Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvor høyt dere svever fordi dere har en utrolig god spiller?

Eller du kan ta det som et kompliment fordi Chelsea har såpass mange gode at om en eller to ble skadet så ville det ikke svekke laget nevneverdig. :)

 

Jeg tror Liverpool går på noen kjempesmeller mot Chelsea og Manchester City. Håper på en Champions League plass neste år, men det kommer til å bli himla tøft.

Tror ikke det er mange feilskjærene en skal gjøre før en er hektet av og et annet lag er hektet på.

Lenke til kommentar

Har dere så mange utrolig gode da? Nok av kjempegode spillere men suarez er da milevis foran absolutt alle de andre for tiden.

Klart Luis Suarez er vår beste spiller, men han har ikke dratt laget alene. Kun idioter kommer med ''one-man-team''-argumentet, eller det er mer rettferdig å si ''de som ikke har sett Liverpool spille i år'' kommer med det argumentet. Hele laget har prestert bra. Ikke glem at Liverpool var uten Suarez de første fem kampene, hvor vi tok storelsem. Liverpool er ikke på førsteplass ene og alene pågrunn av Suarez.

 

Var muligens litt aggresiv her, men er litt lei fjompenisser som prøver å frarøve prestasjonene LAGET Liverpool har gjort denne sesongen(så langt) å gi Suarez ALL krediten. Ingen har så mange vellykkede passninger som Liverpool i år, det sier litt.

 

Coutiniho er forøvrig utrolig god. Samme med Mignolet.

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Næh.. Jeg er ikke enig. Selv som Liverpoolfan så ser jeg jo at det er Suarez som drar lasset. Det er Suarez som har gitt resten av laget den selvtilliten de trenger for å spille bra.

 

Ja, vi klarte oss uten Suarez de fem første kampene. Men hva skulle vi gjort uten Surez i Sturridge sitt fravær?

Puttet vår lit til Aspas? Er han en mann som ville puttet nok mål for oss til å vinne kamper?

Jeg tror ikke det. Ja, han ville nok puttet noen mål, mot svakere motstand. Men vi hadde ikke hatt like mange poeng som vi har idag uten Sturridge og spesielt Suarez.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Næh.. Jeg er ikke enig. Selv som Liverpoolfan så ser jeg jo at det er Suarez som drar lasset. Det er Suarez som har gitt resten av laget den selvtilliten de trenger for å spille bra.

 

Ja, vi klarte oss uten Suarez de fem første kampene. Men hva skulle vi gjort uten Surez i Sturridge sitt fravær?

Puttet vår lit til Aspas? Er han en mann som ville puttet nok mål for oss til å vinne kamper?

Jeg tror ikke det. Ja, han ville nok puttet noen mål, mot svakere motstand. Men vi hadde ikke hatt like mange poeng som vi har idag uten Suarez og Sturridge.

Uten keeper i mål hadde Liverpool tapt hver eneste kamp.

Jevnverdig argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men man kommer ikke unna at Suarez har levert utrolig bra. Uten han, hvor hadde Liverpool verdt? Veldig vanskelig å si, men United vant ligagull i fjor nesten utelukket pga. RvP. Han avgjorde kamper som United taper poeng i nå. Suarez gir Liverpool mye poeng, fordi han er den beste spillerne i EPL atm.

 

Jeg føler det blir litt for tynt å si at "laget" har prestert så bra som gjør at Liverpool ligger der de ligger. Jeg tror ikke Liverpool hadde ledet PL uten Suarez, men det får vi ikke vite, men det er selvfølgelig lettere for et lag å spille bra når de har en spiss som scorer uansett. Det sier seg selv. Han er jo så og si enten sist eller nest sist på alle mål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...