Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner man hele lista?

Nominerte til «Gullballen»:

Gareth Bale (Wales)

Edinson Cavani (Uruguay)

Radamel Falaco (Colombia)

Eden Hazard (Belgia)

Zlatan Ibrahimovic (Sverige)

Andrés Iniesta (Spania)

Philipp Lahm (Tyskland)

Robert Lewandowski (Polen)

Lionel Messi (Argentina)

Thomas Müller (Tyskland)

Manuel Neuer (Tyskland)

Neymar (Brasil)

Mesut Özil (Tyskland)

Andrea Pirlo (Italia)

Franck Ribéry (Frankrike)

Arjen Robben (Nederland)

Cristiano Ronaldo (Portugal)

Bastian Schweinsteiger (Tyskland)

Luis Suárez (Uruguay)

Thiago Silva (Brasil)

Yaya Touré (Elfensbenskysten)

Robin Van Persie (Nederland)

Xavi (Spania)

 

 

Top 10 burde Suarez klare.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Herlig å se en het krig mellom Liverpool og ManUtd her i diskusjon, som gode, gamle dager! :D

 

Det kan en jo ta i tråden til det andre laget, jeg gidder ikke poste noe i den tråden. Kan det ikke postes noe positivt om dem så lar jeg være (sånn noenlunde...)

 

At Agger ikke spiller er da helt greit med tanke på at laget presterte bra i hans skadefravær. En skade på noen av stopperne så er han inne i varmen igjen.

Lenke til kommentar

Fy faen laget vårt er sterkt:

Keepere:
Mignolet er så latterlig deilig! Ellers dårlig dekning.

Stoppere:
Toure, Agger, Sakho og Skrtel er alle klasse. Posisjonen vi har best dekning på, da vi i tillegg har: Ilori og Kelly.

Høyre vinback:
Johnson er nice. Men ellers synes jeg det er litt dårlig. Muligheter her er jo Kelly og Henderson, men vil virkelig ha inn en høyre vingback i januar.

Venstre vingback:
Har troe på både Enrique og Cissokho

Defensive midtbanespillere:
Lucas har funnet tilbake :) . Ellers har jeg troen på at både Henderson og Allen kan utfylle Lucas rolle når han ikke kan spille.

Sentrale midtbanespillere:
Gerrard og Henderson er begge klasse. Ellers har man jo Allen som jeg har troen på vil kunne bli en bra spiller å ha. Ellers spent på han unge spanjolen vi kjøpte i sommer (husker ikke navnet). På mer offensiv midtbane har man jo Coutinho som jeg liker, og spillere som Henderson og Allen tror jeg begge kan spille bra i en offensiv midtbanerolle.

Vinger:
I de siste kampene har vi spilt uten rene vinger, så de er egentlig overflødige. Sånn sett veldig spent på hvordan Moses, Sterling, Aspas og Ibe kommer til å bli brukt framover.

Spisser:
Suarez<3 og Sturridge er helt latterlige gode begge to (i hvert fall Suarez). Av andre spillere jeg tror kunne spilt en spissrolle er hovedsaklig Moses, men tror kanskje også Sterling kan spille greit som spiss. Nå håper jeg forsåvidt Sturridge og Suarez holder seg skadefrie, men det skjer nok ikke. Så derfor håper jeg vi får inn et ungt supertalent i januar.

Så alt i alt håper jeg Brendan handler inn følgende i januar:

- En spiller som kan konkurrere med Johnson om høyre vingback.
- Reservekeeper (om ikke Brad eller våre andre keepere holder mål).
- Et jævlig bra spisstalent som backup til Sturridge og Suarez.

Håper vi får midler i januar, og tror vi gjør det om vi fortsatt ligger bra ann i ligaen.

Endret av Because I need change!
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...