Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

True! Det som gjør det ekstra imponerende er at dette er gjort i et langvarig, meget tett kampprogram og med en god del skader. Ingen spiller like mange kamper. Husker vi ledet ligaen på nyåret i Solskjærs siste hele sesong, så kom det en del skader og laget falt litt sammen. Ser ikke ut til at skadene ødelegger like mye nå, både fordi vi har bedre dekning og fordi posisjonen på banen definerer rollen i laget i større grad enn individuelle kvaliteter. Erstatterne glir mer sømløst inn.

Lenke til kommentar

Et annet lags manager om United i dag:

"It is obviously not a team built up for the next 20 years because of the players they have signed. It is for now - but now they are really good."

En ganske merkelig kommentar, jeg tror nok ingen bygger lag for de neste 20 årene.

Spillerkjøp i sommer: Antony (22), Malacia (22), Martinez (24), Casemiro (30).

La oss se mer på faktaene her, om det stemmer eller ikke. 15 av spillerne i a-troppen er nå 25 år eller yngre:

Rashford (25), Martinez (25), Sancho (22), Antony (23), Garnacho (18), Malacia (23), Dalot (23), Wan-Bissaka (25), van de Beek (25), Elanga (20), Pellistri (21), Iqbal (19), Mainoo (17), Mengi (20), Williams (22).

7-8 av utespillerne som regelmessig starter og spiller kamper (grønt) er altså 25 år eller yngre. Det er på midtbanen, på keeperplass og i midtforsvaret foruten Martinez at spillerne er eldre enn 25. Jeg synes egentlig det ser veldig lovende ut for de neste årene med tanke på spillerne vi har. Og av de som ennå ikke har spilt mye synes jeg Mainoo, Pellistri og Iqbal ser veldig spennende ut.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
5 hours ago, Snikpellik said:

"It is obviously not a team built up for the next 20 years because of the players they have signed. It is for now - but now they are really good."

En ganske merkelig kommentar, jeg tror nok ingen bygger lag for de neste 20 årene.

Høres ut som noe Souness kunne sagt - kritikk bare for å kritisere ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere utdrag fra pressekonferansen. (Så det ikke blir helt tabloid-Dagbladet)

 

 

They have had a better season so far but thank God it means absolutely nothing on Sunday.

"We have to make sure we show it is still incredibly difficult to play against us. We have to make sure they realise that.

"I couldn't be less interest in what Man Utd are doing, I just respect it.

 

Klopp on Marcus Rashford

"It's impossible to be positive about something at Man Utd when you are Liverpool manager but I am happy for Rashford.

"He is playing incredible. Speed, calm, a mix of everything."

 

They won the League Cup. A wonderful feeling but no time to celebrate. It has nothing to do with us. They are a results machine."

 

 

What a negetive nelly...

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre hvilken straff spillerne får denne gangen. 13km bør være småtterier i forhold. Det er helt irrelevant hvordan sesongen har gått ellers når man drar til Anfield og legger seg på rygg for å bli skampult på denne måten. Dette og City-tapet viser at det er noe som mangler oppi huet på spillerne. Det skal ikke skje.

 

 

Lenke til kommentar

Wow, den andreomgangen var noe av det verste jeg har sett. Var de fulle? Pasningsfeil etter pasningsfeil, vinner knapt dueller og de vi faktisk vinner er det en motspiller som ender opp med å få ballen. Hvor mange andreballer vant vi? Svak kamp fra samtlige, kan skylde litt på manglende rotasjon, men det skal være mulig å spille bedre enn dette. Minst 5-6 av målene er på vår egen kappe, helt utrolig å kapitulere på den måten.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (1 minutt siden):

Må da faen gå an å gjøre grep så man ikke har 7 bak i kassa. Hvorfor spilte Bruno og Antony 90??  Etter 3-0 så slukna laget helt. Gitt opp. Mentalitet var helt fraværende..

Ikke samme laget jeg har blitt glad i denne sesongen. Trist..😪

Bruno var I hvert fall skammelig som kaptein i dag. Setter seg ikke akkurat som et godt eksempel ved å gjøre det klart og tydelig at man ikke gidder å prøve. Antony er temmelig ubrukelig til tider, nesten utrolig hvordan en kan være profesjonell fotballspiller og ikke være i stand til å bruke den svake foten til noe særlig mer enn å stå på 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...