Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Artig å se hvordan andre lags supportere føler seg tvunget til å "grasp at straws" for å trekke Liverpool FC ned i gjørma igjen etter noen seiere. "Vårt akademi er bedre enn deres", "Lucas er dritt, selv om han spiller bra", "Jeg begynner å bli desperat fordi Liverpool faktisk gjør det bra og det begynner å bli vanskelig å harselere med dem!".. Artig.

 

Innse det: Liverpool fikk fjorårssesongen ødelagt av skader. I tillegg hjalp det ikke å få midtbanen totalt rævpult etter å ha mistet Alonso i fjor og Masch i år. Torres har slitt med å finne formen etter skadene, men de siste kampene tilsier vel at han er tilbake på omtrent 80%. I tillegg ser det ut til at Lucas har funnet sin rolle i England, og forsvaret har omsider blitt samspilt nok til å holde nullen. Maxi, Torres, Gerrard, Lucas, Kuyt (er det noen som tviler på ferdighetene hans etter lobben til Torres?) og Meireles er klassespillere, og Liverpool er et lag å frykte også i år, selv om starten ikke var som ønsket. Ny trener og nye spillere (og mangel på gamle) sammen med bråket i klubbledelsen påvirket alt for mye. Nå er de derimot på gang, og med et par trepoengere til de neste ukene nå er Liverpool plutselig med i toppen igjen.

 

Og nettopp det ser ut til å skremme vannet av United-supporterne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Innse det: Liverpool fikk fjorårssesongen ødelagt av skader.

 

Feil. Fjorårssesongen ble ødelagt pga. svak spillerstall.

 

"Ingen" spillere i PL går gjennom en sesong skadefri, har man ikke dekning for å miste toppspissen sin noen kamper, er spillerstallen rett og slett ikke god nok.

 

Tør jeg minne om at United hadde 7 (Rio,Vidic,Evans,Brown,Oshea,Neville og Rafael!!!!) forsvarsspillere ute en lengre periode, og havnet allikevel kun ett poeng bak Chelsea.

 

Sammenlignet med Chelsea, Arsenal og United har dere vært heldigst med skader de siste årene.

Lenke til kommentar
"Jeg begynner å bli desperat fordi Liverpool faktisk gjør det bra og det begynner å bli vanskelig å harselere med dem!".. Artig.

 

Hahaha! Typisk typisk typisk. Dere har EN seier som er å skryte av. De andre seierene har det haglet med slakt mot Hodgson (noe som tok EN kamp å totalt fjerne fra innleggene her) og hans spillestil. Så slår Liverpool Chelsea og alt er glemt og Liverpool er og spiller plutselig som et topplag igjen......

 

:new_woot:

 

Hvis du tror noen her inne mener at Liverpool gjør det bra (sånn bortsett fra liverpool supporterne, og slett ikke alle de heller) så tror eg du tar feil. At Liverpool tar noen tre poengere i PL skulle da for pokker bare mangle selv om de skulle ende som i fjor. Noe nedrykkslag er ikke Liverpool uansett hva som skjer, men midt på tabellen tenker eg er realistisk. 4 plass kjemping bør være innenfor rekkevidde selv med en slik sesongstart.

Lenke til kommentar
"Jeg begynner å bli desperat fordi Liverpool faktisk gjør det bra og det begynner å bli vanskelig å harselere med dem!".. Artig.

 

Hahaha! Typisk typisk typisk. Dere har EN seier som er å skryte av. De andre seierene har det haglet med slakt mot Hodgson (noe som tok EN kamp å totalt fjerne fra innleggene her) og hans spillestil. Så slår Liverpool Chelsea og alt er glemt og Liverpool er og spiller plutselig som et topplag igjen......

 

:new_woot:

 

Hvis du tror noen her inne mener at Liverpool gjør det bra (sånn bortsett fra liverpool supporterne, og slett ikke alle de heller) så tror eg du tar feil. At Liverpool tar noen tre poengere i PL skulle da for pokker bare mangle selv om de skulle ende som i fjor. Noe nedrykkslag er ikke Liverpool uansett hva som skjer, men midt på tabellen tenker eg er realistisk. 4 plass kjemping bør være innenfor rekkevidde selv med en slik sesongstart.

 

Jeg kommenterer bare det andre lags supportere skriver og sier ingenting om Liverpool selv. Se på desperasjonen i Goldwings innlegg. Vær objektiv nå.

 

Hodgson må fortsette å vinne og dominere kamper, det nytter ikke å putte et par mål og legge seg bakpå i Liverpool. Ingen LFC-supportere hyller Hodgson enda, og helst vil vi ha en langsiktig og høyt kvalifisert løsning som ikke bare gir resultater men er et positivt ansikt utad for klubben og lar laget underholde.

 

Liverpool har fem poeng opp til femte, og derifra fem poeng opp til 1. i serien. Vi teller enda bare november, og mye kan skje etter jul.. Vi trenger vel ikke å nevne navn på klubber som har hatt en tilsvarende poengluke ned til 2. plass (!) over mistet forspranget utover våren. At Liverpool blir med i kampen om CL-plass er jeg bombesikker på, og dersom alt klaffer og vi får inn noen gode forsterkninger i januar tror jeg at 4. plass fort blir et minstekrav, ihvertfall hos oss supportere.

Lenke til kommentar

Tror Reina avventer og ser hvordan det går denne sesongen. Dersom Liverpool ender på topp 4 og/eller vinner EL og kanskje hevder seg i FA-køppen tror jeg han blir, men han, som alle andre, må overbevises om at det går an å vinne sølvtøy i Liverpool. Noe som ikke virker veldig sannsynlig akkurat nå. Vi får se hva eierne foretar seg.

Lenke til kommentar

"Målvakten skrev i begynnelsen av april 2010 under en ny seksårskontrakt med Liverpool, og er nå bundet til Anfield-klubben frem til sommeren 2016. Hans gamle kontrakt hadde utløpsdato sommeren 2012."

 

Hihihi! Tenk om han hadde visst hva som var i vente :D

Ja for vi lå jo jævlig bra an når han skrev under. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...