Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte ikke Cole nyheten før nå. Forferdelig trist.

2 uker er heldigvis ikke så mye :) . Håper også dette kan gi spilletid til noen av ung guttene, selv om det er litt tvilsomt.

 

Vel, med tanke på at han er en av de få spillerne på den offensive delen av banen som har tempo er det et stort handikap for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er fullstendig enig med at Hodgson burde bli fjernet. Men vi må være forsiktig å ikke begynne å kritisere absolutt alt han gjør, han er tross alt Liverpool FC sin manager, og slik jeg er "opplært" så støtter jeg klubben, spillerene og managerene i både tykt og tynt, og Hodgson har ikke fått noe stor sjanse til å bevise at han er rette mannen til jobben.

 

Hodgson har hatt en del rare uttalelser, men han har også fått litt ufortjent kritikk for det, noen av uttalelsene som har blitt diskutert i forumet her, har vist seg i ettertid å være tatt ut av sammenheng, slik at det ikke har vært så ille som først anntatt.

 

Han har også fått mye kritikk for kjøpet av Poulsen og delvis Konchesky på forumet, men han har også hentet Meireles og Cole som jeg er sikker på vil vise seg til å bli to svært gode signeringer.

 

Spillemessig har det tidvis vært en katastrofe, men jeg har sett en liten framgang de siste to tre kampene, spessielt Blackburn kampen.

Endret av Blueone
Lenke til kommentar

Da han sluttet i Spurs var hans offisielle tittel "Director of football" og han hadde ansvar for alt av spillerkjøp. Men da han kom til klubben var hans ansvarsområde begrenset til å gjelde talentspeiding mot yngre spillere.

 

Han har også jobbet under Wenger som talentspeider og liker å ta æren for kjøpet av Henry. Han virker for meg som en person med et enormt stort ego og markeringsbehov. De beste kjøpene vi gjorde under hans tid var Ekotto, Kaboul, Modric og Bale. Alikevel skal man huske (noe han er veldig flink til å glemme) at vi var på jakt etter både Bale og Modric før han var i klubben.

 

Måten han hundset ut Jol fra klubben kommer jeg aldri til å glemme. Jeg er den dag idag overbevist om at grunnen til at Jol røk ut av klubben var at DC konstant jobbet i kulissene for å få inn en manager som ville gjøre ting på hans måte. Han er en slu rev som sikkert kan lykkes i en klubb hvor han får frie tøyler og ikke trenger å svare for noen. Hvis jeg skal tenke på en karakter som kan minne litt om ham så er det Gríma Ormtunge.

 

Det er duket for personkonflikt mellom ham og Hodgson, det kan jeg nærmest garantere.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Da han sluttet i Spurs var hans offisielle tittel "Director of football" og han hadde ansvar for alt av spillerkjøp. Men da han kom til klubben var hans ansvarsområde begrenset til å gjelde talentspeiding mot yngre spillere.

 

Han har også jobbet under Wenger som talentspeider og liker å ta æren for kjøpet av Henry. Han virker for meg som en person med et enormt stort ego og markeringsbehov. De beste kjøpene vi gjorde under hans tid var Ekotto, Kaboul, Modric og Bale. Alikevel skal man huske (noe han er veldig flink til å glemme) at vi var på jakt etter både Bale og Modric før han var i klubben.

 

Måten han hundset ut Jol fra klubben kommer jeg aldri til å glemme. Jeg er den dag idag overbevist om at grunnen til at Jol røk ut av klubben var at DC konstant jobbet i kulissene for å få inn en manager som ville gjøre ting på hans måte. Han er en slu rev som sikkert kan lykkes i en klubb hvor han får frie tøyler og ikke trenger å svare for noen. Hvis jeg skal tenke på en karakter som kan minne litt om ham så er det Gríma Ormtunge.

 

Det er duket for personkonflikt mellom ham og Hodgson, det kan jeg nærmest garantere.

Hodgson har vist kjent han i flere år, så unngår forhåpentlig vis en personkonflikt.

 

"Director of Football Strategy i Liverpool FC" Er det en ny stilling? Evt. hvem har hatt den stillingen før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...