Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ryktene skal ha det til at Barcelona og Liverpool i morgen går inn i forhandlinger rundt Suarez. Det kan vel tyde på at de ikke er villig til å betale de £70-80m som skal være utkjøpsklausulen. Evt. at de ønsker å dytte inn Sanchez, eller andre spillere, som en del av avtalen.

 

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-fc-open-talks-barcelona-7355580

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene skal ha det til at Barcelona og Liverpool i morgen går inn i forhandlinger rundt Suarez. Det kan vel tyde på at de ikke er villig til å betale de £70-80m som skal være utkjøpsklausulen. Evt. at de ønsker å dytte inn Sanchez, eller andre spillere, som en del av avtalen. http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-fc-open-talks-barcelona-7355580

Sanchez tilbake hadde vært nice. Tror det er bra for Suarez å komme seg til Spania. Super takknemlig for spiller han har bidratt med.
Lenke til kommentar

Håper Brendan fortsetter med samme formasjon neste sesong. Funket som faen på FM.

 

Mignolet

Johnson - Lovren - Sakho - Enrique

Gerrard

Henderson - Coutinho

Sterling

Sturridge - Sanchez

 

Strengt tatt burde vel begge backene egentlig forsterkes, men det viser seg jo gang på gang at det ikke er lurt å bytte ut for store deler av lager - kanskje særlig i backfirer.

Lenke til kommentar

Venstreback inn, så har man dobbel dekning på begge med Flanagen som konkurrent til Johnson. Med Lovren inn, selges enten Agger eller Skrtel, og Toure. Vi har uansett Ilori.

 

Med Can, Allen og Lallana er det greit med backup på midten selv om jeg ønsker enda en midtbanespiller inn, særlig om vi får mye spenn for Suarez.

 

Ellers få inn et par offensive spiller, 1 om Suarez blir. 2 om han selges, hvor av jeg håper en av dem blir Sanchez.

 

Så da blir Lucas, Aspas, Agger/Skrtel, Toure, Assaidi og muligens Borini solgt.

 

Kanskje på toppen av det få inn en reservekeeper.

 

Da vil jeg si meg fornøyd.

 

____________

 

Virker som om FSG sin strategi er å holde lønningene veldig lave. Slik Downing, Carroll, Reina og muligens Agger hadde/har for høye lønninger.

 

Dette begrenser en del på overgang fronten, men er nice med lave lønninger, særlig i dårlige tider. Glad Liverpool ikke er så sjenerøs på lønningene som visse andre klubber. Spillere med million lønninger (i uka) er nnok ikke så lett å eventuelt kvitte seg med.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Hvorfor hente inn en ung forsvarsspiller nå, når det vi trenger mest er veletablerte og gode spillere? Jaja.

Ser for meg at dette bare er en signering for reservene, og for å se hvordan han eventuelt kan utvikle seg videre.

 

Vært gøy om han hadde blitt vår Pique :D

Lenke til kommentar

Om en skal tro ryktene om at det skiller £20m mellom det Barcelona vil gi og det Liverpool vil ha (utkjøpsklausulen regner jeg med) så må Barcelona ha misforstått.

Liverpool MÅ ikke selge, de er bare ÅPNE for å selge til riktig pris, noe de overhodet ikke var tidligere.

 

Sanchez ser ikke ut til å ville spille for Liverpool og vil heller til Arsenal, gudene vet hvorfor.

Men det må da være noen spillere på Barcelona som kunne vært aktuelle for Liverpool som en del av dealen med Suarez til Barcelona?

Montoya kanskje? Vi trenger jo fortsatt backer. :p

Lenke til kommentar

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/brian-reade-luis-suarez-liverpool-3800353

 

 

 

Tiki-taka may be dead, but tacky-tacky is still the Barcelona way when it comes to tapping up the world’s best players then haggling for a massive price reduction on humanitarian grounds.

 

 

 

 

As far as Liverpudlians are concerned, for the second summer running he’s become the big brown floater that’s closed down the hotel swimming pool.

 

Mancrush på skribenten :D

Lenke til kommentar

har Xavi funnet seg en ny klubb? han er hvertfall en som i høyeste grad må sies å være en "Brendan Rodgers player". hadde vært artig om han ble inkludert i Suarez-dealen. en slags Gary McAllister signing som inspirerer ungguttene.

Xavi er vel høyaktuell for et lag i Qatar, husker ikke hva det heter. Skal vel dit å tjene penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...