Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Man vil sannsynligvis aldri bli oppfattet som objektiv når man vurderer sitt eget favorittlag, eller hvis en United-supporter vurderer en Liverpool-kamp og motsatt.

 

Uansett er jeg i alle fall alltid saklig i mine diskusjoner og mener selv jeg har god fotballforståelse. At noen er uenig er helt greit, så lenge de også er saklige. Så da setter i alle fall jeg streken for denne gang.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vi satt rett ved Atletico-fansen. Fuck så de bråker. Prøvde liksom å følge med...

Du som så kampen live. Hva mente du om straffesituasjonen? Bortsett fra at du ble glad da :)

 

Jeg satt som sagt i motsatt ende, men helt ærlig så var det første jeg tenkte "hva faen, Gerrard?!". Skjønte ikke særlig mye, bare at dommeren hadde vist seg som en sveiseblind gnom gjennom hele kampen. Uansett, vi fikk bortdømt et straffe og vi var det beste laget. Så vi fortjente den. Jeg må se situasjonen igjen før jeg konkluderer med noe. Dessuten er jeg godt brisen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Agger er tilbake 100%. En nytelse å se på han. Carragher mer eller mindre skyld i målet mot idag. Dommerene var latterlige. Straffen var feil. Vi burde vunnet 3/4-1. Keane burde scoret. Vi savner Torres. Babel var svak.

 

Det burde vell summere opp kampen.

 

Gleder meg til helgen. Er Torres tilbake fra start kan dette bli skuddtrening for spanjolen.

 

 

Kan legge til; Jeg mener det ikke er straffe, men det er ei heller filming. Gerrard går først inn, er først på ball, men det burde bli utspark fra mål. Han hiver seg ikke, for det er vell direkte umulig å klare å lande på beina etter den duellen der.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kom på i Foster's-rusen at taxisjåføren som kjørte oss til Anfield prøvde å sabotere forholdet mitt til Jermaine Pennant. Han hadde visstnok kjørt forbi huset hans en sen kveld og der stod godeste Jermaine og slo knockout på dama si. Det kom i lokalavisene påsto han. Glad google hjalp meg å avkrefte dette. Pennant iz got.

Lenke til kommentar
Agger var strålende. :D

 

Keane begynner og småirritere.

 

Keane småirriterer, men gjør en svært god jobb idag. Han er ikke spilleren som passer i 4-2-3-1 systemet vi spiller. Han trenger en spissmakker som KEANE kan spille god. Små stikkere, smarte løp som åpner rom osv. Gleder meg til å se han ilag med Torres noen flere ganger.

 

Jeg kom på i Foster's-rusen at taxisjåføren som kjørte oss til Anfield prøvde å sabotere forholdet mitt til Jermaine Pennant. Han hadde visstnok kjørt forbi huset hans en sen kveld og der stod godeste Jermaine og slo knockout på dama si. Det kom i lokalavisene påsto han. Glad google hjalp meg å avkrefte dette. Pennant iz got.

 

Kjøp deg en kasse med Carlings! 10 pund, 20 pils! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sov to timer i natt, så jeg trenger minimalt for å bli veeeldig laidback. Han snakket forresten dritt om dama til Gerrard også. Kona til Carra er det eneste kvinnemennesket som duger i byen, virket det som.

Lenke til kommentar
Jeg kom på i Foster's-rusen at taxisjåføren som kjørte oss til Anfield prøvde å sabotere forholdet mitt til Jermaine Pennant. Han hadde visstnok kjørt forbi huset hans en sen kveld og der stod godeste Jermaine og slo knockout på dama si. Det kom i lokalavisene påsto han. Glad google hjalp meg å avkrefte dette. Pennant iz got.

Taxi-sjåførene i England er som Dagbladet. Har sterke meninger,selv om de ikke alltid stemmer helt.

Lenke til kommentar

Roet meg ned litt, og har sett situasjonen 50 ganger. Først og fremst er det ikke straffe, og hvis noen syns det er det har de ikke peiling på fotball. En ting må alle Liverpool fans være enig i så er jeg fornøyd, og skal droppe filmingsnakk til og med.

 

Det var mer frispark til Pernia enn straffe til dere.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Barnehage. Joda, superparanoid har rett igjenn, viser bare til det første innlegget hans angående kampen.

 

Jeg for min del kommer til å vinkle om det ikke scores mer mål snart. Bare Keane finner formen, jeg begynner å blir smått utålmodig.

Med både Keane og Torres i form ville målene haglet inn.

Hvor er innsatsen og fighter spiriten? Gerrard går sur, istedet for å mane til kamp.

Ja vi har noen sjanser, men er inneffektive til 1000. Itilegg florerer feilpassningene, det er sinnsvakt frustrerende å se på.

Vi hadde en helt annen vilje tidligere i sessongen, gudene må vite hva som har skjedd.

Nå håper jeg bare Torres starter mot West B. og netter 5!!!!!!!!!!

Det trengs skjerpings, vi virker rett og slett litt slitne allerde.

Lenke til kommentar

Ikke rart det ikke blir mye mål når Keane er spiss. Han har bare nesten sjanser, han får aldri 100% sjanser, og utnytter ikke bakrommet slik torres gjør det.

Agger er en strålende offansiv midtstopper! Synd at han ikke fikk puttet noen.

 

Skru av anti hat liverpool modusen litt, for inderst inne, så vet jeg at alle vet at når du løper så fort, og hopper opp for å komme først i duellen, så skal det bare et lite dytt til før du faller, og dyttet Gerrard fikk var ikke lite, derfor faller han sånn. Det var IKKE filming, men det var heller ikke straffe. Fair resultat.

Lenke til kommentar

Det var overhodet ingen soleklar straffe, men velfortjent mål, var det! Liv'pool spilte klart best gjennom hele kampen, og jeg synes resultatet er noe misledende om kampen! Velfortjent med ihvertfall ett mål, om ikke fire! Men fotball er ikke statistikk eller hvor mange sjanser man har, men hvor mange man greier å putte. Det er også et faktum at dommeren har dømt, og den saken er ikke noe å gjøre med! Hvorvidt det ga godfølelse å se ballen smelle opp i krysset på den straffa eller ikke, er irrelevant. Det var velfortjent, men feil, etter min mening!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...