Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=39050&zone=1

Sitat: "I år har Liverpool startet sesongen med to poeng i snitt per kamp. Det er et snitt Brendan Rodgers tror holder til en topp fire-plassering."

 

4. plass siste 5 sesonger:

12/13: 73

11/12: 69

10/11: 68

09/10: 70

08/09: 72

 

Med andre ord bør 76 poeng holde. I følge samme tabeller bør det gi 3. plass.

 

Årets sesong blir nok den tetteste på lenge (really...?) men det er mange som taper poeng så jeg tipper 76 er nok til iallefall 4. plass.

Endret av indahla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel?

Javel.

 

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=39050&zone=1

Sitat: "I år har Liverpool startet sesongen med to poeng i snitt per kamp. Det er et snitt Brendan Rodgers tror holder til en topp fire-plassering."

 

4. plass siste 5 sesonger:

12/13: 73

11/12: 69

10/11: 68

09/10: 70

08/09: 72

 

Med andre ord bør 76 poeng holde. I følge samme tabeller bør det gi 3. plass.

 

Årets sesong blir nok den tetteste på lenge (really...?) men det er mange som taper poeng så jeg tipper 76 er nok til iallefall 4. plass.

Liverpool ligger godt ann for en fjerdeplass. Men skummelt om ting går til helvete. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Prestasjonene har vært ujevne hele sesongen selv om vi har fått resultatene med oss i jevne kamper. Det kunne fort endt uavgjort i mange av kampene. Spillet kan forbedres mye med spillerne som er tilgjengelig, og at vi har så mange poeng som vi har nå etter prestasjonene å dømme, viser styrke. Jeg blir ikke overrasket om trenden fortsetter og vi fortsetter å ta poeng jevnt og trutt, selv om spillet kan komme til å være ganske middelmådig til tider. Tap mot Arsenal var ventet, og tapet mot Soton er forståelig mtp. deres sterke start.

 

Til tross for prestasjonene ligger vi godt ann til å klare 4.plassen, selv om det blir tøft å få innpass.

Sånn jeg ser det er det hele 4 lag som kan kapre 4.plassen. Liverpool, Man Utd, Tottenham og Everton.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prestasjonene har vært ujevne hele sesongen selv om vi har fått resultatene med oss i jevne kamper. Det kunne fort endt uavgjort i mange av kampene. Spillet kan forbedres mye med spillerne som er tilgjengelig, og at vi har så mange poeng som vi har nå etter prestasjonene å dømme, viser styrke. Jeg blir ikke overrasket om trenden fortsetter og vi fortsetter å ta poeng jevnt og trutt, selv om spillet kan komme til å være ganske middelmådig til tider. Tap mot Arsenal var ventet, og tapet mot Soton er forståelig mtp. deres sterke start.

 

Til tross for prestasjonene ligger vi godt ann til å klare 4.plassen, selv om det blir tøft å få innpass.

Sånn jeg ser det er det hele 4 lag som kan kapre 4.plassen. Liverpool, Man Utd, Tottenham og Everton.

Off. Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg leser dette innlegget her. Kommer til å bli en stor nedtur for Liverpool-supporterne etter hvert dette her.. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det innlegget du siterte var overraskende fornuftig og realistisk. Det eneste jeg har å pirke på er at Man Utd trolig vinner ligaen, de er nærmere tittelkandidater enn topp 4-kandidater.

 

Hva kommer til å bli en stor nedtur? Det nevnes at Liverpool ligger godt an til å kapre 4. plassen, men at det blir tøft. Fortell meg hva som er galt med det.

Lenke til kommentar

Off. Kjenner jeg får vondt inni meg når jeg leser dette innlegget her. Kommer til å bli en stor nedtur for Liverpool-supporterne etter hvert dette her.. :hm:

Svare på et solid agrumetativ innlegg med visvas og typiske trolle-retorikk er veien å gå på et diskusjonsforum.

Firehundre sjokolademus på deg.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var selvfølgelig mest myntet til det den siste linja angående hvem som skal kjempe om fjerdeplassen. Som om det er så soleklart at lag som Arsenal, Chelsea og City alene skal være tittelkandidater. Det er det faktisk ingenting som tyder på. Det er i mine øyne heller lite som tyder på at United og Liverpool og skal kjempe om en fjerdeplass i sammen denne sesongen. Liverpool har overprestert og fått en del heldige resultater, mens United har slitt mer enn noen gang, men etter hvert har begynt å få ting på stell.

 

Man kan ikke dømme en sesong ut ifra 10 kamper, og i alle fall ikke når det er så jevnt som det er nå.

Lenke til kommentar

Ingenting er soleklart denne sesongen, det øyner om at alle lag kan ta poeng fra ''topplagene'' denne sesongen.

Hvilke heldige resultater har Liverpool fått egentlig?

 

Livepool-Stoke 1-0. Heldig? Neppe. Gode prestasjoner fra keeper er ikke det samme som flaks. Walters skyter samme sted hver straffe han tar, god research kalles det.

Aston Villa-Liverpool 0-1. Kunne gått begge veier

Liverpool-United 1-0 Ikke antyding til flakseseier.

Swansea-Liverpool 2-2

Liverpool-Southampon 0-1 Kjempeheldig at liverpool kun tapte 1-0 gitt.

Sunderland-liverpool 1-3 God kamp fra Liverpool og Sas. Ingen hell å finne

Liverpool-Palace 3-1 O'hellige flaks vinne i gjen. Evt SaS.

Newcastle-Liverpool 2-2 Jevn kamp, ikke no flaks å finne

Liverpoll- WBA 4-1Årets beste kamp fra liverpool
Arsenal-Liverpool 2-0 Uflask at Hendersen skytter lompe alene med keeper.

 

Tele kun Villa-kampen som en heldig seier imo.

The End

Endret av Danielzu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, om du ikke klarer å se at Liverpool har marginene sine med seg en del ganger denne sesongen, spesielt de første kampene, da tror jeg vi ender diskusjonen her.

 

For å si det på en annen måte, Liverpool har mer poeng enn spillet de har vist denne sesongen, på lik linje med Tottenham. Det er ikke noe galt i det forsåvidt, da vinnerlag pleier å ha marginene med seg, og avgjøre til sin fordel. Alt jeg prøver å antyde her er at fallhøyden er svært stor for Liverpool denne sesongen, og de fleste realistiske supportere klarer å se det. Men ikke noe galt å suge litt på karamellen heller, det er tross alt en stund siden dere var i nærheten av å kunne kalles en tittelkandidat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...