Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gibson er ræva, men kun Gerrard og Meireles er bedre på LFC sin midtbane og det mener jeg oppriktig. Han kan i hvertfall skyte. Men vi har litt høyre standarder på Old Trafford (ettersom vi ønsker å vinne ting) enn dere har med Poulsen, Maxitaxi, Lucas, Aquilani og Kuyt der nede middelhavsfarerland.

 

Av verdensklasse er nok Fletcher (26) den siste.

 

darren-fletcher_795875c.jpg

 

Finnes langt flere spennende unggutter på OT enn det gjør på Anfield, som vanlig.

 

Edit: Dessuten kjøpte dere Shelvey fra Charlton. Da kan jeg likegodt brukte C.Ronaldo eller Javier Hernandez som eksempler. Må komme fra eget akadami, ellers telles det ikke som eget produkt i min bok.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resultatene sier noe annet. Med disse superduperstjernene og landslagsproffene endte dere på syvende plass. Jeg bedømmer hva jeg ser i Prem og der har faktisk bøtta Gibson utvist mer potensiale og kvalitet enn feks Maxi, Babel, Lucas (en ålright kamp gjør det ikke "god") mfl.

 

Tipper Gibbo hadde gått rett inn i 11'eren deres

Lenke til kommentar

Du kan da umulig mene dette objektivt?

 

Har sett deg, med flere andre supportere hudflette Gibson ut av en annen verden. Og når det gjelder andre "verdensklassetalenter" som ikke har fått det til kan vi vel også nevne Anderson? Sett på som et av de største talentene i verden, og flopper fullstendig i United.

 

Uansett lite å krangle om. Vi er vel alle enige om at Liverpool er avhengige av en Torres og en Gerrard i form. Og slik var det ikke i fjor. Torres skada = møkkapool.

Lenke til kommentar

Selvsagt hudfletter jeg han, han er ikke i nærheten av god nok for OSS. Men for Liverpool har han pr idag kvaliteter nok til å utfordre om en startplass. Bedre passinger, skudd og overblikk en Lucas.

 

Vel, igjen, Anderson har spissferdigheter som overgår samtlige foruten Gerrard på LFC sin midtbane. Det er ikke akkurat som denne Meireles har bevist at han duger enda han heller, om man skal snakke om potensielle flopper. Hva har feks Lucas, Aquilani (tidenes bøtte) Maxi (gråere fotballspiller finner du ikke) som Ando ikke har i en alder av 22? (88-modell)

 

Berba har begynt å bevise sin nytte, Nani ble også kalt en flopp, nå er han en av de bedre spillerne i europa. Anderson? Jeg har ikke troa, men det hadde jeg ikke med de to førstnevnte heller.

 

Helt seriøst, uten Gerrard og Torres er LFC en nedrykkskandidat og Gibson er mer enn god nok for en dumpekandidat i Prem.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Edit: Dessuten kjøpte dere Shelvey fra Charlton. Da kan jeg likegodt brukte C.Ronaldo eller Javier Hernandez som eksempler. Må komme fra eget akadami, ellers telles det ikke som eget produkt i min bok.

Siste fra akademiet vårt og egen stall er Martin Kelly, som kan ha en veldig lovende fremtid. Landslagsspiller for både England U18, U20 og nå U21, og gjort det skrapt de gangene han har fått sjansen. Husker en av de første kampene fra start mot Lyon hvor han var banens beste, etter min smak hvert fall. Dessverre mye skadet etter det. Gjorde det bra i går, og kan være høyaktuell til fast plass, selv om det er tvilsomt at Johnson blir satt ut.

 

Ellers må vi ikke gå på Games svake provokasjonsforsøk. Det blir for mye for Game når vi vinner hele tre kamper på rad ...

 

Når det gjelder akademiet så er det vel ingen tvil i verden om at akademiet til Liverpool har gjort en shit job siden Fowler, Owen, Gerrard osv. kom opp. Det er en lite dårlig bevart hemmelighet, som til og med er understreket flere ganger av ledelsen og managere i klubben. Rafa krevde så og si full kontroll over akadamiet i forhold til hvordan det var tidligere, fordi det var så crappy. Men etter forandringene til Rafa ser det mer positivt ut på akademiet, og de nye eierne ser ut til å satse stort på akademiet og unge spillere, så fremtiden til akademiet ser bedre ut. Det er også flere lovende unge spillere nå enn tidligere, med spesielt Pacheco, Suso, Amoo, Kelly, Shelvey, etc. å se opp for. Noen av disse bør greie å ta stegene opp med potensiale de har.

