Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kanskje en liten smule missunnelse som snakker når folk nevner spill for galleriet?

Hadde Glazer sunget på OT ville jeg spydd. Dere er like blåøyde som dere var sist. (Nå generaliserer jeg)

 

Du må da se at det er forskjell på Glazer (eller H&G for den saks skyld) og nye eiere som foreløpig virker veldig lovende og positive. Synes det er gøy at de engasjerer seg, og både håper og tror at de kommer til å vise seg som gode og verdige eiere.

Lenke til kommentar

Er det kanskje en liten smule missunnelse som snakker når folk nevner spill for galleriet?

Hadde Glazer sunget på OT ville jeg spydd. Dere er like blåøyde som dere var sist. (Nå generaliserer jeg)

 

Du må da se at det er forskjell på Glazer (eller H&G for den saks skyld) og nye eiere som foreløpig virker veldig lovende og positive. Synes det er gøy at de engasjerer seg, og både håper og tror at de kommer til å vise seg som gode og verdige eiere.

Absolutt. Derfor jeg også ville spydd om Glazer hadde sunget. Det var et svar til Pirja. At deres nye eiere synger, vel cudos. Selv om jeg ikke ville latt det bety fem flate om en amerikaner synger for en klubb han ikke har noen annen relasjon til enn det økonomiske. Om de fortsatt synger

etter 5år på en ny stadion, da kunne jeg gitt han heder.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det virker hvert fall mer positivt nå enn tidligere, så håper jeg absolutt det vil merkes i laget og i investeringen nå den nærmeste fremtid. Er absolutt mer positiv til NESV, men er samtidig klok av skade og tar ikke flatt av før vi ordner opp i laget.

 

Som jeg skrev i kamtråden så jeg Tom Werner fra NESV og ny styreformann, på togstasjonen her for noen timer siden. Han kom med London-toget som oss dødelige..:o

Lenke til kommentar

Torres er helten i dag. Roy er nok ikke helt ennå. Jeg ble mektig irritert da vi la oss bakpå og lot Chelsea terrorisere nervene mine. Hadde vi fortsatt i samme sporet som i første skal man ikke se bort i fra at det hatt blitt flere mål til oss. Så irritasjonen min over Roy er der fremdeles. Uansett, vi vinner jo tydeligvis kamper igjen nå (og mot Chelsea faktisk) så hvis det fortsetter over tid skal man ikke se bort i fra at jeg med flere vil endre mening om Roy.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Torres er helten i dag. Roy er nok ikke helt ennå. Jeg ble mektig irritert da vi la oss bakpå og lot Chelsea terrorisere nervene mine. Hadde vi fortsatt i samme sporet som i første skal man ikke se bort i fra at det hatt blitt flere mål til oss. Så irritasjonen min over Roy er der fremdeles. Uansett, vi vinner jo tydeligvis kamper igjen nå (og mot Chelsea faktisk) så hvis det fortsetter over tid skal man ikke se bort i fra at jeg med flere vil endre mening om Roy.

 

Vi ble alt for dype i store deler av 2. omgang ja. Når vi leder 2-0 til pause så er det naturlig at Chelsea kommer til å styre (samme hadde sannsynligvis skjedd om de hadde ledet). Og jeg satt med hjertet i halsen opptil flere ganger. Virket hvertfall som om Roy prøvde å få en del spillere til å stå litt høyere, og det er positivt, selv om det ikke ble så veldig mye ut av det akkurat i dag. Det er helt klart en vanskelig avgjørelse å finne ut hva man skal gjøre taktisk sett i en slik situasjon, men i mimne øyne er det hvertfall viktig at man ikke blir liggende så dypt at man ikke kan ta overganger skikkelig (det skjedde i dag).

 

Jeg synes likevel det er positivitet å spore om dagen, vi var soleklart best i første omgang, kjørte over Chelski og avgjorde kampen (Torres). Hele laget leverte jevnt bra og det var spesielt gledelig å se at forsvaret fungerte igjen. Kjempejobb av Kelly og Skrtel/Carragher-samarbeidet fungerte bra. Konchesky gjorde seg heller ikke bort.

 

Som sagt så står jeg for alt jeg har sagt før om Roy, og jeg har ikke snudd helt om enda, men jeg synes ting ser mye bedre ut nå. Han har satt en bra elver, Poulsen er ute (gledelig at han setter inn Shelvey til fordel for han forresten). Og hvem vet, kanskje det er noe i det alle spillerene og støtteapparatet har sagt om at ting begynner å falle mer og mer på plass. 3 seiere på rad i ligaen, 4 totalt og seier mot Chelsea er likevel med å gjøre at Roy er i ferd med å bygge opp litt goodwill hos meg, og av meg får han nå litt fortjent arbeidsro til å motbevise mine tidligere påstander om at han ikke er rett mann for oss. Dog viktig at laget klarer å fortsette dette - allerede mot Wigan på onsdag.

 

Som jeg postet tidligere:

 

I think he was wrong man with wrong style, who's said all the wrong things. But if he proves me wrong I'll hold my hands up.

 

Natta :love:

Lenke til kommentar

For min del kan vi satse 100% på Kelly og selge Johnson snart. Gav bort litt mykje til Cole på slutten, men gjorde seg så absolutt ikkje bort. Har lenge hatt tru på den karen, men skal dog innrømme eg var litt nervøs då eg såg han i startoppstillinga.

 

Og Lucas har søren meg tatt eit kjempesteg!

Lenke til kommentar

Tøv, Lucas spilte bra store deler av forrgje sesong.

Har hatt en oppoverkurve per kamp.

 

Lucas gjør somregel en god figur i storoppgjørene.

 

-----------------------

Roy skal ha uttalt at det er lenge før vi får se Agger ut på banen. Det liker jeg absolutt ikke

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Noen som så pressekonferansen etter kampen?

 

De sier "det har vert litt opp og ned Roy, er dette din beste dag i Liverpool"?

"Opp? Når har det gått opp"?, sier Roy :)

Så sier han at beste dagen var da han signerte, og så at det har vert nedoverbakke siden :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...