Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke rart det ikke blir mye mål når Keane er spiss. Han har bare nesten sjanser, han får aldri 100% sjanser, og utnytter ikke bakrommet slik torres gjør det.

Agger er en strålende offansiv midtstopper! Synd at han ikke fikk puttet noen.

 

Syns absolutt Agger burde ha puttet i går... Rimelig sikker på at vår finske venn ville ha klart å headet noen av de sjangsene i nettet, nesten litt synd han ikke kan brukes enda.

 

Keane, Babel, Kuyt, samme rukkla. De kan ikke sammenlignes med Torres syns jeg, ivertfall ikke på de syke dragningene han har. Han gjør det så vanvittig enkelt.

Vi klarer ikke åpne forsvaret, derfor er det nesten umulig å putte. Backene må være med opp og spille vegg med vingene. Komme inn på kortlinja, for så å slå ut 45 grader.

Nok en gang lander ballen midt i 16 meteren uten at det er folk der....

Blir lei av å se at vi står å stanger i midtforvaret til motstanderen, i tillegg går det veldig seint. Vi gir dem alverdens tid til å organisere seg ved å spille de fordømte støttepassningene bakover.

Ja, jeg er frustrert i dag. Spesielt når Raffa virker fornøyd.

Edit: Drit nå i den jækla straffen da, det var 2 poeng tapt og ikke 1 vunnet.

Edit 2: Hewitt, kom med en oppdatering :D

Ps: har nicket ditt noe med Hillsborough å gjøre?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

ingen hadde vel klaga hadde dette våre utenfor 16. Det er jo normalt å miste balansen når du kommer i stor fart og får en kar i ryggen? huh? Ser jo ganske klart ut som han overspiller litt ja, men hvem hadde vel ikke gjort det? på united feks?

 

Madrid ble vel snytt for like mange straffer som dere?

vi skulle vel hatt straffe etter 2min der med Agger også vi da

Lenke til kommentar
ingen hadde vel klaga hadde dette våre utenfor 16. Det er jo normalt å miste balansen når du kommer i stor fart og får en kar i ryggen? huh? Ser jo ganske klart ut som han overspiller litt ja, men hvem hadde vel ikke gjort det? på united feks?

Det er totalt irrelevant, de fleste her har slike argumenter som "det gjør dere også" - latterlig.

 

Over til saken:

 

Ja det er normalt at Gerrard mister balansen og detter, helt normalt og forståelig. Det som ikke er forståelig er at han noen hundredeler seinere ber om straffe - Og ikke kom med "Det skjer i kampens hete/Automatisk" ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært inne på en stund nå. Men fy faen så vi roter med sjansene våre. Og store deler av førsteomgang spiller vi dritt. Vi bruker altfor mange touch og ballen går tregt, ikke i nærheten av det tempoet vi skal ha i spillet vårt. For å si det superenkelt, det går dødstregt i oppbygninga av angrepene våre og når vi får kontringer er ikke passningene så presise som de skal og bør være. Jeg trodde ikke mine egne øyne da vi fikk straffe i det 94 minutt. Skjønner godt at Stevie går ned der, fordi han er i stor fart og alt det der, men det er dommeren som dømmer og jeg er sjeleglad for at han blåste straffe - for da sleit vi - selv om assistentdommeren tok rungende feil på straffeavgjørelsen.

 

 

YNWA

Lenke til kommentar

bra kamp i går,synd det ikke løsnet helt inn får agger som gjorde en utroli bra kamp.

pussig straffe situasjon ka mener egentli stevie selv?har noen sett noe interwju?det var vell ass dommer som mente det var straffe.min mening:

straffe-nei, frispark-nei, filming/overspilling-nei,

 

tro vist fottballen hadde vært helt uten slike situasjoner?tror det hadde vert litt kjedelig da,men må si at helt "på jorde dømming" syns jeg lite om får det om sikkert noen mener jeg motsier meg selv på det :tease:

 

ny cl runde i dag,fotball er hærlig!

Lenke til kommentar

http://www.lovefooty.net/liverpool-vs-atle...ampions-league/

 

Gerrard sa selv at det var straffe, hva faen har han røyka? mista all respekt for han nå. Han ber jo om det.

Hopper jo inn i duellen som en jævla ape. Hva trodde han skulle skje? Atletico spilleren skulle trekke seg for nå kommer jeg fkings Gerrard inn i en duel?

 

Nei Liverpool trenger flaks og svensker for å vinne ting.

Lenke til kommentar
Gerrard sa selv at det var straffe, hva faen har han røyka? mista all respekt for han nå. Han ber jo om det.

Hopper jo inn i duellen som en jævla ape. Hva trodde han skulle skje? Atletico spilleren skulle trekke seg for nå kommer jeg fkings Gerrard inn i en duel?

Nei Liverpool trenger flaks og svensker for å vinne ting.

 

Har mista all respekt for deg nå.

Lenke til kommentar
- Straffen var diskutabel, men jeg var foran og han hoppet på meg. Om det skjer et annet sted på banen ville du fått frispark, så når det skjer innenfor boksen er det straffe. Vi var skuffet over at dommeren ikke så en hands tidligere var et klart straffespark, så vi fortjente det, sier Gerrard ifølge PA.

 

Jaja, det er lov å prøve seg. Han er langt i fra den eneste som ville kastet seg i den situasjonen. Håper bare at han heretter holder seg god for å syte over filming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...