Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns straffen var helt grei, Gerrard er først på ballen og blir felt. Er enig i at han overspiller, men det er en soleklar straffe..

No offence, men det der er helt feil. Rett å slett

 

Ligner ikke straffe i fylla engang

 

Forventet ikke at du skulle være enig heller. Men tror de fleste nøytrale som har rørt en ball sier det der var helt greit dømt. Fins så klart klarere straffer, men det er mer straffe enn ikke straffe.

 

Fint om du kommer med din begrunnelse.

 

Må si jeg lo jævlig godt når du undra deg over hvor mye svensken kosta.. Du så tydeligvis ikke kampen hvis du mente at han dømte Liverpools vei. Samme faen egentlig. Dommere er mennesker de og, kan ikke forvente at alt blir lett. Atletico burde hatt 1 straffe, Liverpool burde også hatt en til.

 

Med tanke på antall målsjanser (10v2), syns jeg uavgjort er et MINIMUM for hva rettferdighet angår.

Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Lenke til kommentar
Godt å få uavgjort i denne. Syns straffen var helt grei, Gerrard er først på ballen og blir felt. Er enig i at han overspiller, men det er en soleklar straffe..

 

Dommeren var FORFERDELIG. Mest gikk dette ut over Liverpool.. Tror dommeren bør lære seg hva hands er hvertfall. Ikke var assistentene hans noe bedre heller.. Synd at sånne situasjoner kan endre kampbildet.

 

En gang til uten Pool-briller på? Selv om jeg er United-supporter kan jeg innrømme at f.eks. straffen der Ronaldo ble felt tidligere i år var feildømt. Hvordan du kan få deg til å si at det er en soleklar straffe skjønner jeg ingen ting av.

Lenke til kommentar
Litt drøyt å kalle 1-1 i Madrid for et ran spør du meg.. Hvis du sympatiserte med At.Mad..

 

Var den til meg? Du kan ikke si noe annet enn att At. Madrid ble bort dømt i Madrid? Samme her. Ikke straffe. Liverpool skulle hatt straffe på en hands men madrid skulle hatt 2.

 

Den var til deg ja :)

 

Enig i at dommerne ikke akkurat var verdensklasse i den kampen. Men jeg syns fortsatt uavgjort var et fair resultat med tanke på sjansestatistikk og spill ellers!

 

Tåler godt at folk er uenige med meg. Kampbildet som helhet og kampen sett under ett vil det alltid være subjektive meninger om. Vanskelig å bli enige om slike ting, hehe :p

Kiruk:

De "pool"- brillene du påstår jeg sitter med kan du bare glemme med en gang. Jeg har ingen problemer med å sympatisere med andre lag og innrømme når mine egne gjør feil, bare så det er sagt.

 

Som jeg har sagt før, Gerrard hjelper godt til, for all del. Men poenget er at det er straffe skal man følge boka til prikke. Gerrard er først på ball i duellen, og blir tatt i etterkant. Når det er sagt er Gerrard på vei vekk fra målet, noe som gjør den mindre klar. Men i bunn og grunn må jeg virkelig si at dommeren har sin fulle rett til å blåse straffe da Gerrard faktisk blir felt. Så lenge han er først på ball og blir tatt må det nesten regnes som en forseelse.

 

Skjønner veldig godt om du er uenig, bevares. Det vil alltid bli diskusjoner uansett, når spillere hjelper til med fallingen.. Det er unødvendig, og jeg forsvarer det ikke. Men det er en del av fotballen, dessverre.. Men igjen, jeg syns avgjørelsen var på sin plass.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

*Forventet ikke at du skulle være enig heller. Men tror de fleste nøytrale som har rørt en ball sier det der var helt greit dømt. Fins så klart klarere straffer, men det er mer straffe enn ikke straffe.

 

Hva om vi samenligner dette med Ronaldo sine filminger da? Slik jeg ser det så er det lov med kontakt i fotball og det der er et dive

Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Det stemmer nok ganske bra ja, men nå sa jeg oftere. Og de kan du være enig i?

Lenke til kommentar

Herregud Braxboy, det ligner ikke på en straffe engang. Det var et soleklart frispark til Pernia, i beste fall ingenting noen veier. Straffe ligner det i hvertfall ikke på i det hele tatt. Om du tror nøytrale supportere mener det der er straffe tar du feil. Kan feks nevne at jeg så kampen med en Real Madrid (hater Atletico) supporter og han begynte bare å le av dommeren. Når man blir snytt for to klare straffer og får en så til de grader feildømt på overovertid, er det klart man lurer på hva i helvette det er som skjer med dommertrioen.

 

Liverpool burde egentlig ha tapt begge oppgjøra mot Madrid. Dere kan takke dommerene for at det ble 2 uavgjorte. Fakta faen.

 

Liverpool hadde flest sjanser med Agger, men utenom det hadde AM brukbar kontroll bakover. Men Liverpool var det klart beste laget, ja.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Det stemmer nok ganske bra ja, men nå sa jeg oftere. Og de kan du være enig i?

 

Er nok ikke det

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Det stemmer nok ganske bra ja, men nå sa jeg oftere. Og de kan du være enig i?

 

Jeg nok ikke det

Da er vi unenig på det punktet.

Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Det stemmer nok ganske bra ja, men nå sa jeg oftere. Og de kan du være enig i?

 

Jeg nok ikke det

Da er vi unenig på det punktet.

 

Hehe :)

 

Jeg skjønner ikke at man kan få se til å si at Gerrard filmer ved straffesituasjonen!?! Det er jo ingen som IKKE ser at det er kontakt. Men kan vel ikke forvente mer av en gjeng med nerder som sikkert ikke har tatt i en fotball.

 

Om det er straffe er en annen ting.

 

Har ikke sagt noe om at det ikke er kontakt. Kontakt er lov det, selv på Liverpool spillere.

Lenke til kommentar
Nå hadde vel Liverpool flere dommeravgjørelser imot også.

Men flink til og male et bilde, det er enkelte av dere. :)

 

Det er vel så det, men den teller vel på begge sider vel ? Se på braxboy

Vil påstå at United-gjengen maler(vi holder på den metaforen) oftere enn Liverpool-gjengen.

 

Det vil du sikkert. Jeg synest nå det kommer en del fra begge sider jeg.

Det stemmer nok ganske bra ja, men nå sa jeg oftere. Og de kan du være enig i?

 

Jeg nok ikke det

Da er vi unenig på det punktet.

 

Hehe :)

 

Jeg skjønner ikke at man kan få se til å si at Gerrard filmer ved straffesituasjonen!?! Det er jo ingen som IKKE ser at det er kontakt. Men kan vel ikke forvente mer av en gjeng med nerder som sikkert ikke har tatt i en fotball.

 

Om det er straffe er en annen ting.

 

Har ikke sagt noe om at det ikke er kontakt. Kontakt er lov det, selv på Liverpool spillere.

Thihi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...