Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde i hvertfall blitt veldig fornøyd med siste. Men skal man tro ryktene så vil Sanchez heller til Arsenal enn oss. Problemet er jo at vi ikke klarer å tiltrekke oss de aller største spillerne, ikke uten en verdensstjerne som Suarez i klubben. Så da gjør vi fort som Spurs, bruker masse penger på middelmådigheter, og kommer svekket ut.

Samme tenker jeg. Vil jo helst beholde Suarez og kjøpe inn Sancez i tillegg :p , haha. Men, Suarez er litt ustabil, og om han ikke vil spille for Liverpool er det bedre å selge han for en høy sum, tror nå jeg da.

Lenke til kommentar

Gjør straffen verre fordi han innrømmer og beklager?

Vel, han bør HVERTFALL ikke få mindre straff. Skulle han hatt sjanse til det måtte han innrømmet det under forklaringen for FIFA. Men neida, han prøvde å lure de.

 

Når han nå innser at dette ikke gikk er han desperat og prøver en ny taktikk. Denne taktikken bør ikke redusere den første straffen hans, men den kan godt hindre en økning.

 

Fyren må ha veldig dårlige rådgivere. Prøve å bortforklare denne saken med de soleklare videobevisene.....

Lenke til kommentar

Helt enig Jotun. Jeg reagerte bare på at han skulle ha enda strengere straff, ser ikke logikken i det.

 

Fantastisk pinlig den bortforklaringen hans. Alle så hva han gjorde.

Hvis du prater om det jeg skrev, så har du tydeligvis ikke skjønt poenget. Jeg sa ikke at de må gi han strengere straff. Poenget var at hvis de hypotetisk sett skulle gått og endret på straffen, så burde de, mtp hans handlinger, respektløshet for spillet og ukontrollerende oppførsel, forlenget straffen yttligere istedenfor å gi han nok et slap on the wrist. Det er på tide at slike hendelser virkelig svir for spillerne, uavhengig av om de biter, slår eller sparker. Snakker ikke bare om Suarez spesielt, men alle spillere som finner på sånt tull. :) Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

 

Var på tide.

Vinduet åpnet vel idag?

 

Engelske klubber kan vel handle seg i mellom fra etter endt sesong. 1. juli gjelder vel for handel mellom klubber på tvers av landegrenser?

 

Ja, litt artig at vi nesten har halve det engelske landslaget nå. :p

 

Er jo ganske syk pengebruk dette vinduet da, for slik jeg har forstått det så står det flere navn på blokka som de ønsker seg som koster £15+m.

Men det er vel kanskje sånn det går når klubben får bruke hele summen de fikk for årets Premier League, osv.

 

Regner dog med at noen blir solgt. Aspas, Skrtel, Assaidi, Coady, Coates, MacLaughlin, Wisdom, Suso, Reina og Suarez for å nevne noen, er vel alle spillere som har en veldig usikker fremtid på Anfield. Og jeg tror de fleste av disse blir solgt i løpet av sommeren.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

Litt morsomt at vi har så mange engelskmenn nå. Var jo tider der vi såvidt hadde briter på banen. Nå har vi halve det engelske landslaget.

 

Skal man dømme fra VM så er ikke det så mye å snakke om...

Vil heller skylde det på en ræva trener.

 

De engelske spillerne våre var jo ikke så verst forrige sesong :)

Endret av edge
Lenke til kommentar

 

Litt morsomt at vi har så mange engelskmenn nå. Var jo tider der vi såvidt hadde briter på banen. Nå har vi halve det engelske landslaget.

 

Skal man dømme fra VM så er ikke det så mye å snakke om...

 

 

Hodgson spilte ikke akkurat Liverpool-stil da. Gerrard i en to-manns midtbane. Lykke til med det.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Er jo en viss styrke å komme inn i den belgiske VM-troppen og da, så helt borte har han vel ikke vært i Lille heller.

 

Tror Origi har en stor framtid, selv om det er nok av eksempler på "mesterskapsspillere" som faller gjennom. Det er jo en smell Liverpool selv har gått på før.

 

Om Suarez blir solgt så tror jeg dog at det trengs en bedre erstatter. En mer etablert erstatter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...