Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, veldig synd på Lucas. Spesielt med tanke på at de tok OL medaljen hans.

 

Bare å følge med på Finn.no fremover, nå...

 

Olympisk bronsemedalje fra Beijing selges til høystbydende. Ta kontakt.

 

Haha :dribble: Men utrolig synd at ingenting skal få lov til å være "mitt" og "ditt", lenger. Det virker som om folk ikke har noe perspektiv på ting!

Lenke til kommentar

Tror ikke Agger spiller pga handa, så helt jævlig vondt ut. Den var gult og "bulkete" på innsiden. Slikt hovner ofte opp, men han er en hardhaus, vi får bare se.

Håper foresten en av de unge lovende på topp er på benken, sånn at vi kan få prøve dem om vi tar noe så skjeldent som en konfortabel ledelse. Mye står og faller på om Torres spiller eller ikke, var meget overasket over at han ikke var på benken sist. Dette var nok hans avgjørelse, kjenner nok litt til skaden siden jeg tror han hadde veldig lyst å hilse på gamle lagkammerater.

Altså mye tyder på at han starter på benken, så får vi bare se om han spiller.....

Laget jeg sette om lenger oppe er sånn jeg tror og ikke håper for å pressisere det.

Må innrømme jeg er litt skuffet om dagen, håper vi kan få en oppløftende kamp snart.

 

Tamt i tråden for tiden, United fansen fikk seg nok en skuffelse siden det har vert helt rolig.

 

Kom igjenn med flere lagoppstillinger folkens :)

Lenke til kommentar
Så kan du skjekke hvor mange av de innleggene som er postet av United supportere :)

Satan i granskauen... :O Snakk om å ta av :p

 

Stakkars Lucas, håper tyvene blir tatt. Men siden denne ligaen virker som proffer så er den vel et sted i Sør-Asia og blir smeltet nå :/ Snakk om kjipern...

 

Dossena har hittil vært en skuffelse, og venstrebacken er problematisk akkurat nå. Høyrebacken er også for svak, siden vi har bare Arbeloa og Degen der. Degen kommer tilbake fra skade, så da er det bra. Men hvis Arbeloa blir skadet blir det altfor tynt. Skulle hatt et talent ala Insua er på venstrebacken, en ung og lovende høyreback. Eller en spiller som kan beherske begge backer, gjerne en god en...

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Gerrard © - Alonso - Riera

Torres - Keane

 

Tror dette er laget, men håper vi får sett mer Pennant....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...