Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde nok gå det her, altså... 19-0, 6 seire på 6 kamper mot WBA i PL bør kunne styrkes i dag, om ikke med mange mål så i allefall med ny seier! Er igrunnen MYE som taler for at man blir å ta 3 poeng fra WBA i dag, da WBA også denne gangen sliter i PL. MEN, slike motstandere skal dog ikke undervurderes, uansett hva. Men ja, bare nevner at det er mye som taler for at vi skal greie denne kampen greit nok.

 

Tviler på at Torres kommer innpå med mindre det er verdt å hive han innpå. Leder vi med 1-2 mål, blir han muligens spart. Men men, man vet jo aldri med Rafa.

Lenke til kommentar
Tviler på at Torres kommer innpå med mindre det er verdt å hive han innpå. Leder vi med 1-2 mål, blir han muligens spart. Men men, man vet jo aldri med Rafa.

Akkurat der er jeg helt overbevist om at du tar feil. Jeg tror Torres kommer inn om vi leder med 4 eller ligger under med 3. Han sitter på benken fordi han er klar, men dette er ikke en kamp hvor vi trenger Torres så mye at Benitez vil risikere ham fra start. Men at han kommer inn de siste 20 eller mindre, tror jeg ligger i kortene, slik at han får matchet seg litt igjen. Det er bedre det enn om han for eksempel skal kastes inn fra start i neste kamp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...