Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe tull. Mye bedre mål enn headingen til Rooney.

Meeh.... Mye bedre er hvertfall tull å si. Sånn utenom det vil det aldri bli enighet. ;-)

 

Dog synest eg suarez sitt burde vært på andre plass. Han er så kald på det målet. Borini sitt var da greit liksom.

 

Sturridge ditt er suveren vinner i mine øyne. De burde bare kuttet ut det fire andre denne runden. Helt sinnsykt.

Lenke til kommentar

Hah! Kan vel si det på den måten ja, joltus ;) Har egentlig hatt en liten pause fra fotballen en stund. Fikk total overdose en periode, har knapt lest en fotballnyhet de siste 6 mnd. Har holdt meg til å kun se Liverpoolkampene. Men nuh trenger jeg forumet til å fore meg med all info på daglig basis igjen ! Ellers noe sladder å melde om her da?

Hah! Kan vel si det på den måten ja, joltus ;) Har egentlig hatt en liten pause fra fotballen en stund. Fikk total overdose en periode, har knapt lest en fotballnyhet de siste 6 mnd. Har holdt meg til å kun se Liverpoolkampene. Men nuh trenger jeg forumet til å fore meg med all info på daglig basis igjen ! Ellers noe sladder å melde om her da?

Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt redd at Agger stikker i januar? Håper virkelig han får spilletid fremover. Er ikke fan av "når laget spiller bra bytter man ikke på spillere"-mentaliteten. Viktig å bruke hele stallen, såfremt de som sitter på benken holder samme kvalitet som de som spiller, noe Agger selvfølgelig gjør.

 

Ville beholdt Skrtel sentralt bak, men byttet ut Agger med Sakho, som virker litt shaky til tider. Han har for all del klart seg veldig bra, og er en herlig duellspiller, men vil heller ha Agger sin rutine og trygghet mot Arsenal. Sakho har fortsatt ikke spilt mot et topplag i PL, og er litt redd f.eks Øzil hadde lekt seg mot ham.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Hvorfor ble Agger benka in the first place? Og av det jeg har sett av Sakho så virker han noe hissig i duellene/taklingene, minner litt om Skrtel for et par år siden, når han alltid skulle takle med full kraft hver duel. Mulig han har roet seg noe i det siste, ikke vet jeg.(Får ikke med meg noen kamper på jobb..)

Lenke til kommentar

Agger fikk en skade, og returnerte til benken da de tre som spiller midtstoppere nå gjorde det bra sammen. BR liker ikke å endre på et "winning team", og det er jo forståelig. Spørs om han tør å gjøre det før sesongens kanskje vanskeligste kamp.

 

Agger er en fremtidig legende, og den eneste midtstopperen som garantert er i klubben flere år fremover. Problemet til BR er jo at de andre midtstopperne har gjort det bra, og han er opptatt av å vise at de antatt avdanka og talenter kan benke de største stjernene (gjelder vel kanskje ikke Gerrard).

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Han har vært bra, men å si at han herjer er vel å overdrive litt? Almeria ligger tross alt på sisteplass. ;)

 

Tror Suso kommer til å bli god, men han minner fortsatt om en slags dårligere versjon av Coutinho, som ikke har samme påvirkningskraft på kamper. Sånn sett er det flott å se at han spiller fast, og har vært en av deres beste. Hadde ikke overrasket meg om han ble lånt ut til en klubb i la liga neste sesong også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...