er jo helt sprøtt å kjøpe så mange unge spillere samtidig? Laget har altfor lite rutine og erfaring. Når man da mister f.eks. Skrtl så faller korthuset sammen. Og Ballotelli-kjøpet? HERREGUD. Når man selger Suarez må man klare å få kjøpt inn noe bedre enn det.

 

Burde ikke akademiet også få en del av skylden her? Jeg mener, hvor mange talenter har Liverpool fått opp gjennom systemet og inn på a-laget eller ut til andre PL-klubber de siste ti årene? Akkurat nå er det vel bare Sterling, Flanagan og Suso? 

 

Det er noe med manglende ambisjon og satsing jeg ikke skjønner. Liverpool er fortsatt en storklubb, de har en av de stolteste historiene i verdensfotballen, men det virker som klubben ser mer tilbake på minnene enn framover! Når ble det greit at styre og manager er fornøyd med bare å ha topp fire som mål? Når skal noen si at hei, vi er Liverpool, vi skal kjempe om tittelen hvert eneste år og vi skal være blant verdens største og beste klubber? Hvor lenge kan man si at man er en storklubb kun basert på gamle bragder og antall supportere? Når klubber som Arsenal, United, City og Chelsea har dratt helt i fra på de største sponsoravtalene? Faen. Merker jeg blir irritert. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Burde ikke akademiet også få en del av skylden her? Jeg mener, hvor mange talenter har Liverpool fått opp gjennom systemet og inn på a-laget eller ut til andre PL-klubber de siste ti årene? Akkurat nå er det vel bare Sterling, Flanagan og Suso? 

Sterling, Shelvey, Suso, Flanagan, Wisdom, Ince, Kelly, Spearing og Ibe er vel de som spiller/har spilt for PL-klubber.

 

Men ja, det går en grense på hvor mange unggutter man bør kjøpe. Har nevnt det tidligere, men det er nesten ingenting som er så viktig som å ha vinnertyper i stallen. Derfor jeg ikke helt forstår hvorfor man nærmest gir bort noen som Agger. Vinnertyper pusher resten av laget, krever at alle gjør maks innsats på trening, gjør hverandre sterke. Blir veldig interessant å se hva som skjer nå som Gerrard forsvinner til sommeren. Hvem skal stå frem?

Lenke til kommentar

Neste års drakter? http://www.footyheadlines.com/2014/10/new-balance-liverpool-15-16-kits.html

 

Det vises frem nye drakter på fredag, men hvorfor ikke spekulere litt før den tid?

Footyheadlines pleier visstnok å være ganske seriøse og "til å stole på". Hva syns folket?

 

For min del syns jeg selve grunndesignene er meget pene, liker at alt av logoer er ensfarget. Særlig 3. drakta, som har vært høggstygg i et par år nå, ser bra ut.

Men selve mønsteret i stoffet ser funky ut, på bildet av hjemmedrakta. Det er vanskelig å se hvordan mønsteret er i den hvite og sorte. Håper virkelig ikke det mønsteret blir realiteten.

Lenke til kommentar

De må være en av de bedre på noen sesonger nå. Nyansene til mønsteret passer bra med resten av drakten. Men jeg syntes ikke at det rutete mønsteret på brystet var like fint. Spesielt ikke måten de loddrette stripene nederst endrer seg til ruter på brystet. Burde ha hatt loddrett hele veien, men ellers var de fine.

 

 

Synes den hvite var finest pga de røde fargene på logoen.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...