Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvor langt skal dommerne leie Liverpool i hånda denne sesongen? Gikk jo vel langt i fjor.

Spør Bolton.

(ja,jeg velger å bli like usakelig som deg akkurat nå)

Jeg er da ikke usaklig, jeg bare påpeker fakta. Og for å ha det på rene så prater jeg nå hovedsakelig om CL. 2 røde mot Inter hjalp dere enormt og Arsenal skulle vært i semifinalen.

 

Alle ser det utenom dere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg vet. Det er helt utrolig. Vi ligger likt med Chelsea bare på grunn av flaks. Alle de 33 scoringene til Torres i fjor var sikkert også bare flaks. Vi leder CL gruppa vår med Atletico bare på grunn av flaks. Vi har kommet til 3 semifinaler og 2 finaler i CL siden 2005, det er nok bare flaks det også. Hva skal man si? Vi flakser vel oss til et ligatrofe om noen år også, enda "alle" lag som vinner ligaen, vinner fortjent. Men nei, ikke Liverpool, de bryter flaksebarrierer og rekorder hver helg de.

Lenke til kommentar
Hvor langt skal dommerne leie Liverpool i hånda denne sesongen? Gikk jo vel langt i fjor.

Spør Bolton.

(ja,jeg velger å bli like usakelig som deg akkurat nå)

Jeg er da ikke usaklig, jeg bare påpeker fakta. Og for å ha det på rene så prater jeg nå hovedsakelig om CL. 2 røde mot Inter hjalp dere enormt og Arsenal skulle vært i semifinalen.

 

Alle ser det utenom dere. :)

Er det vår skylda at Matrix er en dust? Arsenal skulle nok ha fått straffe, men igjen. Ikke vår feil.

Lenke til kommentar
Hvor langt skal dommerne leie Liverpool i hånda denne sesongen? Gikk jo vel langt i fjor.

Spør Bolton.

(ja,jeg velger å bli like usakelig som deg akkurat nå)

Jeg er da ikke usaklig, jeg bare påpeker fakta. Og for å ha det på rene så prater jeg nå hovedsakelig om CL. 2 røde mot Inter hjalp dere enormt og Arsenal skulle vært i semifinalen.

 

Alle ser det utenom dere. :)

Er det vår skylda at Matrix er en dust? Arsenal skulle nok ha fått straffe, men igjen. Ikke vår feil.

Fortsatt flaks.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Vi leder CL gruppa vår med Atletico bare på grunn av flaks.

Det er vel sant også, for hvis dere ikke hadde fått den straffen hadde dere jo ikke ledet gruppa.

 

Edit: ... men dere hadde vel kanskje uflaks som ikke scoret tidligere i kampen. Uansett så er det j***ig surt for oss andre supportere å se hatlag nummer 1 få en ufortjent straffe 3 minutter på overtid.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
hadde i de to kampene mot dere i CL ja. Nesten ekkelt å tenke på.

 

Marginer? Hva snakker du om? Marginer er når skuddet går på innsiden av stolpen, ikke når fulle Dansker driter seg loddrett ut på offside reglene.

 

Skrtel i rute, dagen reddet :love: Seriøst, kan vi ikke flytte Agger til venstre back fram til Insua kommer? Når skrtel er tilbake selvsagt. Vi kunne alternativt brukt Carra på høyre, men han er som kjent ikke akkurat noen reser fremover.

Glemte faen meg ut kampen , goooo Celtic. De har ivertfall en fin sang :D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Skrtel i rute, dagen reddet :love: Seriøst, kan vi ikke flytte Agger til venstre back fram til Insua kommer? Når skrtel er tilbake selvsagt. Vi kunne alternativt brukt Carra på høyre, men han er som kjent ikke akkurat noen reser fremover.

Glemte faen meg ut kampen , goooo Celtic. De har ivertfall en fin sang :D

 

Ja, det tenkte jeg også på her en dag. Hvorfor ikke prøve Agger på back? Noen som mener at det er heeelt meningsløst? Ikke nå selvfølgelig. Men når Skrtel kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Edit 2: Hewitt, kom med en oppdatering :D

Ps: har nicket ditt noe med Hillsborough å gjøre?

Orker ikke komme med en storoppdatering nå. Er trøtt, syk og har øredotter fra helvete. Nei, nicket mitt har ingenting med Hillsborough å gjøre. Nicket mitt stammer fra en tennisspiller som heter Lleyton Hewitt.

 

Men det var en morsom tur. Nå er det fem timer til i Sandefjord - de dødes by?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...