 

Det du sier om laget vårt ellers er veldig mye shite og typisk deg-snakk, selv om det dypeste poenget under all tullpratet om at vi har for svak tropp totalt sett, stemmer. Du har hvert fall rett i noe, og det er ikke ofte, så vi kan jo skåle for det.

 

Det jeg for øvrig har sett av Gibson har ikke akkurat vært imponerende, men kunne sikkert fungert greit i et lag på nedre halvdel. Du mener kanskje Liverpool er det laget, det mener ikke jeg. :)

Lenke til kommentar

Utlån

 

Sean Highdale, Oldham, lån ut sesongen fra juli

Philipp Degen, VfB Stuttgart, lån ut sesongen fra 8. august

Alberto Aquilani, Juventus, lån ut sesongen fra 25. august

Emiliano Insua, Galatasaray, lån ut sesongen fra 31. august

Nabil El Zhar, PAOK Saloniki, lån ut sesongen fra 31. august

Daniel Ayala, Hull, lån fra 11. september til 1.januar

Peter Gulácsi, Tranmere, lån fra 17. september til 24. november

Deale Chamberlain, Leeds, lån fra 30. september til 31. oktober

Stephen Darby, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Thomas Ince, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Victor Palsson, Dagenham & Redbridge, lån fra 4. november til 4. januar

Lenke til kommentar
Gibson er mer enn god nok for en dumpekandidat i Prem.

 

Hadde jeg fått han inn som fast førsteellever-spiller i West Ham hadde hvertfall jeg takket nei. Utlånet hans i Wolves var ikke det aller beste heller.

 

Man Utd er ikke sååå gode, og når den sentrale midtbanen er deres svakeste lagdel og Gibson er 3-4 valg her, så er han ikke verdens beste spiller akkurat.

 

Når det gjelder Liverpool så synes jeg den defensive midtbanen deres sier litt om hvorfor dere har gått fra 2. plass til å slite i bunnen. Mascherano og Alonso ut mot Lucas og Poulsen... Sier seg selv at det blir dårligere.

Lenke til kommentar

Utlån

 

Sean Highdale, Oldham, lån ut sesongen fra juli

Philipp Degen, VfB Stuttgart, lån ut sesongen fra 8. august

Alberto Aquilani, Juventus, lån ut sesongen fra 25. august

Emiliano Insua, Galatasaray, lån ut sesongen fra 31. august

Nabil El Zhar, PAOK Saloniki, lån ut sesongen fra 31. august

Daniel Ayala, Hull, lån fra 11. september til 1.januar

Peter Gulácsi, Tranmere, lån fra 17. september til 24. november

Deale Chamberlain, Leeds, lån fra 30. september til 31. oktober

Stephen Darby, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Thomas Ince, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Victor Palsson, Dagenham & Redbridge, lån fra 4. november til 4. januar

 

Og hvem av de gikk på lån fordi Liverpool ikke klarte å selge de?

Lenke til kommentar

Utlån

 

Sean Highdale, Oldham, lån ut sesongen fra juli

Philipp Degen, VfB Stuttgart, lån ut sesongen fra 8. august

Alberto Aquilani, Juventus, lån ut sesongen fra 25. august

Emiliano Insua, Galatasaray, lån ut sesongen fra 31. august

Nabil El Zhar, PAOK Saloniki, lån ut sesongen fra 31. august

Daniel Ayala, Hull, lån fra 11. september til 1.januar

Peter Gulácsi, Tranmere, lån fra 17. september til 24. november

Deale Chamberlain, Leeds, lån fra 30. september til 31. oktober

Stephen Darby, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Thomas Ince, Notts County, lån fra 1. november til 3. januar

Victor Palsson, Dagenham & Redbridge, lån fra 4. november til 4. januar

 

Og hvem av de gikk på lån fordi Liverpool ikke klarte å selge de?

Philipp Degen, VfB Stuttgart, lån ut sesongen fra 8. august

Emiliano Insua, Galatasaray, lån ut sesongen fra 31. august (virker ikke som om han var med i planene til Woy.

Nabil El Zhar, PAOK Saloniki, lån ut sesongen fra 31. august

Alberto Aquilani, Juventus, lån ut sesongen fra 25. august (muligens)

Lenke til kommentar

Okay, så én spiller i The Championship, og resten i lavere divisjoner... Jeg synes det gir en indikator på kvaliteten på akademiet deres, men det er kanskje bare meg.

 

Til sammenligning: http://premierleague.bloggain.se/information/index.xhtm;jsessionid=B8FE5BBDB6E1C15DF08F6ACD39D84F8E?webgainGroupId=56419

 

PL: M. Diouf, Tom Cleverley og Danny Wellbeck

Championship: Matt James, Joshua King, Danny Drinkwater, Richard De Laet

+++ en haug med rusk i lavere divisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...