Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, Cappo said:

Ikke at jeg klager, men det var en merkelig taktikk av Arteta. Dra ned tempoet når tempo har vært Liverpool sin svakhet de første kampene. Det er jo ikke sånn at de ikke har raske spillere.

Helt enig. Det virker som han kom med for mye respekt for Liverpool på Anfield og undervurderte svakhetene dere har hatt den siste tiden. Dette er første gang på lenge jeg har tenkt at Arsenal har all grunn til å gå for det, så jeg synes det er en merkelig tilnærming. Det så rett og slett ut som han gikk for uavgjort og håpet på seier i stedet. Da er tap ekstra surt. Men det er fortjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mark Guehi virker å ha takket for seg, så han er nok straks inne. Håper Konate blir solgt før vinduet stenges, vil for alt det er verdt unngå enda en sommer hvor Real plukker opp en Liverpool-spiller gratis. Utspekulert hvordan de holder på. Usikker på hva jeg mener om Isak. En god spiss, men etter min mening ikke verdt prisen. Og spesielt skeptisk etter å ha sett hvordan han nå har gått ut i streik. Bekymret for om han kan ødelegge for kulturen i laget, den Klopp bygde opp og skal ha en stor del av æren for suksessen laget har oppnådd de seneste årene. Ekitike har vært fantastisk så langt, skal han ut på venstrekanten? Om Ekitike ender på benken til fordel for Isak så er jeg enda mer skeptisk.

• Liker 2
Skrevet
knipsolini skrev (2 timer siden):

Spesielt om det betyr at Ekitike skal benkes?? 

Vi må ha meir dekning framover. Med Jota, Nunez og Diaz vekk, må vi ha inn meir enn Ekitike.

• Liker 2
Skrevet

Isak må nok bruke litt tid for å bli klar også. Så tipper på noen innhopp de første kampene. Blir spennende å se hvordan han er i kampene for Sverige nå. 

Skrevet

Og der ser det ut til at Elliot forsvant ut til Villa. 

..ikkje heilt sikker på at det her var en kjempeide for liverpool, men han ønsker vel gjerne å spele meir fast, så får håpe han får lov til det med Emery.

Skrevet

Arne har vel gjort det ganske klart at Elliot ikke er hans type spiller, dessverre. Så best for begge parter.

Guehi skal være så godt som klar. Litt av et lag Liverpool stiller med denne sesongen, blir stort press på å levere nå!

Skrevet

Føler alle våre supportere skjønner at det tar tid å få et helt nytt lag til å spille sammen og "gel'e" til at forventningene ikke er så høye, men samtidig vant vi jo forrige sesong...

Skrevet
knipsolini skrev (13 minutter siden):

Arne har vel gjort det ganske klart at Elliot ikke er hans type spiller, dessverre. Så best for begge parter.

Guehi skal være så godt som klar. Litt av et lag Liverpool stiller med denne sesongen, blir stort press på å levere nå!

Elliott fortjener å starte fast, det er han mer enn god nok til.

Problemet er at han egentlig ikke passer godt nok inn hos nåværende Liverpool til å kunne starte kamper, som er det han ønsker. Han ønsker mer spilletid enn Slot kan love han. Og han er i en alder hvor han også trenger det. 

Hvis du ser på midtbanen til Liverpool så er det noen vanvittige løpsmaskiner som trengs for å dekke rommene.

Elliott derimot passer nok best i en midtbane firer eller femmer.

Skulle gjerne hatt han med videre, men samtid fortjener han å spille fast.

Men det er nok en tilbakekjøps klausul der tenker jeg som med Quansah og Doak. 

Skrevet

Ble visst ingen Guehi allikevel.

Noe merkelig at de kan stoppe overgangen når klubbene er enige om en overgangsum og spilleren er enig med kjøpende klubb om kontrakten.

Får vente 4 måneder da, til januar og kjøpe han enda billigere. 

At Crystal Palace ikke har klart å finne en erstatter, til tross for å ha hatt hele vinduet til å finne en burde strengt talt ikke vært Liverpool sitt problem når de nå hadde blitt enige. 

Er jo derfor Liverpool ventet så lenge med Isak og Guehi. For å gi klubbene tid til å finne erstattere. 

Skrevet

Får en håpe at ironien ikkje er heilt tapt på folket når Isak streiker for å presse igjennom overgang, Wissa streiker for å presse igjennom overgang, men Guehi som har spelt 3x90 min og levert strålande i serieopninga blir nekta. 😃

Skrevet
wampster skrev (På 1.9.2025 den 8.34):

En idiotisk sum penger for en spiller

3 år igjen av kontrakten, 23 mål forrige sesong, 5+ år igjen på toppnivå. Så og si samme situasjon som Coutinho til Barcelona. 

Forhåpentligvis går det litt bedre for Isak:grin:

Skrevet
edge skrev (1 time siden):

3 år igjen av kontrakten, 23 mål forrige sesong, 5+ år igjen på toppnivå. Så og si samme situasjon som Coutinho til Barcelona. 

Forhåpentligvis går det litt bedre for Isak:grin:

Jeg alltid likt Liverpool for å ikke kaste ut penger etter spillere på lik linje med Barca/Real/City etc, så jeg ser på kjøpet av Isak til den summen som skuffende. Enda mer skuffende på grunn av måten han har oppført seg på mot klubben han hadde kontrakt med. 

Håper selvfølgelig at han presterer, men han kommer aldri til å bli min favoritt uansett prestasjoner

Skrevet (endret)
Whiteshit skrev (6 timer siden):

Får en håpe at ironien ikkje er heilt tapt på folket når Isak streiker for å presse igjennom overgang, Wissa streiker for å presse igjennom overgang, men Guehi som har spelt 3x90 min og levert strålande i serieopninga blir nekta. 😃

Det er en del forskjeller her da. Åpenbart har det skjedd ting bak lukkede dører som gjorde at ting surnet seg når det gjelder Isak og Wissa.

Forskjell nummer to er at Guehi hele tiden har vært klar på at han ikke har noe imot å bli det siste året av kontrakten.

Er VM neste år og han vet han vil få den nødvendige spilletiden i Crystal Palace til å bli tatt med der.

Det er klubben som ønsket å selge for å få inn penger. De har egentlig ikke økonomi til å la spillere med såpass høy verdi som Guehi gå gratis.

Hele overgangen til Liverpool begynte å kollapse når en spiller som var på medisinsk sjekk hos Crystal Palace plutselig ombestemte seg og valgte West Ham i stedet.

Angivelig skal manageren til Crystal Palace truet med å trekke seg om klubben fullført Guehi-overgangen etter det.

Så ja, dette transfer vinduet har vært litt shit show. Du har jo også Nicolas Jackson situasjonen. Er jo flere rare ting som har skjedd også. 

Endret av Cappo
Skrevet (endret)

Joda, ingen problem med å sjå at det er eit billig poeng, men det vil ikkje vere noko problem for media og andre internettroll og framstille det som at "om du streiker får du viljen din, og om du oppfører deg får du ingenting". Sjøl om det ikkje eeeegentlig var heilt det som skjedde.

Vi får håpe Konate/VVD holder seg nokelunde skadefri, ellers skal det bli tynt i bakre rekker. Endo må vel inn som midtstopper etterkvart. (quote me on this in december) =P

Endret av Whiteshit
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...