Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

JEG HATER LIVERPOOL.. 94 minutter.. er det fettemulig.. GAAD.. Hadde satset en god del på atletico og var så nærme.. Ååhh... Jeg måtte klage til noen.. så det ble dere her inne..

 

Fy søren.. Det var fortjent at dere vant da.. Men forsatt.. kjipt!

 

Liverpool vant vel ikke akkurat selv om det kan føles som en seier for mange her inne nå. Straffa var i det billigste laget, men det var likevel fortjent at pool fikk med seg et poeng. De regjerte store deler av kampen i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At dere ikke innrømmer at Gerrard filmer sier meg hvor smålige enkelte her er. Vi innrømmer i det minste når våre (United eller Arsenal) spillere kaster seg. Gerrard overspiller så til de grader for å få straffer. . Fotball er en kontakt sport. Selv om man faller, er det ikke PK.

 

Lurer på hva svensken kostet.

 

Liverpool er ikke verdig å vinne en dritt imo. Spiller ekstremt kjedelig og lever utelukkene på flyten sin. NULL spennende profiler, bare tørre og kjipe "arbeidsmaur".

 

 

Hvis du syns den andre omgangen var kjedelig, så nekter jeg å tro du så kampen. Men, hey, når jeg tenker meg om, du er jo The Game. Alt annet enn Manchester United er jo kjedelig for deg, siden du altid har på Manchester United briller. Spar deg for provoseringa di.

 

Night: Vi hadde faen meg mer uflaks i dag en flaks. Straks det kommer opp en feil straffe, eller et feilaktig idømt mål iløpet av en kamp har liverpool flaks. Dere er faen meg altid ute etter en liten ting, for så å blåse det til himmels. Etter denne andre omgangen, er det jo helt klart at liverpool fortjente et poeng. Athletico hadde ikke EN sjanse. De var knapt over midtbanen vår.

Var nok Liverpool generellt jeg snakket om lille venn. Når jeg omtaler et lag, vurderer jeg gjerne en lengre periode og ikke en kamp. Pool spilller ofte kjedelig og det er en grunn til at det bortimot ALDRI blir mye mål når pool spiller. Når jeg ser tempo og spillet pool varter opp, er det en ting som slår meg: Slllooooowwwww mooooottttiiooooonn.

 

Liten ting? Det er der var skandaledømming og Madrid ble bortdømt. 2 straffer snytt og 1 110% feilaktig dømt i mot.

Lenke til kommentar
Gerrard er jo i lufta og blir truffet i 110km/t. Vanskelig å holde seg på bena da.

sammenlikner de 2 så er gerrard overlegen i fysikken, han kaster seg som om han blir skutt med rpg.. ikke rart transfer budsjettene til lpool er lave med så høye dommer kostnader.. lpool er en skandale og skam for fotball.

 

Hvordan i helsike kan du si at Liverpool er en skandale og en skam for fotball? Fordi vi har flaks til tider? Se på Drogba hvis du vil ha filmer, dette skjer en gang med Gerrard, og han er plutselig Oscar kandidat?

 

EN? Haha. Se litt på youtube du.

word her er link hvis du ikke finner det....

 

http://www.youtube.com/watch?v=M5nB_Jk9svw

 

Greit, greit, dårlig argument, men dere reagerer på at straffen blir avgjørende og jeg reagerer på kommentaren. Å siat Liverpool er en skam og en skandale blir bare for dumt.

Lenke til kommentar

Nok med flaksen. Poenget: Atletico skal ha to straffespark før, og frispark når Gerrard kommer i veien for han som skal klarere for faen.

 

Og Dalglish? Atletico ingen sjanser? Well guess what. Hvis Mascherano IKKE hadde gått ned på bakken og blokkert ballen med ARMEN så hadde det vært en stor sjanse på kontringen. Faen altså, at dere ikke innrømmer det var filming.

Lenke til kommentar
So? må jo se fra andres perspektiver også, det var rein skjær flaks ;)

Liverpool hadde 4-5 megasjanser. Bommet på alle, så flaks(etter din egen definisjon) til A. Madrid også.

 

Det er noen her inne som kaller sånt udyktighet og ikke uflaks :) Dessuten er vel ikke brente sjangser en unnskyldning for den straffen

Lenke til kommentar

Godt å få uavgjort i denne. Syns straffen var helt grei, Gerrard er først på ballen og blir felt. Er enig i at han overspiller, men det er en soleklar straffe..

 

Dommeren var FORFERDELIG. Mest gikk dette ut over Liverpool.. Tror dommeren bør lære seg hva hands er hvertfall. Ikke var assistentene hans noe bedre heller.. Synd at sånne situasjoner kan endre kampbildet.

 

Creds til Atletico som gjorde ting vanskelig for oss, det gjorde de virkelig. De var tøffe og trenge gjennom, og de har profiler som kan komme inn og styre kamper. Kjempeflott scoring de kom med også..

 

Var forøvrig vanvittig deilig å se Torres knytte nevene når straffen gikk i mål... Ahh, fotball er herlig dere :)

Lenke til kommentar

Må bare si att resultatet er fortjent, men måten det kom på var en skam. Stakars A.Madrid etter disse 2 kampene mot Liverpool. Ran i begge kampene. Og de burde ledet gruppa. Begynner og bli vant til og se dette fra Liverpool nå. Har lyst til og si det er flaks, men er litt vanskelig å si det når det skjer hele tiden. Men tror ikke dette holder i lengden for dere. Dere kommer nok ett stykke i CL. som alltid, men i PL så kan dere ikke leve på dette. Synes faktisk dere har spilt bedre fotball di siste kampene, men det har ikke endt så bra. Merkelig egentlig.

 

Edit: Å ja. Det var filming. Ikke av de styggeste men fortsatt filming. Hadde han ikke latet som han ble skutt hadde det ikke blitt straffe.

Endret av soundamia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...