Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det høres jo helt fantastisk ut! Men er det ingen som er skeptiske til hva som er nytt i den nye kontrakten? Det er jo under et halvt år siden han gjorde alt han kunne for å tvinge i gjennom et salg, mens nå, med en godt start på sesongen, så vil han forplikte seg til klubben i fem nye år? Jeg er redd den nye kontrakten inneholder en utkjøpsklausul, og det var grunnen til at han signerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo helt fantastisk ut! Men er det ingen som er skeptiske til hva som er nytt i den nye kontrakten? Det er jo under et halvt år siden han gjorde alt han kunne for å tvinge i gjennom et salg, mens nå, med en godt start på sesongen, så vil han forplikte seg til klubben i fem nye år? Jeg er redd den nye kontrakten inneholder en utkjøpsklausul, og det var grunnen til at han signerte.

Kanskje Suarez tok masse ecstasy og fant ut at han elsket Liverpool.
Lenke til kommentar

This Is Anfield. With one of the best players in the world right now in the club. Som er Man Utd supporter så vil jeg si at Suarez storspiller for tida.

Har sett en del Liverpool kamper selvom jeg er supporter av Man Utd. Er ikke helt negativ til andre spillere/lag, er noe mer mot nøytral når det gjelder fotball generelt. Ser kamper når jeg føler for det enten det er mitt lag eller andre sine lag spiller.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/nyheter/suarez-frem-til-2018.aspx

 

SUAREZ FREM TIL 2018Ifølge The Guardian har Luis Suarez skrevet under en ny og forbedret kontrakt som binder ham til Anfield frem til sommeren 2018.

Torbjørn Flatin // @tflatinFredag 20.12.2013 kl.15:08

Luis Suarez hadde en kontrakt som løp til sommeren 2016. En rekke tall vil ventelig bli lagt ut de neste dagene om hvor mye han tjente, og hvor mye han nå kommer til å tjene, men et rimelig riktig tall vil være at han tjente om lag £100.000+ i uka under sin opprinnelige avtale.

Det er ventet at han nå vil kunne innkassere omtrent det dobbelte av det, som vil gjøre ham til den klart best betalte spilleren i Liverpool.

Ifølge The Guardian vil en ukelønn på £120.000 nå øke til £170.000 ut sesongen, og som igjen vil stige til £200.000 under de siste fire årene av en kontrakt som varer til sommeren 2018.

 


crap, leste ikke forrige side :p

Lenke til kommentar

Og Rodgers sier han er glad for at han ikke gikk til Spurs. Synes det er kult at Rodgers uttaler seg så positivt om eierne nå. Godt å høre at FSG er gode eiere, i motsetning til de fleste andre i PL for tiden. Ble litt sjokkert over at Rodgers er den treneren som har sittet femte lengst i PL nå... Sier litt om hvilken ukultur som herjer blant supportere og klubbeiere..

 

Men Suarez har sikra julegleden for min del. Skål!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og Rodgers sier han er glad for at han ikke gikk til Spurs. Synes det er kult at Rodgers uttaler seg så positivt om eierne nå. Godt å høre at FSG er gode eiere, i motsetning til de fleste andre i PL for tiden. Ble litt sjokkert over at Rodgers er den treneren som har sittet femte lengst i PL nå... Sier litt om hvilken ukultur som herjer blant supportere og klubbeiere..

 

Men Suarez har sikra julegleden for min del. Skål!

Var det snakk om BR til Spurs?
Lenke til kommentar

Han skal få pøse i seg så mye corona han bar vil etter morgendagens kamp, nå når han har skrevet under ny langtidskontrakt.

Men ut fra de opplysningene en får gjennom avisene trenger han ikke å bli sponset med øl, han har råd til å kjøpe selv.

 

På VG sin kåring over de beste spissene kommer Suarez på 5.plass av de beste spissene i 2013.

På en liste over hvem som er best akkurat nå er han høyere, men året sett under ett stemmer det kanskje med 5.plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...