Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/liverpooleierens-kone-takker-for-sangtips-paa-twitter-3334788.html

 

Så utrolig herlig å ha eiere som bryr seg! Dette påvirker garantert spillerene!

 

Helt enig. Jeg er skuffa over hvor dårlige en del supportere er på Liverpool sangene, så å se dette er bare top notch! The Hoff, hva med å krype tilbake til spritflasken?

Lenke til kommentar

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/liverpooleierens-kone-takker-for-sangtips-paa-twitter-3334788.html

 

Så utrolig herlig å ha eiere som bryr seg! Dette påvirker garantert spillerene!

 

Helt enig. Jeg er skuffa over hvor dårlige en del supportere er på Liverpool sangene

 

Jepp! Mener liverpool supporterne burde følge denne damens eksempel og spørre om sangene på twitter. Celtic supporterne kan jo f.eks svare på YNWA sangen. Den kan de godt!

Lenke til kommentar

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/liverpooleierens-kone-takker-for-sangtips-paa-twitter-3334788.html

 

Så utrolig herlig å ha eiere som bryr seg! Dette påvirker garantert spillerene!

 

Helt enig. Jeg er skuffa over hvor dårlige en del supportere er på Liverpool sangene, så å se dette er bare top notch! The Hoff, hva med å krype tilbake til spritflasken?

 

Spritflasken er aldri lengre enn en armlengde unna, feil igjen. Hva med at du kryper tilbake til det soppinfiserte hullet du kom fra?

 

Men seriøst, tror du virkelig at spillerne gir fulle faen i om trofétøsa til eieren deres kan sangene, dette er bare et tåpelig påfunn for å "vinne over" supporterne til eiernes side, i mangel på sportslig suksess, både nåværende og kommende.

 

Men nå skal ikke jeg være festbrems...

Lenke til kommentar

Det er selvsagt ikke noe problem, supert hvis eierne er genuint interesserte. Poenget var at supportere ofte er blåøyde og sluker slikt rått, uten å tenke over at mesteparten stort sett er et spill for galleriet. Jeg driter forøvrig i hva Glazers gjør, så lenge eierne holder seg lengst mulig unna den daglige driften, så er jeg fornøyd.

 

Det at klubber har eiere mener jeg har ødelagt mye av sporten, det er derfor klubber som Chelsea og snart City gjør suksess, det å kitte mest penger i sin fotballklubb føler jeg har blitt den nye snakkisen på klubbhuset til de ordentlig rike, men nok om det.

 

Det med hullet var egentlig ikke rettet mot noen ting forøvrig. Er bare litt grinete, har hatt damebesøk noen dager, og nå er hun borte. Dvs. butikken er stengt for en lengre periode, livet er hardt.

Lenke til kommentar

Anyways, jeg syns det er for tidlig å si, det vil si forhåndsdømming å kalle det et spill for galleriet. Jeg synes som du sier at det ville vært flott om hun faktisk er genuint interesert i å lære sangene, så langt så ser det jo bra ut. Det at hun i det hele tatt er med, og ser kampen på siden av mannen er posetivt. Og at hun ikke sitter i VIP losjen med 5 andre amerikanske høns(goldiggers etc) og kakler om de siste kjolene fra Versage.

 

Jeg blir grinete når de har vert et par dager og jeg begynner og gå lei, det skal ikke være lett :p

Lenke til kommentar

Henry: "I have spoken with a number of our top players and was really heartened by the response. I was heartened by the intelligence of these players, who understand more about Liverpool than we do. They were good discussions."

 

Han forteller også at han ikke skal tvinge noen spillere til å bli i Liverpool.

 

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6489570,00.html

Lenke til kommentar

Er ikke bare vi som spiller som et stort gjesp. United akkurat nå er noe det verste jeg har sett av dem på lang tid. Moro. :)

 

Bestemme deg nå. Gjesp eller moro?

 

Kampen var langt fra noe gjesp. Men utrolig mye dårlig spill var det....

 

Bedre å vinne en kamp ufortjent enn å tape selv kampene man hadde fortjent å vinne....

 

Jotun - King of philosofy

Lenke til kommentar

Det er ikke bare kona til John som har vist interresse. Eierene selv har vist gjennom rettskampen at dette er noe de vil. Og så populære de er i Red Sox, og den suksessen de har hatt så viser det jo at de bryr seg om lagene de eier. Noe som er herlig.

 

Er det kanskje en liten smule missunnelse som snakker når folk nevner spill for galleriet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...