Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ifht. Reina så var det ikke sånn at Rodgers bare presset han ut. Reina signaliserte at hvis han fikk tilbud fra Barcelona i sommer ville han reise. Rodgers kunne selvfølgelig ikke risikere å stå uten førstekeeper til sesongstart og handlet inn Mignolet. Når Valdes så bestemte seg for å ta en sesong til stod vi der plutselig med, diskutabelt, fjorårets beste keeper og en aldrende Reina med flere og flere tabber på kappen som har dobbel så høy lønn. Ingen av de bør sitte på benken (og hadde neppe akseptert det heller) og valget var enkelt. Eneste jeg savner fra Reina er utspillene, men jeg vil jo også si at vi etterhvert har blitt mindre avhengige av igangsettingen til Reina enn tidligere (som når Torres spilte). Samtidig er presise, kjappe og lange utspill viktig ved kontringer. Men uansett, utspillene er vel det eneste jeg mener at Reina faktisk er bedre på enn Mignolet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener Skrtel har vært god i forsvar i lengre tid. Håper han blir benket mot Cardiff slik at han er fit igjen mot City. Agger kan komme inn og gjøre en god figur, slik at prisen hans i januarvinduet blir høyest mulig. Liverpool har nok midtstoppere, så da kan de selge han hvis prisen blir god. Altfor mye skadet til at han kan bli i Liverpool i årevis fremover.

Johnson og Flanagan på backene, og Sakho i midten. Han har godt av kamptreningen.

Ellers så blir vel midtbanen slik den var mot Tottenham, med Allen, Lucas og Henderson. De dreit seg ikke akkurat ut i den kampen...!!

Suarez, sammen med Coutinho og Sterling på topp/kantene.

 

Med det laget bør Cardiff kunne vinnes over. Men hver kamp er forskjellig fra de andre. Redd for slike kamper. Har altfor ofte blitt slik at Liverpool presser og presser, og til slutt ender det 0-0 eller enda verre, 0-1.

Men Suarez (verdens beste spiss) ordner vel opp...??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...