Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Og der var jeg tilbake fra liverpool. Ser det er mye snakk om straffen. Og her er iallefall det jeg mener :)

 

Satt akkurat motsatt side av situajonen, ser at det skjer noe, gerrard faller og ser linjemannen vinker frebrilskt. Faen skjedde der da, hands? Må ha vært det, kan ikke ha vært en felling. Jaja, som om jeg bryr meg der og da. Mål blir det og good shit. Men må si at når jeg så situasjonen omigjen litt senere den kvelden så var det åpenbart at det var kontakt, men mer en det så var det håpløst overspilling (filming). Rett og slett trist, ville heller at vi hadde tapt en å få den slutten.

 

Ellers en ganske kjedlig kamp, lydløs (relativt) på kop der jeg stod. Og ikke er det mulig å skylde på turister heller, for det som laget mest bråk var noen nordlendinger rett bak meg, mens engelskmenna forran meg knapt nok orket å klappe.

 

Alt i alt ble det en bra tur. Hygglige engelskmenn, spanjoler og nordmenn ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eeeeh, ikke helt sikker hvordan jeg skal si det. Minikop får jeg kalle det, helt på enden av den ene langsiden men en del av kop uansett. Rett under måltavlen. Og det var jo liv da. Men det ble litt, tamt det som stod rundt meg. Hørte Atleticofansen godt for å si det sånn, nå leda de jo nesten hele kampen, men anyways. Og missforstå meg rett, relativt, i forholdt til jeg hadde forventet meg.

 

Edit: Minsta blide eg fant. Ble iallefall fortalt at det var the kop. Ikke helt hva jeg forventet meg før jeg kom til staioen da men ;)

post-28287-1225996226.jpg

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...