Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tony Barret skriver i en artikkel ikveld at det er høyst sannynlig en salgsklausul i Suarez nye langtidskontrakt med Liverpool.

Noe som egentlig var noe vi forventet når det er snakk med en spiller med slikt kaliber som Luis Suarez. Det blir ikke nevnt noe om hva kvalifisering til Champions League eller ikke for Liverpool vil påvirke en slik klausul.

Derimot det vi kan glede oss over er at det er snakk om rekordhøyt pengebeløp(snakk om rundt £86M) , og at kun utelandske klubber kan kjøpe ut Suarez.

 

 

Det vil si at Wenger kan bare ta rennafart å drite i å by et pund over utkjøpsklausulen. :)

The Times skrev visst at utkjøpsklausulen var nærmere £100M, og det er/var vel det samme som Messi har/hadde. I såfall er ikke en utkjøpsklausul så veldig farlig, da man nesten ikke kan takke nei til en milliard kroner for én spiller, selv om spilleren er Suarez. Veldig veldig bra for Liverpool, om det stemmer.

Lenke til kommentar

The Times skrev visst at utkjøpsklausulen var nærmere £100M, og det er/var vel det samme som Messi har/hadde. I såfall er ikke en utkjøpsklausul så veldig farlig, da man nesten ikke kan takke nei til en milliard kroner for én spiller, selv om spilleren er Suarez. Veldig veldig bra for Liverpool, om det stemmer.

Messi har ca 2 mrd i utkjøpsklausul

Lenke til kommentar

Eg gleder meg mer til kampene enn noe annet denne jula. Som voksen mann med unger og samboer, går eg i dundrende minus økonomisk, men hvis Liverpool vinner noen poeng, ser eg lyst på livet, samtidig som eg gleder meg over smilene de andre har når de åpner gavene jeg har gitt dem.

Satser på hvertfall et poeng mot City, og tre poeng mot Chelsea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4 poeng ut desember hadde vært drømmende, men regner egentlig med tap mot City og uavgjort mot Chelsea.
Hadde det ikke vært for Mouriniho så hadde vi slått Chelsea, men kjenner jeg den mannen rett blir det drøgende kjedlig taktikk fra den kanten. Føler at Suarez hot run får en bråstopp de siste to kampene. Ender med 10 mål i desember for han(noen assist blir det nok sikkert dog).

 

Ekstremt spent på kampen i morgen også. Den kommer til å bli så sjuk bra. Ser helst at det ender uavgjort men kan ta et chelsea\arsenal-seier egentlig.

Lenke til kommentar

4 poeng ut desember hadde vært drømmende, men regner egentlig med tap mot City og uavgjort mot Chelsea.

Hadde det ikke vært for Mouriniho så hadde vi slått Chelsea, men kjenner jeg den mannen rett blir det drøgende kjedlig taktikk fra den kanten. Føler at Suarez hot run får en bråstopp de siste to kampene. Ender med 10 mål i desember for han(noen assist blir det nok sikkert dog).

 

Ekstremt spent på kampen i morgen også. Den kommer til å bli så sjuk bra. Ser helst at det ender uavgjort men kan ta et chelsea\arsenal-seier egentlig.

Håper på 2 -2 imorgen, ettersom da ligger vi ca likt på innslupne mål. Uansett, så ligger vi trygt på førsteplass med mindre Arsenal vinner. Liverpool har en god MF, hvis du ikke tenker på City ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...