Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde du tulla. Vil du virkelig ha Arsene Wenger til United!? Det går bare ikke, på så mange måter.

Hvorfor ikke? Vi har jo raidet Arsenal mange ganger gjennom sesongen, og som en reserve fram til sommeren tror jeg han kunne fått både holdninger og motivasjonen på topp. Litt ekstra moro at det ville vært tungt å svelge for fans av Arsenal. 

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Vi har jo raidet Arsenal mange ganger gjennom sesongen, og som en reserve fram til sommeren tror jeg han kunne fått både holdninger og motivasjonen på topp. Litt ekstra moro at det ville vært tungt å svelge for fans av Arsenal. 

 

Den siste setningen der er det eneste positive også.

 

Vi kan ikke ansette Wenger som caretaker i United. Det går bare ikke. Han har vært vår største rival i mange, mange år. Han har vist at han er ferdig på sitt beste. Han er gammel. En caretaker bør ha tilknytning til klubben. Spillerne ville trodd det var en spøk. Han ville nok heller aldri tatt jobben uansett. 

Lenke til kommentar

Vil aldri se den mannen i United-drakt ever again. Han er en stor del av problemet i dette laget. 

 

Tror nok det Instagram-innlegget og tweeten er en scheduled post, passer inn med eventet han var på i går. Så var det litt dårlig timing.

 

Ellers er jeg enig i at han er et av problemene i laget, han har vist dårlige holdninger på banen og vært elendig i det siste. Vil ikke gå så langt at jeg aldri vil se han igjen, har fortsatt en viss tro på at han kan komme tilbake i slag for oss. Spesielt nå.

Lenke til kommentar

Ja, Laurent Blanc nevnes mye nå. Det tror jeg kan være en god idé, og han har trent både Pogba og Martial tidligere. 

 

Skulle likt å se klubben gjøre et spennende managervalg også, om det ikke blir en av de største navnene. 

 

Hva med Bruno Genesio i Lyon? Synes de spiller utrolig kul fotball, og han får veldig mye ut av spillerne sine. De slo City på Etihad i CL. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...